Νέο βίντεο για την προβολή της Θεσσαλονίκης – Γαστρονομία και πολιτισμός σε πρώτο πλάνο
Η Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης απευθύνεται στις διεθνείς αγορές με μια νέα ταινία.
Η Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης απευθύνεται στις διεθνείς αγορές με μια νέα ταινία.
Στην ταινία αυτή, ενσωματώνεται η γαστρονομία με τις στιγμές των ανθρώπων της πόλης, ενώ ο επισκέπτης καλείται να βιώσει τη Θεσσαλονίκη με όλες του τις αισθήσεις και να αφεθεί στη μαγεία της.
«Η νέα ταινία του Δήμου Θεσσαλονίκης, που ενσωματώνει τη γαστρονομία, τον πολιτισμό με την καθημερινή ζωή και τους ανθρώπους της πόλης, έρχεται να ενισχύσει τη φήμη της Θεσσαλονίκης, καθώς καταφέραμε από το μηδέν του Μαρτίου του 2020 να φτάσουμε ξανά στα έσοδα και τις αφίξεις του 2019. Τα νούμερα δείχνουν ότι μπορεί να τα ξεπεράσουμε», δήλωσε σχετικά η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού Μαρία Καραγιάννη, εκφράζοντας την αισιοδοξία της για περαιτέρω εξέλιξη στην τουριστική πορεία της Θεσσαλονίκης.
«Η ταινία δημιουργήθηκε σαν μια χορογραφία. Οι αισθήσεις, οι γεύσεις, οι μυρωδιές. Οι στιγμές των ανθρώπων της πόλης -μιας πόλης γεμάτης νοστιμιά και χαμόγελα, ήλιο και νιάτα, ιστορία και χρώματα, πολιτισμό και ζωή, μιας πόλης με μνήμη και όνειρα. Παράδοση, σύγχρονος ρυθμός και στο επίκεντρο οι γεύσεις που συμπληρώνουν ένα παζλ αισθήσεων και αυθεντικότητας», συμπλήρωσε η κ. Καραγιάννη σχετικά με τη φιλοσοφία του νέου βίντεο.
Το βίντεο προβάλλει τη Θεσσαλονίκη σε αγορές του εξωτερικού, με στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση για αυθεντικές βιωματικές εμπειρίες διακοπών στην πόλη, που εξάλλου έχει διακριθεί ως γαστρονομική πρωτεύουσα, συμμετέχοντας στο Δίκτυο Δημιουργικών Πόλεων της Unesco.
Δείτε το βίντεο: