Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα μέτρα για να μειωθούν τα εισιτήρια που επιβάτες… αφήνουν στους επόμενους
Τι συζητήθηκε στη σύσκεψη που έγινε χτες παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κ. Κυρανάκη
Μείωση της χρονικής διάρκειας κατά την οποία θα ισχύει το εισιτήριο στο Μετρό εξετάζουν οι αρμόδιοι, καθώς παίρνει διαστάσεις το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής.
Στη χτεσινή σύσκεψη που έγινε, παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών Κώστα Κυρανάκη και του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Νίκου Ταχιάου, επισημάνθηκε ότι το φαινόμενο δεν έχει μειωθεί, αλλά αντίθετα φαίνεται πως αυξάνεται.
Λύσεις όπως η απασχόληση ελεγκτών στα τουρνικέ εισόδου – εξόδου προς και από τις αποβάθρες ή στις σκάλες θεωρήθηκε ότι θα είναι περιττές, ενώ συζητήθηκε και η πιθανότητα της… επιστράτευσης των υπαλλήλων των συνεργείων της Καθαριότητας για να μαζεύουν τα εισιτήρια που αφήνουν οι επιβάτες σε συγκεκριμένα σημεία σε κάθε σταθμό.

Η μέθοδος αυτή εφαρμόζεται άλλωστε ήδη σε κάποιους δημοφιλείς σταθμούς όπως στην Αγίας Σοφίας.
Σήμερα το εισιτήριο διαρκεί για 70 λεπτά της ώρας κάτι που δίνει τη δυνατότητα για διπλή διαδρομή.
Παραμένει βέβαια ζητούμενο το ενιαίο εισιτήριο και για τα λεωφορεία και για το Μετρό, που σύμφωνα με εκτιμήσεις θα μείωνε το φαινόμενο της εισιτηριοδιαφυγής.
Σε δηλώσεις του στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος που συμμετείχε στη σύσκεψη έκανε λόγο για έλλειψη κοινωνικής συνείδησης, αλλά απέφυγε να μιλήσει συγκεκριμένα για το τι αποφασίστηκε, αφού τις σχετικές δηλώσεις αναμένεται να κάνει ο κ. Κυρανάκης.
Επισήμανε, άλλωστε, ότι λόγω μη «συνεργασίας» δύο κλειστών κυκλωμάτων (τραπεζών και έκδοσης εισιτηρίων) καθυστερεί η έκδοση εισιτηρίων με τραπεζική κάρτα. Επισήμανε ότι το σύστημα θα λειτουργήσει έως τα τέλη Αυγούστου.