Κυρίζογλου στον Flash 99,4: «Πρώτιστη προτεραιότητα Μετρό και Προαστιακός δυτικά»

Κυρίζογλου στον Flash 99,4: «Πρώτιστη προτεραιότητα Μετρό και Προαστιακός δυτικά»

Για την μεταφορά της ΔΕΘ στην δυτική πλευρά της πόλης αλλά και τα μέσα μεταφοράς, όπως μετρό και τραμ μίλησε στον Flash 99,4 την εκπομπή «Μας Αφορά» με τον Γιάννη Μαγκριώτη ο δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης και πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Λάζαρος Κυρίζογλου.

«Εξακολουθώ να έχω την ίδια άποψη, όχι για λόγους εγωιστικούς ή επειδή είμαι δήμαρχος δήμου της δυτικής Θεσσαλονίκης. Είναι εδραία η πεποίθησή μου, ότι ο χώρος εκεί είναι ανεπαρκής και για μητροπολιτικό πάρκο και για έκθεση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κυρίζογλου.

Για το κόστος της εταιρείας real estate για την ανάπλαση της Έκθεσης, που πλέον αγγίζει τα 370 εκατομμύρια ευρώ, επεσήμανε, ότι μπορεί να συμβαίνει για πολλούς λόγους, όπως το ενεργειακό κόστος.

Στην συνέχεια, τόνισε, ότι δεν είναι απόλυτα βέβαιος, ότι το έργο θα εκτελεστεί.

Σε ό,τι αφορά το Τραμ και το Μετρό, ο δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης δήλωσε στον Flash 99,4, ότι σέβεται και εκτιμά την άποψη των κ.κ Βούγια και Αγγελούδη.

«Όλοι μας, όμως, οφείλουμε να σεβαστούμε το εξής: «Όταν μιλάμε για Θεσσαλονίκη, δεν μπορούμε να μιλάμε μόνο για τον κεντρικό δήμο. Όταν μιλάμε για Θεσσαλονίκη, μιλάμε για το πολεοδομικό συγκρότημα της πόλης. Είμαστε όλοι μαζί και την συναπαρτίζουμε», ισχυρίστηκε ο κ. Κυρίζογλου.

Αναφορικά με τη βασική γραμμή του μετρό επεσήμανε, ότι έχει πολλάκις εκφράσει την άποψη ότι θα έπρεπε να ξεκινάει από τη δυτική Θεσσαλονίκη, να διασχίσει τον κεντρικό δήμο και να φτάσει στην Καλαμαριά.

«Γιατί η Καλαμαριά, αν έχει 100.000 κατοίκους. Η δυτική Θεσσαλονίκη έχει 480.000 κατοίκους σε επίπεδο Β’ Δημοτικού Διαμερίσματος: Αμπελόκηποι, Μενεμένη, Κορδελιό Εύοσμος, Ηλιούπολη, Σταυρούπολη και Νεάπολη-Συκιές», πρόσθεσε.

«Με βάση τις μελέτες που γίνονται, συμφέρει να περνάει από περιοχές που υπάρχει λαός, που θα ανεβοκατεβαίνουνε και θα κόβουν εισιτήριο. Συμφωνούμε με την δημόσια δέσμευση για προτεραιότητα του μετρό στις βορειοδυτικές συνοικίες. Αλλά, το ότι δόθηκε παράταση στις προμελέτες και τις πρόδρομες εργασίες, ουσιαστικά δεν έχει επιφέρει ακόμα τα αναμενόμενα αποτελέσματα», συμπλήρωσε.

Τελειώνοντας, ο Λάζαρος Κυρίζογλου τόνισε ότι πρώτιστη προτεραιότητα πρέπει να είναι ο προαστιακός, που θα ξεκινά από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, θα διέρχεται από το Καλοχώρι και τη ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου και το Διεθνές Πανεπιστήμιο.

«Το δίκτυο υπάρχει. Δε θα γίνουν εσκαφές για να προκύψουν προβλήματα με αρχαία, που δεν υπάρχουν σε εκείνες τις περιοχές».

«Αν πρόκειται να γίνει με δημόσια δαπάνη ένα Τραμ μέσα στη Θεσσαλονίκη, που θα λειτουργεί ανταγωνιστικά με το Μετρό τι νόημα έχει; όπως και η θαλάσσια συγκοινωνία. Σημασία έχει να γίνει το μετρό και ο προαστιακός στα δυτικά, αυτό λέει η κοινωνικοπολιτική δικαιοσύνη», κατέληξε.