Κυλιόμενες σκάλες στο Μετρό: Από πότε έχουν να λειτουργήσουν χωρίς προβλήματα; (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Κυλιόμενες σκάλες στο Μετρό: Από πότε έχουν να λειτουργήσουν χωρίς προβλήματα; (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Με προβλήματα και συνεχή «σταμάτα – ξεκίνα» εξακολουθούν να λειτουργούν οι κυλιόμενες σκάλες σε διάφορους σταθμούς του μετρό στη Θεσσαλονίκη.

Η καθημερινότητα είναι μια έκπληξη για το επιβατικό κοινό, καθώς έχει γίνει πια συχνό φαινόμενο οι κυλιόμενες να μη λειτουργούν μια στον ένα μια στον άλλο σταθμό.

Η πιο στάνταρ συνάντηση που μπορεί, πλέον, να έχει κανείς στους σταθμούς του μετρό είναι αυτή με τα συνεργεία της εταιρίας που έχει αναλάβει τις κυλιόμενες, τη συντήρηση και την επιδιόρθωσή τους.

Ενδεικτική πάντως ήταν η χτεσινή μέρα, μια… απλή, καθημερινή Τρίτη, σε διάφορους σταθμούς του μετρό:

Στον σταθμό Σιντριβάνι νωρίς το πρωί:

Ίδια εικόνα και στον σταθμό Ευκλείδης:

Στη Φλέμινγκ και στη Μαρτίου

Κι όσο κι αν οι σκάλες σε όλους τους σταθμούς παρουσιάζουν συχνά προβλήματα, αυτές στους σταθμούς της Φλέμινγκ και της Μαρτίου είναι αυτές που κερδίζουν τον τίτλο αυτών που είναι… μονίμως εκτός λειτουργίας.

Ταλαιπωρία  για τους επιβάτες στο Μετρό Φλέμινγκ – Χωρίς κυλιόμενες για πάνω από 1,5 μήνα (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Στον σταθμό Φλέμινγκ, οι κυλιόμενες που συνδέουν τα επίπεδα -3 έως το -1 έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας στην άνοδο, γεγονός που δυσχεραίνει την καθημερινή μετακίνηση εκατοντάδων πολιτών. Αυτό σημαίνει ότι όσοι θέλουν να ανέβουν, περιμένουν το ασανσέρ, με ό,τι αυτό σημαίνει από άποψη καθυστέρησης.

Αλλά και στη Μαρτίου, οι κυλιόμενες στην κάθοδο από το δεύτερο επίπεδο προς την αποβάθρα είναι μόνιμα εκτός λειτουργίας.

Προβλήματα με το… καλημέρα!

Τα προβλήματα με τις κυλιόμενες του μετρό ξεκίνησαν, μάλιστα, με το… καλημέρα της έναρξης λειτουργίας του νέου μέσου μαζικής μεταφοράς, τον Νοέμβριο του 2024. Λίγες μόλις ώρες μετά τα εγκαίνια, όταν παρά τη βροχερή μέρα, οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης κατέκλυσαν το μετρό κατά χιλιάδες για να το… χαρούν, οι σκάλες στους σταθμούς Βενιζέλου και Δημοκρατίας δεν λειτουργούσαν, με αποτέλεσμα να σπεύσει στα σημεία αρμόδιο προσωπικό για την επιδιόρθωσή τους.

Σύμφωνα πάντως με τους αρμόδιους, οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί δεν άρχισαν να λειτουργούν από τις 30 Νοεμβρίου του 2024, μαζί δηλαδή με το μετρό. Αντίθετα, είχαν τοποθετηθεί πολύ καιρό πριν από την ανάδοχο εταιρία. Σε κάθε περίπτωση, η καθυστέρηση στην επιδιόρθωση των βλαβών, οφείλεται, σύμφωνα με αρμόδιους, στην καθυστέρηση στην προμήθεια των κατάλληλων ανταλλακτικών.