Ακατάλληλο το 50% των πεζοδρομίων και δρόμων στον δήμο Θεσσαλονίκης
Στο 50% των πεζοδρομίων και των δρόμων στον δήμο Θεσσαλονίκης είναι ακατάλληλοι, θέλουν αντικατάσταση και θα πρέπει να γίνουν εργασίες αποκατάστασης, όπως επισήμανε κατά τη διάρκεια του σημερινού δημοτικού συμβουλίου, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης. Από τις αρχές του 2026 αναμένεται να ξεκινήσουν εργασίες αποκατάστασης.
Ο κ. Αγγελούδης, στην αρχική του τοποθέτηση μίλησε για την πορεία επτά έργων στη Θεσσαλονίκη. Ειδικότερα, αναφέρθηκε στην ανάπλαση της πλατείας Ελευθερίας, την πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας, το ξύλινο ντεκ στην παραλία, την ανάπλαση της πλατείας Αριστοτέλους, Δημοκρατίας, Διοικητηρίου και τους Στάβλους Παπάφη.
Για το έργο της πλατείας Ελευθερίας, ο κ. Αγγελούδης, ξεκίνησε την τοποθέτηση του λέγοντας ότι η δημοτική αρχή παρέλαβε τη μελέτη της πλατείας από την διοίκηση Μπουτάρη και την τήρησε. «Σε δύο μήνες προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός, ενώ η συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος διασφάλισε τις 240 θέσεις στάθμευσης που θα χαθούν. Από το 2024 μέχρι σήμερα έχουν κατατεθεί τρεις προσφυγές, όλες απορριφθείσες», είπε μεταξύ άλλων.
Για την Αγίας Σοφίας, η δημοτική αρχή – όπως είπε ο κ. Αγγελούδης – παρέλαβε έτοιμη μελέτη από την προηγούμενη διοίκηση Μπουτάρη, με χρηματοδότηση και τεύχη δημοπράτησης. Η παρέμβαση προγραμματίζεται να ξεκινήσει μετά τις γιορτές. Αναφορικά με το ντεκ της Παλιάς Παραλίας υπογράμμισε ότι πρόκειται να δημοπρατηθεί μέσα στους επόμενους μήνες, έχοντας λάβει τις απαιτούμενες εγκρίσεις για τη περιβαλλοντική αδειοδότηση του.
Για τις πλατείες Διοικητηρίου και Δημοκρατίας σημείωσε ότι, οι μελέτες πέρασαν από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και είναι έτοιμες για δημοπράτηση. Για τον άξονα της Αριστοτέλους, σημείωσε ότι η δημοπράτηση αναμένεται μέσα στον επόμενο μήνα, αφού ολοκληρωθούν οι τελευταίες εγκρίσεις.
Τέλος για τους Στάβλους Παπάφη τόνισε ότι, η μελέτη είχε ξεκινήσει επί Γιάννη Μπουτάρη και ωρίμασε από τη διοίκηση Κ. Ζέρβα. Παράλληλα, εξήγησε ότι, την υπογραφή της σύμβασης εντοπίστηκε έλλειμμα 4 εκατ. ευρώ, το οποίο θα καλυφθεί με δάνειο της ΕΤΕΠ, διασφαλίζοντας την ολοκλήρωση του έργου.