TikTok: Έξι στους δέκα χρήστες ανακαλύπτουν νέα προϊόντα μέσω της πλατφόρμας
Επιχειρήσεις αξιοποιούν το TikTok για να προσεγγίσουν νέο κοινό.
Το 64% των χρηστών ανακαλύπτει νέα προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω του TikTok.
Σήμερα, εκατομμύρια επιχειρήσεις, από μικρούς επιχειρηματίες έως παγκόσμια brands, αξιοποιούν το TikTok για να προσεγγίσουν νέο κοινό, επενδύοντας στη δυναμική τού “For You” η οποία προβάλλει περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη, και στη δύναμη της κοινότητας να κινητοποιεί το κοινό. Η πλατφόρμα έχει πλέον καθιερωθεί ως ένας ολοκληρωμένος επιχειρηματικός μηχανισμός, με το 64% των χρηστών να δηλώνει ότι ανακαλύπτει νέα προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω του TikTok – ποσοστό υψηλότερο από εκείνο άλλων πλατφορμών (56%) – ενώ το 65% δηλώνει πιθανό να αγοράσει κάτι που είδε στην εφαρμογή στο μέλλον.
Αλλά το TikTok δεν σταματά εκεί: τα δεδομένα δείχνουν ότι ενισχύει τις μακροχρόνιες σχέσεις μεταξύ των brands και των καταναλωτών. Το 88% των πιστών χρηστών δοκιμάζει νέα προϊόντα από την ίδια εταιρεία, το 84% πραγματοποιεί αγορές με μεγαλύτερη συχνότητα, ενώ το ίδιο ποσοστό μετατρέπεται σε ενεργούς υποστηρικτές του brand στο προσωπικό του δίκτυο.
Το TikTok επιβεβαιώνει τη θέση του ως ένας χώρος όπου οι χρήστες δεν περιορίζονται στην κατανάλωση περιεχομένου, αλλά το δημιουργούν, το επαναπροσδιορίζουν και το μετατρέπουν σε τάσεις, διαλόγους και ευκαιρίες ανάπτυξης. Για τους χρήστες, τους δημιουργούς και τις επιχειρήσεις, το TikTok δεν αποτελεί πλέον μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας – είναι ένα ζωντανό πολιτιστικό και οικονομικό οικοσύστημα, που εξελίσσεται συνεχώς.