19+1 γεγονότα για το Instagram που δεν γνωρίζατε
Σήμερα η εφαρμογή μετράει 20 δισεκατομμύρια φωτογραφίες από όλο τον κόσμο και 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες.
Το Instagram, είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλέον ανήκει στη Meta, την εταιρία που έχει και το Facebook.
Η δημοφιλής εφαρμογή δημιουργήθηκε από δύο απόφοιτους του Πανεπιστημίου του Στάντφορντ, τους Κέβιν Σίστρομ και Μάικ Κρίγκερ και ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2010. Μόλις δύο μήνες αργότερα, τον Δεκέμβριο του 2010, ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών έφτασε το 1.000.000.000.
Σήμερα η εφαρμογή μετράει 20 δισεκατομμύρια φωτογραφίες από όλο τον κόσμο και 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Το όνομα της προέρχεται από τον συνδυασμό της λέξης Instant (στιγμιαίο) και telegram (τηλεγράφημα). Το 2012 η εφαρμογή αγοράστηκε από το Facebook, προς ένα 1 δισεκατομμύριο δολάρια Η.Π.Α.
Ακολουθούν μερικά ενδιαφέροντα γεγονότα που ίσως δε γνωρίζετε γι΄αυτό:
#1 Πάνω από 500 εκατομμύρια stories δημοσιεύονται καθημερινά.
#2 Το 37% των χρηστών του διαδικτύου στις ΗΠΑ είναι πλέον στο Instagram.
#3 Το 90 τοις εκατό των χρηστών του Instagram είναι κάτω των 35 ετών.
#4 Το Instagram μετράει 3,5 δισεκατομμύρια likes κάθε μέρα.
#5 Η χρήση του Instagram διπλασιάστηκε μεταξύ Ιουνίου 2016 και 2018.
#6 Το 63% των χρηστών του Instagram χρησιμοποιεί την εφαρμογή καθημερινά.
#7 Μια μελέτη διαπίστωσε ότι το 8% των λογαριασμών είναι ψεύτικοι
#8 Ο σημερινός επικεφαλής του Instagram είναι ο Adam Mosseri.
#9 Το 90% των ανθρώπων στο Instagram ακολουθούν μια επωνυμία.
#10 Το 2020, το Instagram απέφερε έσοδα 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων από διαφημίσεις.
#11 Το Instagram έχει 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά.
#12 Το Instagram έχει ένα δισεκατομμύριο χρήστες μηνιαίως.
#13 Το πιο χρησιμοποιούμενο emoji στο Instagram είναι το emoji της καρδιάς.
#14 Τα τρία κορυφαία φίλτρα που χρησιμοποιούνται περισσότερο είναι τα Gingham, Clarendon και Juno.
#15 Κάθε μήνα, πραγματοποιούνται πάνω από 16 εκατομμύρια αναζητήσεις στο Google για το “Instagram”.
#16 Το 70% των πιο χρησιμοποιούμενων hashtag είναι επώνυμα.
#17 Οι φωτογραφίες δείχνουν περισσότερη αφοσίωση από τα βίντεο στο Instagram.
#18 Οι αναρτήσεις με τουλάχιστον ένα hashtag κερδίζουν 12,6% περισσότερη αφοσίωση.
#19 Και οι αναρτήσεις με τοποθεσία λαμβάνουν 79% περισσότερη αφοσίωση.
#20 Η πλειοψηφία των χρηστών του Instagram είναι μεταξύ 18 και 29 ετών.