Στην Αθήνα η διοίκηση της ΔΕΘ και ο Ευθυμιάδης για το ThessIntec, γραφειοκρατία παντού ακόμη και στην πυρόσβεση και η γέφυρα στο Μακεδονία Παλλάς
Όταν ένας Ταύρος συναντά έναν Λέοντα δεν αργεί να γίνει η έκρηξη. Από μια έκρηξη δημιουργήθηκε το σύμπαν, από μια έκρηξη και η στήλη.
Σκοπιά στην ανύπαρκτη… αερογέφυρα Περραιβου θα βάλει η Περιφέρεια
Τι κι αν η γέφυρα της Περραιβού κατεδαφίστηκε και μάλιστα υπό τα φλας και τα φώτα δεκάδων καμερών και δημοσιογραφικών ρεπορτάζ; Για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η γέφυρα… ζει και βασιλεύει! Και μάλιστα, η περίφημη αερογέφυρα υποτίθεται ότι θα ήταν ένα από τα σημεία ελέγχου από τα οποία η Πυροσβεστική θα επέβλεπε σήμερα αν κάποιος προσπαθεί να ανηφορίσει στο Σέιχ Σου, παραβιάζοντας την ισχύουσα απαγόρευση κυκλοφορίας! Με έκπληξη είδαν οι δημοσιογράφοι στα μέιλ τους ορθή επανάληψη της ανακοίνωσης περί απαγόρευσης της κυκλοφορίας στα περιαστικά δάση της Θεσσαλονίκης από το γραφείο του αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης, Κώστα Γιουτίκα. Η επισήμανση ορθή: το κείμενο διορθώθηκε αφού προφανώς η αερογέφυρα δεν υπάρχει πλέον.
Ωστόσο, είναι πραγματικά άξιο απορίας: είναι δυνατόν οι αρμόδιες υπηρεσίες να στέλνουν τέτοιες ανακοινώσεις, που μάλιστα έχουν να κάνουν με την Πολιτική Προστασία και να μην μπαίνουν καν στον κόπο να ξαναδιαβάσουν τι ακριβώς στέλνουν στον κόσμο; Το κείμενο δημοσιεύτηκε, αναπαράχθηκε με τη γέφυρα της Περραιβού να εξακολουθεί να υφίσταται!!!! Λίγη σοβαρότητα, κύριοι. Πόση αδιαφορία και ανευθυνότητα δείχνεις οταν απλά αντιγράφεις κείμενα του… χτες, αν και τα δεδομένα έχουν αλλάξει και τα στέλνεις μάλιστα στους πολίτες να ενημερωθούν και να τηρήσουν οδηγίες;
Τι θα γίνει με τη γέφυρα στο Μακεδονία Παλάς
Δεν είναι λίγες οι φορές, κ. Λέων, που με ρωτούν τι γίνεται με την πεζογέφυρα στο ύψος του Μακεδονία Παλάς, επί της Μεγάλου Αλεξάνδρου, την γεφυρα του Φαλήρου, όπως την ξέρουν οι μεγαλύτεροι (όχι εγώ!). Με μια μακροσκοπική ματιά, που λένε και οι επιστήμονες, η γέφυρα δεν έχει και την καλύτερη εικόνα: συνθήματα παντού, κάτι καλώδια να ξεπροβάλουν από το πουθενά κι άλλα… τέτοια κάνουν πολλούς να αναρωτιούνται μήπως υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα κι εμείς κοιμόμαστε. Ρώτησα λοιπόν στην αντιδημαρχία στον δήμο Θεσσαλονίκης και με ενημερώσαν ότι η υπηρεσία του δήμου έκανε αυτοψία και δεν υπάρχει πρόβλημα στατικότητας ή κάτι άλλο ανησυχητικό. Μια αισθητική παρέμβαση ίσως να διόρθωνε τις εντυπώσεις που δημιουργούνται.
Ο Βασίλης Ρόκος για την ταλαιπωρία των εκδρομέων
«Απαράδεκτο και απολύτως κατακριτέο γεγονός» χαρακτηρίζει την πρωτοφανή ταλαιπωρία που υπέστησαν χιλιάδες πολίτες την Κυριακή, που επέστρεφαν από ΠΑΘΕ προς Θεσσαλονίκη, ο περιφερειακός σύμβουλος, επικεφαλής της παράταξης ΣΥΝ-εργασία Βασίλης Ρόκος, που κάνει λόγο για εγκληματικε΄ς ευθύνες και αδιαφορία της εταιρείας “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου”.« Η σιωπή των αρμόδιων φορέων και η ανεπάρκεια των αντιδράσεών τους δείχνει πόσο απροστάτευτοι είναι οι πολίτες μας απέναντι σε τέτοιες καταστάσεις. Η εταιρεία, αντί να αναλάβει τις ευθύνες της, προσπαθεί να καλύψει τα εγκλήματα της με ψέματα και παραπλανητικές δηλώσεις. Η προσπάθεια να παρουσιάσει τα γεγονότα ως “αναγκαίες εργασίες” και η εσκεμμένη συγκάλυψη της πλήρους αποτυχίας της στη διαχείριση της κρίσης αποκαλύπτουν την έλλειψη σεβασμού και υπευθυνότητας απέναντι στον κόσμο που την εμπιστεύεται. Δεν θα επιτρέψουμε να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση αδιαφορίας και απάθειας. Διεκδικούμε άμεσες παρεμβάσεις, διαφάνεια και λογοδοσία από όλους τους αρμόδιους φορείς. Οι πολίτες μας αξίζουν καλύτερη προστασία και αξιοπρεπή αντιμετώπιση», γράφει σε ανακοίνωσή του. Αν κράξουμε όλοι μαζί, ίσως τη γλιτώσουμε την άλλη φορά.
Στην Αθήνα η διοίκηση της ΔΕΘ
Λέτε να έχουμε μαντάτα για την ανάπλαση της ΔΕΘ; Εσπευσμένα η διοίκηση της ΔΕΘ-HELEXPO κατέβηκε στην Αθήνα. Μάλιστα ακυρώθηκε τελευταία στιγμή η συνάντηση της Άννας Διαμαντοπούλου με τους Τζήκα – Ποζρικίδη. Κάτι μου λέει ότι σε λίγες ώρες όλο και κάτι θα προκύψει. Μέχρι τώρα γνωρίζουμε ότι υπάρχουν δεύτερες σκέψεις μετά τις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας ενώ έχουν συμπληρωθεί 18.000 υπογραφές για δημοψήφισμα. Το ξενοδοχείο και το εμπορικό κέντρο ΛΕΓΕΤΑΙ ότι αποτελούν παρελθόν. Μέχρι να το δούμε όμως κρατάμε μικρό καλάθι. Για αυτό και χρειάζεται το δημοψήφισμα με αίτημα το μεγάλο Μητροπολιτικό Πάρκο στο κέντρο της πόλης να λάβει χαρακτήρα πάνδημου αιτήματος.
Στην Αθήνα και ο Ευθυμιάδης
Άρον άρον στην Αθήνα και ο επικεφαλής του ThessIntec καθώς φαίνεται ότι όσα είπε ο Τάκης Θεοδωρικάκος από την Θεσσαλονίκη και τη συνέλευση του ΣΕΒΕ δεν ήταν αρκετά. Λέτε να έφυγαν πρόεδροι από την πόλη και να γυρίσουν αφήνοντας τις παραιτήσεις τους στα γραφεία των υπουργών;
H… Θεσσαλονικιά Μάλαμα
Εμείς σε αυτή τη στήλη τα λέγαμε μήνες τώρα. Το ιδρυτικό στέλεχος του Κινήματος Δημοκρατίας θα είναι υποψήφια βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης στις ερχόμενες εκλογές. Και η Κυριακή Μάλαμα, σήμερα βουλευτής Χαλκιδικής, καταθέτει συχνά πυκνά την άποψή της για την πόλη. Τελευταία παρέμβαση η δήλωσή της για την πιθανολογούμενη εγκατάσταση ταχυφαγείου παγκοσμιοποιημένης αλυσίδας στο Ολύμπιον.
«Δεν είναι η επιχειρηματική κίνηση καθαυτή το ζητούμενο. Άλλωστε, εδώ και χρόνια στην πλατεία Αριστοτέλους, τα καταστήματα τυποποιημένης εστίασης εναλλάσσονται με καταστήματα ομογενοποιημένης διασκέδασης. Το ερώτημα είναι ευρύτερο : ποια στρατηγική κατεύθυνση θέλουμε για το κέντρο της πόλης. Ποια θέση μέσα σε αυτό το μέλλον έχει η παραδοσιακή γαστρονομία της Θεσσαλονίκης, τα ιστορικά και πολιτιστικά τοπόσημα, πως θα αποτραπεί η αποστέωση εν τελεί του κέντρου από την πραγματική κοινωνική ζωή. Ίσως ήρθε η ώρα να συζητήσουμε, μέσα από συγκεκριμένες πολιτικές την ανάπτυξη για το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Και μέσα σε αυτή τη συζήτηση να τα εντάξουμε όλα. Από το φαγητό και την διασκέδαση στην πόλη, μέχρι την επιχειρηματικότητα, την φιλοξενεία, την κατοικία, τα μνημεία, τους ιστορικούς τόπους, τον πολιτισμό, την βιωσιμότητα. Υπάρχουν παραδείγματα που μπορούμε να ακολουθήσουμε, αρκεί να βάλουμε όρια και κανόνες στην οικονομική μεγέθυνση, ώστε να διαρκέσει, να διαχυθεί περισσότερο και να έχει κοινωνική ανταποδοτικότητα” έγραψε χαρακτηριστικά.
ΤΑΥΡΟΣ ΜΕ ΛΕΟΝΤΑ