Οι πρώην «υπέρ» που σήμερα έγιναν «κατά», αλλαγή στην διοίκηση της ΔΕΘ, επιβράβευση του ΕΕΘ και τα πολιτικά σενάρια θερινής νυκτός
Όταν ένας Ταύρος συναντά έναν Λέοντα δεν αργεί να γίνει η έκρηξη. Από μια έκρηξη δημιουργήθηκε το σύμπαν, από μια έκρηξη και η στήλη.
Οι πρώην «υπέρ» που σήμερα έγιναν «κατά»
Μια σύντομη, ιστορική αναδρομή στο θέμα της έκτασης της Σίνδου, στην οποία κάποτε η Θεσσαλονίκη «ορκιζόταν» για να μεταφερθεί εκεί η ΔΕΘ, έκανε χτες κατά τη συνέντευξη Τύπου της Οργανωτικής Επιτροπής υπέρ του Δημοψηφίσματος, ο Μιχάλης Τρεμόπουλος. Είχε μάλιστα και ντοκουμέντα, όπως για παράδειγμα την έκθεση της τότε Ομάδας Εργασίας του ΤΕΕ/ Τμήματος Κεντρικής Μακεδονίας που εξηγούσε τα πλεονεκτήματα της έκτασης της Σίνδου. Ανάμεσα στα ονόματα, όπως είπε ο κ. Τρεμόπουλος, ένας σύμβουλος του σημερινού δημάρχου αλλά και ένας σημερινός αντιπεριφερειάρχης. Αλλάζουν οι καιροί, κ. Λέων. Αλλάζουν κι οι συνθήκες, λες;
Επιβράβευση του ΕΕΘ
Η Κεντρική Ένωση Επιμελητηριών Ελλάδος αποφάσισε στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ να συνδιοργανώσει -το τριήμερο 6-8 Σεπτεμβρίου 2025- σειρά εκδηλώσεων καθώς και τη Γενική της Συνέλευση με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. Παράλληλα θα εορταστούν τα 100 χρόνια που συμπληρώνει το ΕΕΘ από την ίδρυσή του. Προφανώς η απόφαση της ΚΕΕΕ είναι επιβράβευση για το μεγαλύτερο επιμελητήριο της Βορείου Ελλάδος και τη νέα διοίκηση του Κυριάκου Μερελή. Η δυναμική είναι εμφανής και η διοίκηση της ΚΕΕΕ ξέρει ότι μπορεί να βασίζεται στα στελέχη του ΕΕΘ.
Αλλαγή στην διοίκηση της ΔΕΘ
Θα αλλάξει ή δεν θα αλλάξει η διοίκηση της ΔΕΘ ΑΕ; Θα παραμείνει για ακόμη μια θητεία το δίδυμο Τζήκα-Ποζρικίδη. Οι πιθανότητες δεν είναι πολλές. Ειδικά με την κινητικότητα που υπάρχει, κυρίως στο γαλάζιο στρατόπεδο. Αλλά αλλαγή θα υπάρξει από τον δήμο Θεσσαλονίκης. Στο προσεχές δημοτικό συμβούλιο ένα από τα θέματα είναι ο ορισμός εκπροσώπου του Δήμου στο ΔΣ της ΔΕΘ ΑΕ λόγω λήξης της θητείας του. Λέτε να είναι αφορμή για ολική αναδόμηση;
Πόσες ώρες εργάζονται οι οδηγοί στα λεωφορεία;
Πόσο ασφαλείς να νιώθουμε πάνω στα λεωφορεία; Πόσες ώρες εργάζονται οι οδηγοί πάνω στο τιμόνι; Με αφορμή το τραγικό ατύχημα με αστικό λεωφορείο στη Βούλα με τους δεκάδες τραυματίες οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ της Θεσσαλονίκης πήραν την πρωτοβουλία για πρώτη φορά να δώσουν κοινή συνέντευξη τύπου για την κατάσταση της συγκοινωνίας στην πόλη μας. Οι εργαζόμενοι από το σωματείο του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, οι εργαζόμενοι από το σωματείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και εργαζόμενοι από τον ΟΑΣΘ θα δώσουν σήμερα κοινή συνέντευξη τύπου. Σημειώνεται ότι από τον ΟΑΣΘ θα βρίσκονται οι εργαζόμενοι της παράταξης ΔΑΣ που πρόσκειται στο ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ.
Μητσοτάκης εναντίον Τσίπρα
Εντάξει το καταλάβαμε μετά το χθεσινό στη Βουλή. Αναβιώνει το μεγάλο μπρα ντε φερ Κυριάκου Μητσοτάκη και Αλέξη Τσίπρα. Να δείς Ταύρε μου, που τον Σεπτέμβριο στη ΔΕΘ θα δούμε τον Αλέξη Τσίπρα να επιστρέφει δυναμικά στην κεντρική πολιτική σκηνή. Και τόσες μέρες με την συζήτηση για το δημοψήφισμα του 2015 και χθες στη Βουλή και τα όσα προετοίμασε να πει ο Πρωθυπουργός δείχνουν ότι και οι δύο πλευυρές επιθυμούν την αντιπαράθεση.
Σενάρια… θερινής νυκτός
Ειδικά στη Νέα Δημοκρατία επιθυμούν διακαώς την αναδιάταξη του πολιτικού σκηνικού. Καθω΄ς σε περίπτωση μη αυτοδυναμιας μόνο το ΠΑΣΟΚ φαντάζει ως θεμιτός κυβερνητικός εταίρος. Αλλά πρέπει να μην είναι δεύτερο κόμμα και να μην είναι πρόεδρος ο Νίκος Ανδρουλάκης. Άρα επιθυμία είναι να πέσει τρίτο το ΠΑΣΟΚ. Γιατί και πρόεδρο θα αλλάξει αλλά και δυνατότητα συγκυβέρνησης μπορεί να υπάρξει. Ωραιότατα σενάρια λέω εγώ Ταύρε μου, θερινής νυκτός με καύσωνα.
Εκνευρισμός Κασσελάκη
Πάντως αυτός που έβγαλε έναν εκνευρισμό για τις εξελίξεις είναι ο Στέφανος Κασσελάκης. Το μοναδικό που δεν θα ήθελε ο ιδρυτής του Κινήματος Δημοκρατίας να υπάρξουν νέοι κομματικοί σχηματισμοί και να αναδιανεμηθεί η πολιτική πίτα. Ειδικά τώρα που έχει εδραιωθεί σε ένα 4% που τον βάζει στην επόμενη Βουλή. Και επειδή το έργο το έχουν δεί στο Κασσελακιστάν, οι τελευταίες αποχωρήσεις φέρεται να συνδέονται με τα σχέδια του Αλέξη Τσίπρα. Οπότε “τσίτα τα νεύρα”.
Ο Παππάς είπε το αυτονόητο
Για επικίνδυνη και ανεπίτρεπτη κατάσταση στη νότια διασταύρωση της οδού Μιχαήλ Ψελλού με τις οδούς Ν. Μουδανιών, Υψηλάντου και Κ. Καραμανλή, στον τερματικό σταθμό «Νέα Ελβετία» του Μετρό Θεσσαλονίκης, κάνει λόγο ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Πέτρος Παππάς. Ο βουλευτής στέκεται στο ότι ενώ τοποθετήθηκαν οι φωτεινοί σηματοδότες, δεν έχουν λειτουργήσει ακόμη σε μια διασταύρωση που έχουν γίνει πληθώρα ατυχημάτων. «Είναι τραγικό να υπάρχουν εγκατεστημένοι σηματοδότες και να μην λειτουργούν. Πόσοι ακόμη πρέπει να κινδυνεύσουν ή να τραυματιστούν για να ενεργοποιηθεί ένας μηχανισμός που έπρεπε ήδη να λειτουργεί; Η ασφάλεια των πολιτών δεν μπορεί να εξαρτάται από την αδράνεια και την αλληλομετάθεση ευθυνών». Να δειτε που σε λίγο θα κατατεθεί και ερώτηση στη Βουλή.
ΤΑΥΡΟΣ ΜΕ ΛΕΟΝΤΑ