Βάσω Γουλιελμάκη στο TheOpinion: «Όλοι “κλέβουμε” κάτι που βλέπουμε, είναι ωραίο και μας πάει παραπάνω»
Η Βάσω Γουλιελμάκη πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Σεσουάρ για Δολοφόνους» και μιλάει στο TheOpinion και τη Δέσποινα Δαϊλιάνη
Το «Σεσουάρ για Δολοφόνους» σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη, η μακροβιότερη κωμωδία όλων των εποχών, ανεβαίνει στο Θέατρο Κήπου στις 16 & 17 Ιουλίου. Γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί, όταν κάθεσαι στην καρέκλα ενός κομμωτηρίου…
Γεννήθηκε στην Κρήτη και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, από όπου και ξεκίνησε το υποκριτικό της ταξίδι. Και παρότι η βάση της είναι η πρωτεύουσα, η ίδια σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο «επαναπατρισμού» μελλοντικά.
«Η χαρά μου είναι πάντα μεγάλη, είτε έρχομαι για δουλειά είτε για αναψυχή. Κι αυτό το ‘χω μεταδώσει και στην κόρη μου, που δεν έχει το “χωριό” της. Η Κρήτη και η Θεσσαλονίκη είναι δύο μέρη, που λατρεύω περισσότερο από καθετί.
Όταν πάνε καλά τα επαγγελματικά σου και είσαι κοντά στα βιώματά σου, στους ανθρώπους σου και στις αγκαλιές που θέλεις, νομίζω ότι η ψυχή σου ημερεύει», παραδέχεται η Βάσω Γουλιελμάκη στο TheOpinion.
Βέβαια, το «Σεσουάρ για Δολοφόνους» δεν αποτελεί τον μοναδικό λόγο για να την υποδεχτούμε ως κοινό στη συμπρωτεύουσα, καθώς η ηθοποιός ανυπομονεί, από τη νέα θεατρική σεζόν, να μας συστήσει την «Απολυμένη» του Αντώνη Τσιπιανίτη – Αθερινού· έναν μονόλογο, για τον οποίο αισθάνεται ιδιαίτερα περήφανη.

«Το έργο “πιάνει” όλους τους χαρακτήρες που θα μπορούσαμε να δούμε μέσα στην ελληνική κοινωνία»
Το «Σεσουάρ για Δολοφόνους» εκτυλίσσεται στο κομμωτήριο «Studio Antony», κάπου στην Αθήνα. Μια μέρα η ιδιοκτήτρια του κτηρίου, που ζει στον επάνω όροφο, βρίσκεται δολοφονημένη.
Οι υποψίες «πέφτουν» στους εργαζόμενους και τους πελάτες του κομμωτηρίου και οι θεατές της παράστασης καλούνται να ανακαλύψουν τον δολοφόνο της Αμαλίας Τσαλίκογλου.
«Αυτή η διαδραστικότητα είναι που κάνει το έργο ενδιαφέρον και “πικάντικο”, γιατί βάζει τον θεατή σε ρόλο “Ηρακλή Πουαρό”· να λύσει το μυστήριο και να δώσει τον δολοφόνο που θέλει, ο οποίος προκύπτει ανάλογα με την ψηφοφορία του κοινού.
Κάποιοι είναι “μέσα” 100%, άλλοι ντρέπονται και άλλοι έχουν δεύτερες σκέψεις για το αν θα επιλέξουν σωστά. Όλα αυτά κάνουν τον θεατή να βρίσκεται σε μια εγρήγορση και να περνάει καλά· να μην σκέφτεται, δηλαδή, πότε θα φύγει, αλλά ότι είναι κι αυτός μέρος της παράστασης», επισημαίνει η Βάσω Γουλιελμάκη στο TheOpinion.
Και συμπληρώνει: «Ο Χανιωτάκης έχει βάλει πολύ ωραία και έξυπνα πράγματα από την καθημερινότητα που ζούμε, το 2024. Και νομίζω ότι, όλοι οι ρόλοι, “πιάνουν” κι από μια τάξη.
Εγώ, για παράδειγμα, υποδύομαι τη Χατζηπατέρα, η οποία είναι κροίσος. Είναι μια τάξη ανώτερη οικονομικά, πολύ σνομπ. Η άλλη κομμώτρια είναι πιο λαϊκό παιδί, από άλλα στρώματα. Το έργο “πιάνει” όλους τους χαρακτήρες που θα μπορούσαμε να δούμε μέσα στην ελληνική κοινωνία και μας τους παρουσιάζει με έναν πολύ ωραίο, χαρισματικό και χιουμοριστικό τρόπο».

«Κανένας δεν πρωταγωνιστεί κι όλοι, όμως, αναδεικνύονται την ώρα που παίζουν»
Το προηγούμενο διάστημα είχα την τιμή να συνδιαλεχθώ με μια «μεγάλη» κυρία του ελληνικού καλλιτεχνικού θεάματος, την οποία και «τόλμησα» να ρωτήσω εάν τελικά «Το Τζέλα Δ είχε φουγάρα».
Και καθώς τα πρώτα τηλεοπτικά trailer της νέας χρονιάς έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους, δεν περίμενα ότι, τόσο σύντομα, θα έθετα ξανά το ίδιο ερώτημα…
«…και μεγάλα φουγάρα!», αποκαλύπτει η Βάσω Γουλιελμάκη στο TheOpinion. «Είναι πολύ μεγάλη ευτυχία και ευλογία να βρίσκομαι μέσα σε αυτό το σίριαλ, μαζί με πάρα πολλούς εκλεκτούς ανθρώπους που έχουν υπηρετήσει την κωμωδία κι όχι μόνον.
Νομίζω ότι, οι Ρέππας – Παπαθανασίου, έχουν γράψει ένα από τα καλύτερά τους. Υπάρχει φαντασία και πολύ γέλιο. Καυτηριάζουν την ελληνική πραγματικότητα. Και έδωσαν τη δυνατότητα σε όλους, πλάθοντας πολύ ωραίους χαρακτήρες, να αναδειχθούμε.
Θεωρώ ότι κανένας δεν πρωταγωνιστεί κι όλοι, όμως, αναδεικνύονται την ώρα που παίζουν. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό για έναν ηθοποιό αλλά και για την ελληνική τηλεόραση· πάντα να την πηγαίνει ένα βήμα μπροστά και να βλέπεις -και από το “Safe Sex” και από το “Κλάμα Βγήκε Από Τον Παράδεισο”, από τα σίριαλ που έχουν κάνει και από τα θεατρικά που έχουν γράψει- να είναι το έναυσμα για κάποιους άλλους.
Οι Ρέππας – Παπαθανασίου πάντα βάζουν λιθαράκι, για να έρθουν κάποιοι άλλοι να προσπαθήσουν να γράψουν κάτι καλύτερο. Γι’ αυτό λέω ότι έχει μεγάλα φουγάρα, οδηγεί και το ίδιο το σίριαλ σε “ανοιχτά” νερά και οδηγεί και όλους τους άλλους.
Και αυτή η “κλεψιά” είναι καλό πράγμα για μένα. Όλοι “κλέβουμε” κάτι που βλέπουμε, είναι ωραίο και μας πάει παραπάνω. Αυτό, νομίζω, θα γίνει και σε αυτήν την περίπτωση».

Πληροφορίες
«Σεσουάρ για Δολοφόνους»
Θέατρο Κήπου, Θεσσαλονίκη
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τρίτη 16/07 & Τετάρτη 17/07, στις 21.00
Εισιτήρια: 20€ γενική είσοδος, 17€ φοιτητικό – ανέργων – άνω των 65, 15€ παιδικό
Προπώληση εισιτηρίων: more.com
Διάρκεια: 120 λεπτά (με διάλειμμα)
Συντελεστές
Απόδοση – Διασκευή: Θοδωρής Πετρόπουλος
Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Σκηνικά – Κοστούμια: Αρετή Μουστάκα
Σχεδιασμός φωτισμών: Χριστίνα Θανάσουλα
Βοηθός σκηνοθέτη: Βαγγέλης Πρασσάς
Βοηθός σκηνογράφου: Δήμητρα Τριανταφύλλου
Μουσική επιμέλεια: Ο θίασος & Ρυθμός 94.9
Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης
Γραφιστική επιμέλεια: Πασχάλης Ζέρβας
Επικοινωνία: Le Canard qui Parle
Mε τη συνεργασία της Laugh Along Productions, LLC, Marilyn Abrams & Bruce Jordan
Πρωταγωνιστούν (αλφαβητικά)
Ιωάννης Απέργης
Βάσω Γουλιελμάκη
Δημήτρης Μακαλιάς
Αλέξανδρος Παπατριανταφύλλου
Αρετή Πασχάλη
Χάρης Χιώτης