Σπ. Βούγιας στον Flash: Μπορούμε να κερδίσουμε και την υπόθεση του FlyOver (audio)

Στην εκπομπή «Έπεσε Σύρμα» στον Flash 99,4 με τον Δημήτρη Συρμάτση, ο συγκοινωνιολόγος και πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Βούγιας. 

Σπ. Βούγιας στον Flash: Μπορούμε να κερδίσουμε και την υπόθεση του FlyOver (audio)

Στην εκπομπή «Έπεσε Σύρμα» στον Flash 99,4 με τον Δημήτρη Συρμάτση, ο συγκοινωνιολόγος και πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Βούγιας. 

Αρχικά, αναφερόμενος στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης, ο κ. Βούγιας δήλωσε πως «είμαι μαθημένος στα δύσκολα. Εκτιμώ ότι το κυκλοφοριακό αντιμετωπίζεται αλλά δεν λύνεται ποτέ. Και εκτιμώ ότι αν καταφέρουμε να εντείνουμε τις προσπάθειές μας σε πολλά και ανοιχτά μέτωπα […] μπορεί να κερδίσουμε και την υπόθεση του FlyOver δηλαδή να συνεχιστεί ομαλά η ολοκλήρωση του, χωρίς να χάσουμε το έργο και να μην έχουμε μεγάλες επιπτώσεις στην πόλη. Και στο τέλος να μας μείνουν καλύτερες υποδομές και συνήθειες. Δηλαδή περισσότερα λεωφορεία, περισσότερη τροχονόμευση, οργάνωση του ωραρίου φορτοεκφόρτωσης, απορριμματοφόρα που θα κινούνται τη νύχτα. Πράγματα δηλαδή που δεν τα είχαμε έως τώρα και πρέπει να τα κρατήσουμε και για το μέλλον ως κέρδος από αυτήν την περιπέτεια της πόλης».

Ερωτηθείς γιατί δεν συμμετέχουν συγκοινωνιολόγοι στο συντονιστικό όργανο του FlyOver, τόνισε πως αυτό είναι παράξενο. «Εδώ δε συμμετέχει και ο δήμος Θεσσαλονίκης. Βλέπω τον δήμαρχο τώρα να παρεμβαίνει, να αγωνιά, να συσκέπτεται κάθε μέρα με τους συνεργάτες του, με το δημοτικό συμβούλιο αλλά και με το Μαξίμου, ζητώντας κάθε μέρα από την κυβέρνηση και κάτι. Επομένως γίνονται θετικές κινήσεις από τη διεκδίκηση, από την πίεση που ασκείται στην κυβέρνηση, η οποία ευθύνεται για το έργο, του οποίου τις επιπτώσεις υφίσταται ο δήμος Θεσσαλονίκης. Αν υπάρχει όμως και ένα συνεχές συντονιστικό έτσι ώστε να μην πιέζει μόνο ο δήμος Θεσσαλονίκης με ανθρώπους που να αποφασίζουν και ειδικούς που θα τους συμβουλεύουν, νομίζω ότι θα είναι μια ιδανική ομάδα που διαχρονικά θα λειτουργήσει σε όλη αυτήν την κρίσιμη περίοδο κατασκευής του έργου» πρόσθεσε.

Ο Σπύρος Βούγιας ανέλυσε την πρόταση για την μονοδρόμηση της 26ης Οκτωβρίου προς την Πλατεία Δημοκρατίας και την αμφιδρόμηση της Δωδεκανήσου κάνοντας λόγο για δύο bypass. «Έχουμε έναν ασθενή με πρόβλημα εμφράγματος, ο οποίος σε ένα πρόβλημα έκτακτης ανάγκης χρειάζεται δύο bypass, για να λυθεί το πρόβλημα αυτό. Εδώ μιλάμε για μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης που δε θέλει ούτε μια μέρα για χάσιμο και ο δήμος Θεσσαλονίκης είναι αποφασισμένος να μη χάσει ούτε μια μέρα στην υλοποίηση αυτού του διδύμου των παρεμβάσεων που θα εκτονώσουν το πρόβλημα στη δυτική είσοδο».

Ερωτηθείς τι οδήγησε στην απόφαση για επανατοποθέτηση των πασαλακίων στο κέντρο όπως στην Ερμού, στη Μητροπόλεως και στη Στρατού, υπογράμμισε πως εντάσσεται στον αγώνα κατά της διπλοστάθμευσης που ήδη άρχισε να αντιμετωπίζεται με την αύξηση της πίεσης. Η συζήτηση έκλεισε με το θέμα του ποδηλατόδρομου στη Λεωφόρο Νίκης.

Ακούστε το σχετικό απόσπασμα της εκπομπής