H εταιρία από τη Βόρεια Ελλάδα που ανταγωνίζεται ισχυρά ιταλικά brands
Ο Γιώργος Μούτσιανος, Domestic Sales Manager της ΜΑΚΒΕΛ - ΕURIMAC στο TheOpinion.
Συνέντευξη του Γιώργου Μούτσιανου, Domestic Sales Manager της ΜΑΚΒΕΛ – ΕURIMAC στο TheOpinion
Με συνεχείς επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και μηχανήματα, αλλά και με το βλέμμα στραμμένο στη βιώσιμη ανάπτυξη, η ΜΑΚΒΕΛ – EURIMAC κατέχει σήμερα κορυφαία θέση στην ελληνική αγορά, ενώ είναι αξιόλογη η παρουσία της και στις αγορές του εξωτερικού και σε περισσότερες από 60 χώρες.
Στη συνέντευξή του στο TheOpinion ο Domestic Sales Manager της εταιρείας, Γιώργος Μούτσιανος αναλύει τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική βιομηχανία τροφίμων, ενώ αναφέρεται και στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ΜΑΚΒΕΛ–EURIMAC που, με έδρα τη Βόρεια Ελλάδα, ανταγωνίζεται ισχυρά ιταλικά brands.

Οι πωλήσεις της EURIMAC παρουσιάζουν διαρκή αύξηση τα τελευταία χρόνια στην εγχώρια αγορά. Σε ποιους παράγοντες αποδίδετε αυτή τη θετική πορεία και ποιες είναι οι προβλέψεις σας για την εξέλιξη της εγχώριας ζήτησης στο άμεσο μέλλον;
Η ΜΑΚΒΕΛ–EURIMAC κατέχει σήμερα κορυφαία θέση στην ελληνική αγορά με συνεχή ανάπτυξη που οφείλεται βέβαια και στην αύξηση των ζυμαρικών PL, αλλά κυρίως στο γεγονός ότι το brand ΜΑΚΒΕΛ αναπτύσσεται με ρυθμούς που ξεπερνούν σημαντικά το ρυθμό ανόδου του συνόλου της αγοράς. Παράλληλα, η παρουσία μας σε περισσότερες από 60 χώρες ενισχύει τη διεθνή μας εικόνα. Η επιτυχία αυτή προκύπτει από τη στρατηγική μας ευελιξία και προσαρμοστικότητα, που μας επιτρέπει να ανταγωνιζόμαστε ισχυρά ιταλικά brands.
Έχουμε επενδύσει σε μια δυναμική στρατηγική που συνδυάζει εξωστρέφεια, καινοτομία και βιωσιμότητα, με άξονα πάντα την ποιότητα των προϊόντων μας και τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες μας. Η σταθερή ανοδική πορεία μας αποδεικνύει ότι αυτό το μοντέλο λειτουργεί – και είμαστε αισιόδοξοι ότι η εγχώρια ζήτηση θα συνεχίσει να κινείται ανοδικά, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται σε προϊόντα υψηλής ποιότητας με ελληνική υπογραφή.
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και πώς προσαρμόζεται η EURIMAC σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον;
Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων δοκιμάζεται σε πολλά επίπεδα. Οι αυξήσεις σε όλες τις παραμέτρους κόστους των τελευταίων χρόνων, σε συνδυασμό με τη συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης του Έλληνα καταναλωτή, δημιουργούν μια δύσκολη εξίσωση. Παρ’ όλα αυτά, η EURIMAC συνεχίζει να αναπτύσσεται. Καταφέρνουμε να αυξάνουμε τον όγκο των πωλήσεών μας, να λειτουργούμε με υγεία και να διατηρούμε σταθερά θετικά οικονομικά αποτελέσματα. Αυτό το πετυχαίνουμε με συνεχή επαγρύπνηση, ευελιξία και στοχευμένες επενδύσεις που μας επιτρέπουν να ανταποκρινόμαστε γρήγορα στις νέες προκλήσεις της αγοράς.

Ποιες είναι οι κύριες επενδύσεις που πραγματοποιεί η EURIMAC και πώς αναμένεται να επηρεάσουν την παραγωγή και την ανταγωνιστικότητά της;
Η EURIMAC επενδύει συνεχώς σε εγκαταστάσεις και μηχανήματα με σκοπό τη διεύρυνση των παραγωγικών μας δυνατοτήτων και την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς μας. Ήδη έχει ολοκληρωθεί επένδυση 11 εκατ. ευρώ, η οποία περιλάμβανε μία πλήρη γραμμή μακρών ζυμαρικών με σύγχρονο εξοπλισμό, ρομποτικό σύστημα παλετοποίησης, νέες αποθηκευτικές υποδομές και σιλό δυναμικότητας 20.000 τόνων για την αποθήκευση σκληρού σίτου.
Παράλληλα, “τρέχει” ήδη ένα νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 12 εκατ. ευρώ, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τη δημιουργία νέας μεγαλύτερης και πιο σύγχρονης μονάδας παραγωγής θερμικής ενέργειας από βιομάζα, την αναβάθμιση του μύλου, νέα γραμμή κοφτών ζυμαρικών, αλλά και τεχνολογικές βελτιώσεις που αναβαθμίζουν τον έλεγχο ποιότητας σε κάθε στάδιο παραγωγής. Οι επενδύσεις αυτές ενισχύουν την παραγωγική μας δυναμική, βελτιώνουν περαιτέρω το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα και διασφαλίζουν ότι η ΜΑΚΒΕΛ παραμένει ηγέτιδα στην ελληνική αγορά ζυμαρικών – με το βλέμμα στραμμένο και στο εξωτερικό.
Η EURIMAC έχει παρουσιάσει καινοτόμα προϊόντα λανσάροντας ζυμαρικά χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της αγοράς. Ποια ήταν η ανταπόκριση των καταναλωτών σε αυτά τα προϊόντα και πώς αναμένεται να επηρεάσουν τις πωλήσεις στο μέλλον;
Η ανταπόκριση ήταν εντυπωσιακή. Η σειρά ζυμαρικών χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη ΜΑΚΒΕΛ, που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2024, αγκαλιάστηκε άμεσα από τους καταναλωτές. Ήδη διατίθεται σε όλα τα μεγάλα σούπερ μάρκετ της χώρας και υπάρχουν σοβαρές προτάσεις για επέκταση μέσω συνεργασιών στο εξωτερικό. Με τη σειρά αυτή αποδεικνύεται η στρατηγική μας δέσμευση στην καινοτομία και την υγεία. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες και που προσφέρουν πραγματική αξία στον καταναλωτή, ανοίγοντας νέους δρόμους ανάπτυξης για την εταιρία.