Δρ. Τσαβλής στον CITY 106,1: Έλλειψη αισθητικής και αδιαφάνεια χαρακτηρίζουν την διοίκηση Ζέρβα  (AUDIO)

Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Δρόσος Τσαβλής μιλά στην εκπομπή «Έπεσε Σύρμα» στον CITY 106,1 FM και στον Δημήτρη Συρμάτση.

Δρ. Τσαβλής στον CITY 106,1: Έλλειψη αισθητικής και αδιαφάνεια χαρακτηρίζουν την διοίκηση Ζέρβα  (AUDIO)

Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Δρόσος Τσαβλής μιλά στην εκπομπή «Έπεσε Σύρμα» στον CITY 106,1 FM και στον Δημήτρη Συρμάτση.

«Έχουμε υπάρξει και καλύτερα σαν πόλη. Έχουμε μια πόλη που παρακμάζει κάθε μέρα. Οι διοικούντες υπόσχονται τα πάντα, προκειμένου να πάρουν μια καινούργια τετραετία. Βρίσκουν δικαιολογίες και δεν έχουν το θάρρος να πουν έστω και μία ειλικρινή συγγνώμη. Αν το έκανα αυτό η δύναμή τους θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη και μπορεί να έπειθαν και μένα να τους ψηφίσω. Να πουν συγγνώμη δεν καταφέραμε τίποτα» τόνισε αρχικά για τη Θεσσαλονίκη.

«Δύο πράγματα με ενοχλούν. Η αισθητική και η αδιαφάνεια. Αυτά χαρακτηρίζουν την διοίκηση Ζέρβα. Η έλλειψη αισθητικής και η έλλειψη διαφάνειας. Επειδή είμαι μέλος του δημοτικού συμβουλίου και υπήρξα και μέλος της διοίκησης παλιότερα ενοχλούμαι πάρα πολύ που όλα γίνονται χωρίς να λογοδοτεί κανείς στο δημοτικό συμβούλιο. Ακόμα δεν έχει γίνει κάποιος απολογισμός επίσημος στο δημοτικό συμβούλιο. Είναι η βρωμιά που βλέπουμε όλοι γύρω μας. Είναι αισθητικής πρόβλημα και υγείας. Οποιαδήποτε πόλη είναι βρώμικη ο δήμαρχος αυτόματα θεωρείται ένας αποτυχημένος δήμαρχος. Δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Πλέον τα έφτασε στο αμήν».

Στο ερώτημα πως υπόσχεται ότι θα καθαρίσει τη Θεσσαλονίκη στάθηκε σε τρεις παράγοντες. Στον εξοπλισμό, το ανθρώπινο δυναμικό και την οργάνωση των δύο πρώτων. «Υπάρχει πάρα πολύ προσωπικό, το οποίο θέλει οργάνωση. Θα πρέπει να γίνουν οχτάμηνα. Υπάρχουν χρήματα από το ΕΣΠΑ για να ενισχυθεί άμεσα η καθαριότητα. Είχαμε εργαζόμενους. Ο μοναδικός δήμος που άφησε να απολυθούν λήγοντας οι συμβάσεις τους ήταν ο δήμος Θεσσαλονίκης. Όλοι οι άλλοι δήμοι τα κράτησαν. Οχτάμηνα και προσλήψεις χρειάζονται. Στον εξοπλισμό από τα ενενήντα απορριματοφόρα, παραμένουν τα είκοσι σε κυκλοφορία και τα εβδομήντα είναι παροπλισμένα λόγω έλλειψης χρημάτων να πληρωθούν τα ανταλλακτικά τους. Αυτό μπορεί να λυθεί άμεσα με πρόγραμμα ΕΣΠΑ. Δεν μπορώ να καταλάβω για η διοίκηση δεν το κάνει. Ίσως γιατί λείπει ο σωστός συντονισμός. Ο δήμαρχος πήρε πάνω του, το πρώτο εξάμηνο, την καθαριότητα χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Τώρα δεσμεύτηκε ότι σε 18 μήνες θα καθαρίσει την πόλη. Γιατί δεν το έκανε μέχρι τώρα; Ίσως φουντώνει επίτηδες την κατάσταση για να μπορέσει να βάλει τον ιδιώτη από την πίσω πόρτα. Θα πρέπει να μείνει δημόσια. Να μείνει ανεξάρτητη και να είναι στα χέρια του δήμου. Αν μπουν ιδιώτες με μαθηματική ακρίβεια θα εκτοξευθούν τα δημοτικά τέλη των δημοτών. Γι’αυτό το λόγο δεν επιθυμώ την ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας. Επιθυμώ να την οργανώσω και να την ρυθμίσω σωστά ώστε να είναι λειτουργική αυτή η υπηρεσία.».

Σχετικά με το πράσινο σημείωσε «Έχουμε σκοπό να το αυξήσουμε. Υποσχόμαστε ότι μέσα σε μία τριετία θα πενταπλασιάσουμε τα δέντρα. Υπάρχουν κομμένα δέντρα σε όλη την πόλη. Θα πρέπει να φυτευτούν ξανά στην σωστή περίοδο. Η διοίκηση Ζέρβα φυτεύει δέντρα αρχές Ιουνίου. Είναι αυτό σωστό; Και αυτό θέλει οργάνωση και ρύθμιση. Δεν μπορούμε να αποκεφαλίσουμε όλα τα δέντρα χωρίς να νοιαστούμε τι κακό κάνουμε στο ισοζύγιο πρασίνου και στο ισοζύγιο της πόλης. Ακόμα και αν δεχτώ ότι έπρεπε να κοπούν αυτά τα δέντρα γιατί είναι άρρωστα δεν μπορώ να δεχτώ ότι αυτό γίνεται μεμιάς. Τόσο ο κάτοικος όσο και ο επισκέπτης δεν μπορεί να ζει μέσα στο τσιμέντο. Δεν μπορεί να έρχεται ο κάτοικος της Βαρκελώνης που έχουν δάση μέσα στις πόλεις, και να μην μπορεί να βρει μία σκιά. Θα τηρήσουμε το νόμο του 2021, ο οποίος λέει ότι πρέπει κάθε δήμος να παρέχει στους δημότες και τους επισκέπτες τρεχούμενο νερό. Είναι νόμος του κράτους που αυτή τη στιγμή καταπατείται.

Τέλος για την δέσμευση δημιουργίας Παρατηρητηρίου κίνησης πόλης σχολίασε πως «Το συντονιστικό κέντρο της τροχαίας δε λειτουργεί καθόλου. Είναι μόνο στα χαρτιά η συνεργασία της δημοτικής αστυνομίας με την ελληνική αστυνομία. Αυτό το συντονιστικό κέντρο και το διαρκές παρατηρητήριο που προτείνουμε, έχει προκύψει από συνομιλίες που κάναμε τόσο με τη διεύθυνση της Τροχαίας, όσο και με την διοίκηση του ΟΑΣΘ. Θα πρέπει αυτό το όργανο να λειτουργεί καθημερινά. Να υπάρχει ενημέρωση μεταξύ των υπηρεσιών σχετικά με την κίνηση στους μεγάλους δρόμους της πόλης. Θα πρέπει όμως να εφαρμοστεί η κανονιστική των φορτοεκφορτώσεων που συγκλήθηκε επί Μπουτάρη και καταργήθηκε από τη διοίκηση Ζέρβα. Αν ψηφιστεί και δημιουργηθεί μια καινούργια κανονιστική, θα μπουν σε τάξη όλες οι κεντρικές αρτηρίες της πόλης. Θα πρέπει να επανατοποθετηθούν πασαλάκια που κακώς αφαιρέθηκαν και να αφαιρεθούν από οδούς που κακώς τοποθετήθηκαν. Αυτά έγιναν διότι εξυπηρετούν τοπικά οικονομικά συμφέροντα. Αδιαφορώντας η διοίκηση για τους οδηγούς λεωφορείων οι οποίοι ταλαιπωρούνταν. Επιπλέον ο εντοπισμός και η απομάκρυνση 3500 παράνομων παρκαρισμένων εγκαταλελειμμένων οχημάτων που έχουν αποσύρει τις πινακίδες τους και οι ιδιοκτήτες τους τα έχουν αφήσει στον χώρο. Είναι καθήκον του Δήμου να τα εντοπίσει και σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες να απομακρυνθούν. Απελευθερώνονται αμέσως 4000 θέσεις παρκαρίσματος σε όλη την πόλη και αυτό θα δώσει μία πολύ μεγάλη ανάσα. Θέλουμε να φέρουμε στη Θεσσαλονίκη το θεσμό της δαγκάνας για τα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες. Δεν υπάρχει σύστημα του κράτους να τους σταματήσει και αν υπάρχει κλήση καταχωρημένη να τους χρεώνει βγαίνοντας από τη χώρα. Για τους Έλληνες που παρανομούν θα μπαίνει κανονικά το πρόστιμο».

Ακούστε την συνέντευξη Τσαβλή  στον CITY 106,1 και στον Δημήτρη Συρμάτση

__________________________________

“Έπεσε Σύρμα”

Δευτέρα – Παρασκευή 16:00-18:00 στον CITY 106,1 FM

Παρουσιάζει ο Δημήτρης Συρμάτσης