Στον… τάκο όσοι απεργάζονται λουκέτο στην TV-100!
Αλλαγή στην ονομασία, που αποτελεί Brand Name για την Δημοτική Τηλεόραση, προωθεί η διοίκηση Αγγελούδη, συνεχίζοντας τις κινήσεις απαξίωσης της!
- Αλλαγή στην ονομασία, που αποτελεί Brand Name για την Δημοτική Τηλεόραση, προωθεί η διοίκηση Αγγελούδη, συνεχίζοντας τις κινήσεις απαξίωσης της!
- Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και οι υπάλληλοι του δεν έχουν αντιληφθεί ότι η Ραδιοτηλεόραση του Δήμου αποτελεί τεράστιο περιουσιακό του στοιχείο και θα πρέπει όχι μόνο να διαφυλαχθεί αλλά να αξιοποιηθεί περισσότερο!
- Δυστυχώς οι αποφάσεις Αγγελούδη, μία μετά την άλλη, απαξιώνουν TV-100, FM-100 και FM100,6.
Σύμφωνα με ακριβέστατες πληροφορίες από την διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης, ο Στέλιος Αγγελούδης θα προχωρήσει στην μετονομασία της TV-100, δίνοντας της, σύμφωνα με την επιχειρηματολογία των συνεργατών και υπαλλήλων του, ένα νέο όνομα που θα σηματοδοτεί την πόλη και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, άρα και την έκφραση της.
Σύμφωνα με το κλίμα αυτό, το “TV100” δεν σημαίνει πλέον τίποτε, ενώ από την εποχή που πρωτοχρησιμοποιήθηκε το 1988, έχει “πολυφορεθεί” και δεν ευνοεί την διαδικασία σηματοδότησης μίας νέας αρχής!
Προσωπικά εκτιμώ ότι εάν ο Στέλιος Αγγελούδης και οι υπάλληλοι του επιμείνουν σ’ αυτήν την καταστροφική απόφαση και τολμήσουν να αφαιρέσουν ένα ιστορικό κομμάτι από την προμετωπίδα του ΔΘ θα στερήσουν από τα Δημοτικά Ραδιοτηλεοπτικά Μέσα ίσως το σπουδαιότερο περιουσιακό τους στοιχείο: την αναγνωρισιμότητα του λογότυπου τους, αυτό που οι επαγγελματίες του Marketing ονομάζουν “Brand Name”.
Στην επιστήμη αυτή οι πάντες ματώνουν για να δημιουργήσουν ένα εύληπτο όνομα και λογότυπο το οποίο στη συνέχεια προσπαθούν να το απλώσουν στην κοινωνία, ώστε να το καταστήσουν γνωστό και αναγνωρίσιμο. Αυτό τα Δημοτικά Media το έχουν κατακτήσει, όλοι στην Θεσσαλονίκη ξέρουν τι θα πει TV-100 και FM-100. Είναι χαζό να αλλάξεις όνομα το οποίο γνωρίζει όλος ο κόσμος για να φτιάξεις ένα νέο, το οποίο θα πρέπει να το πολυδιαφημίσεις για να το φτάσεις στην σημερινή αναγνωρισιμότητα. Εκτός, εάν θέλεις το λουκέτο…
Οι φημολογούμενες αυτές καταστροφικές αλλαγές είναι παντελώς κόντρα στις βασικές αυτές γραμμές του Marketing.
Κατά την προσωπική μου άποψη, αυτό δεν γίνεται τυχαία, ούτε από έλλειψη γνώσης ή κακή εκτίμηση των πραγμάτων. Γίνεται επίτηδες. Ο Στέλιος Αγγελούδης, όπως άλλωστε όλο το “Ορθόδοξο ΠΑΣΟΚ” της Θεσσαλονίκης απεχθάνονται την TV-100 και το FM-100, ποτέ δεν το χώνεψαν, πάντα το κακολογούσαν, το απαξίωναν και απεργάζονταν την καταστροφή του.
Εκείνες τις ιστορικές στιγμές, ενώ όλη η πόλη ήταν με τον Κούβελα, αυτοί ήταν με τον Αρκουδέα!
Φαίνεται ότι τώρα, από τα πόστα που κατάφεραν να πάρουν, θα κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα!
Η αλλαγή της ονομασίας, εάν γίνει, θα έρθει μετά από μία σειρά από αρνητικές αποφάσεις με τις οποίες η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης κάνει ό,τι μπορεί για να την απαξιώσει. Με το πρόσχημα της μετεγκατάστασης την έκλεισαν για περίπου επτά μήνες! Την έβγαλαν από την καθημερινότητα του Θεσσαλονικιού, ο μέσος πολίτης αυτής της πόλης, ξέχασε να την βλέπει, μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα!
Το κτίριο στο οποίο μετακόμισε είναι ακατάλληλο για τέτοια χρήση! Όπως κατήγγειλαν οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των εργαζομένων, οι συνθήκες είναι άθλιες! Είναι χαρακτηριστικό ότι το ραδιοφωνικό στούντιο δεν βλέπει καν πόλη, ούτε ουρανό, είναι κλειστό χωρίς παράθυρα και για όσους έχουν κάνει έστω και μισή εκπομπή στο ραδιόφωνο, αντιλαμβάνεται ότι αυτό είναι απαράδεκτο και καθόλου λειτουργικό! Το ίδιο ισχύει και για το τηλεοπτικό στούντιο!
Την ίδια και χειρότερη υποβάθμιση γνωρίζουν και οι άλλες ραδιοφωνικές δημοτικές συχνότητες, αλλά ποιος δίνει πλέον σημασία…
Βήμα- βήμα η απαξίωση γίνεται πραγματικότητα. Με τέτοια πορεία, το λουκέτο δεν είναι μακριά!
Η TV-100 γνώρισε την πρώτη επίθεση από την διοίκηση του Γιάννη Μπουτάρη, που την ξεφτέλιζε με κάθε ευκαιρία. Ο άνθρωπος δεν την πίστεψε ποτέ, την απεχθανόταν! Έτσι, έδιωξε όλα τα έμπειρα στελέχη της, απέλυσε τους πέντε διευθυντές και μείωσε δραστικά την χρηματοδότηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι κάθε χρόνο έστελνε μόλις 40.000 ευρώ, ούτε το 1/4 από παλαιότερα, με αποτέλεσμα να φτάσει ένα βήμα πριν το λουκέτο. Δεν ανανεώθηκε το προσωπικό, δεν αναζητήθηκαν νέες έμψυχες δυνάμεις ενώ ο τεχνολογικός εξοπλισμός λόγω της έλλειψης συντήρησης απαξιώθηκε πλήρως. Τα πάντα σάπισαν.
Η διοίκηση Ζέρβα τετραπλασίασε την χρηματοδότηση, έκανε σοβαρά βήματα στην κάλυψη των κενών στον εξοπλισμό, έκανε προσλήψεις νέων συνεργατών και γενικά έβαλε κάποια πράγματα σε σειρά.
Δυστυχώς, με τις αποφάσεις του ο Στέλιος Αγγελούδης γύρισε στην εποχή Μπουτάρη, αλλά σε λάθος τομέα και για τους λάθος λόγους! Ενώ είχε μία σειρά από επιλογές να αντιγράψει τον αείμνηστο κυρ-Γιάννη και να ακολουθήσει την πολιτική του σε πετυχημένες του αποφάσεις, αυτός επέλεξε την πλέον άστοχη!
Τα Δημοτικά Μέσα Ενημέρωσης, όπως άλλωστε και όλα τα Media σε όλον τον πλανήτη πρέπει να δείχνουν μία διαρκή εγρήγορση, αλλιώς δεν επιβιώνουν. Να ακολουθούν την τεχνολογία, την εξέλιξη στην πληροφόρηση, την κοινωνία και την αγορά.
Η διοίκηση τους πρέπει να μάχεται για να προλαβαίνει συνεχώς τις εξελίξεις. Όχι να κατηγορεί το προϊόν της ούτε να παίρνει αποφάσεις υποβάθμισης και απαξίωσης των Μέσων, που αποτελούν περιουσιακά της στοιχεία…
Εάν θέλει να ανήκει σ ‘ αυτήν την κατηγορία ο Στέλιος Αγγελούδης οφείλει να σταματήσει τις αποφάσεις με τις οποίες υποβαθμίζονται και απαξιώνονται τα Δημοτικά Μέσα, να απομονώσει τις διχαστικές φωνές που σπρώχνουν προς αυτήν την κατεύθυνση και να εργαστεί μεθοδικά όχι για το λουκέτο αλλά για την ανάπτυξη.
Στο χέρι του είναι…
Άλλωστε κανείς δεν έμεινε στην ιστορία ως καλός δήμαρχος καταστρέφοντας. Μόνο φτιάχνοντας!