Στον… τάκο σήμερα οι… βασανιστές της ΠΑΘΕ! Από τον Χρήστο Νικολαΐδη!
Εκκωφαντική η σιωπή των αιρετών εκπροσώπων του λαού- Μάλλον δεν ενδιαφέρονται όταν ο πολίτης βασανίζεται!
Στον… τάκο οι βασανιστές της ΠΑΘΕ
- Με ένα… “συγγνώμη” (νομίζει ότι) ξεμπέρδεψε η εταιρία “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου” για το άγος της Κυριακής!
- Εκκωφαντική η σιωπή των αιρετών εκπροσώπων του λαού- Μάλλον δεν ενδιαφέρονται όταν ο πολίτης βασανίζεται!
- Τα ψέματα της εταιρίας και πώς προσπάθησε να παραπλανήσει δημοσιογράφους και κοινό!
Περίπου 127.000 αυτοκίνητα προσπάθησαν να κινηθούν στην ΠΑΘΕ από την Κατερίνη προς την Θεσσαλονίκη το βράδυ της Κυριακής, όπως ανακοίνωσε η παραχωρησιούχος εταιρία της οδού “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου”!
Αν υπολογίσει κανείς ότι σε κάθε αυτοκίνητο ήταν κατά μέσο όρο τρεις επιβάτες, τότε αντιλαμβανόμαστε ότι την απίστευτη ταλαιπωρία, στα όρια του σαδιστικού βασανισμού βίωσαν 381.000 συμπολίτες μας!
Αναμφισβήτητα πρόκειται για μία από τις μαζικότερες δράσεις βασανισμού που έχουμε καταγράψει τα τελευταία χρόνια, με τους ανθρώπους αυτούς να μένουν εγκλωβισμένοι μέσα στα οχήματα τους επί 4-4,5 ώρες! Και αυτοί ήταν οι τυχεροί! Γιατί υπήρχαν και εκατοντάδες πολίτες που έμειναν στον δρόμο, αφού κάτω από αυτές τις απαράδεκτες συνθήκες, τα οχήματα τους έπαθαν κάποια βλάβη, λόγω της πρωτοφανούς καταπόνησης!
Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε την αντίδραση της Ελληνικής Πολιτείας για τον βασανισμό! Μπορείτε να δείτε πώς η κυβέρνηση, το αρμόδιο υπουργείο, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το Υφυπουργείο Μακεδονίας- Θράκης, το Γραφείο Πρωθυπουργού, Η Ελληνική Δικαιοσύνη, η Ελληνική Αστυνομία, οι Βουλευτές, οι Δήμαρχοι και οι λοιποί αιρετοί έτριξαν τα δόντια στην εταιρία, πώς της έβαλαν τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι για τα όσα τόλμησε να κάνει σε βάρος περίπου του μισού πληθυσμού της Θεσσαλονίκης!
Αυτή ήταν η αντίδραση τους!
Κενό!
Μηδέν!
Απολύτως τίποτε!
Σιωπή!
Ας πάμε τώρα στις δικαιολογίες της εταιρίας για να δούμε ένα προς ένα τα ψέματα της! Η εταιρία σε ανακοίνωση της ισχυρίζεται ότι οι άκρως απαραίτητες εργασίες άρχισαν την Δευτέρα αλλά δεν μπορούσαν να τελειώσουν νωρίτερα από το Σαββατο!
Δηλαδή, η εταιρία δεν αισθανθηκε κανένα βάρος και ευθύνη από τον κοινωνικό της ρόλο ώστε να τελειώσει γρηγορότερα τα εργα αφου ήξερε πολύ καλά ότι αυτά θα προκαλέσουν τεράστιο πρόβλημα!
Πρώτο ψέμα: τα ανοιχτά διόδια!
Από τις 6μμ οπότε άρχισε να διογκώνεται το πρόβλημα μέχρι τα μεσάνυχτα τα διόδια Αιγινίου εισέπρατταν κανονικά το αντίτιμο! Πρόκειται για μία αχρεία απόφαση, καθώς οι πολίτες μετά την ταλαιπωρία έπρεπε επιπλέον να πληρώσουν και τα διόδια ωσάν να μην συμβαίνει τίποτε!
Αυτό είναι παράνομο γιατί σύμφωνα με τον κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης διόδιο εισπράττεται μόνο όταν προσφέρονται άψογες κυκλοφοριακές συνθήκες (τουλάχιστον τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, έξοδος μόνο από κόμβους, φωτισμός, ΛΕΑ, αυξημένο όριο ταχύτητας κλπ), τις οποίες κάθε άλλο παρά προσέφερε η εταιρία!
Σε δηλώσεις του στο theopinion.gr ο εκπρόσωπος της εταιρίας όταν ρωτήθηκε για το θέμα έδωσε την παρακάτω απίθανη απάντηση: Αναφερόμενος στο θέμα της λειτουργίας των διοδίων του Αιγινίου, τα οποία δεν άνοιξαν για να περνά ο κόσμος, παρά μόνο πολύ αργά το βράδυ, ο κ. Λιογγαρίδης επισήμανε ότι ακόμη κι όταν άνοιξαν τα διόδια και η διέλευση έγινε ελεύθερη, το πρόβλημα εντάθηκε.
«Ούτως ή άλλως, οι λωρίδες κυκλοφορίας μειώνονταν μετά τα διόδια του Αιγινίου και το άνοιγμά τους δεν θα έλυνε το πρόβλημα», εξηγεί.
Ο κύριος αυτός, νομίζοντας προφανώς ότι απευθύνεται σε ηλίθιους, εσκεμμένα συγχέει το άνοιγμα πολλών λωρίδων των διοδίων με το πέρασμα τους δωρεάν!
Πράγματι θα μπορούσαν να παραμείνουν δύο οι λωρίδες διέλευσης αλλά θα έπρεπε να ήταν δωρεάν, ως μία ελάχιστη κίνηση σεβασμού του πολίτη αλλά και της νομιμότητας! Την οποία η εταιρία δεν έκανε, παρά μόνο όταν πέρασαν τα μεσάνυχτα!
Δεύτερο ψέμα: “η εταιρία είχε ενημερώσει”
Στην ανακοίνωση της εταιρίας τονίζεται ότι “μολονότι η εταιρεία είχε προβεί από την Παρασκευή το πρωί σε δημόσια ενημέρωση για τις εργασίες που εκτελούνταν στη γέφυρα, προτρέποντας τους οδηγούς, εφόσον ήταν εφικτό, να αποφύγουν τη διέλευση κατά τις ώρες αιχμής.
Η εταιρία εδώ, επίσης θεωρεί ότι απευθύνεται σε ηλίθιους γιατί συγχέει την επιβεβλημένη ενημέρωση του κοινού και την διαχείριση μίας κρίσης την οποία οφείλει ως αρμόδια να κάνει με την απλή ανάρτηση ενός κειμένου στην ιστοσελίδα της. Και ποιος δηλαδή διαβάζει την ιστοσελίδα της “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου”! Όταν πρέπει να ενημερώσεις τον κόσμο το κάνεις με επίμονα μηνύματα, ειδική καμπάνια στα ΜΚΔ, αποστολή “Allerts” στους δημοσιογράφους αλλά και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς! Και η εταιρία δεν έκανε τίποτε από όλα αυτά και επιμένει να βαφτίζει “ενημέρωση” μία ανάρτηση σε εταιρική ιστοσελίδα!
3. Τρίτο ψέμα: Η εταιρία ενημέρωνε μέσω πινακίδων!
Διαβάζοντας το ίδιο ρεπορτάζ του theopinion.gr μένουμε (έκπληκτοι) στο εξής:
“Υπήρχαν τα σχετικά μηνύματα στις ηλεκτρονικές πινακίδες, για όσους κινούνταν εκείνη την ώρα επί της οδού», επισημαίνει μιλώντας στο TheOpinion o Γρηγόρης Λιογγαρίδης από την «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», την εταιρία στην οποία έχει παραχωρηθεί το συγκεκριμένο τμήμα της ΠΑΘΕ.
Η αλήθεια είναι ότι καμία (μα καμία) πινακίδα δεν ενημέρωνε για μποτιλιάρισμα 4,5 ωρών! Υπάρχουν χιλιάδες μαρτυρίες γι αυτό!
Ψέμα τέταρτο: “Ενημερώσαμε την Τροχαία να κινηθεί”!
Σύμφωνα με τον κ. Λιογγαρίδη, είχε ειδοποιηθεί και η Τροχαία για να ενημερώνει τον κόσμο, αλλά ο ίδιος δήλωσε αναρμόδιος να γνωρίζει σε ποιο σημείο βρίσκονταν άνθρωποι της υπηρεσίας για να ενημερώνουν (σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ του theopinion.gr).
Ανώτερη αστυνομική πηγή που μας μίλησε μάς διευκρίνισε ότι η Τροχαία ήταν ενήμερη για τα έργα, ωστόσο δεν της ζητήθηκε ποτέ να κάνει εκτροπή της κυκλοφορίας, που πολύ εύκολα θα μπορούσε να γίνει τόσο από την Κατερίνη όσο και από τους κόμβους Μακρυγιάλου και Νέας Αγαθούπολης, προς την παλιά εθνική οδό!
Και το εξοργιστικό (που μας είπε η ίδια πηγή): κανείς αξιωματικός της Τροχαίας δεν μπορεί από μόνος του να διατάξει εκτροπή της κυκλοφορίας γιατί φοβάται ότι θα κατηγορηθεί από την εταιρία για διαφυγή κερδών, καθώς όποιος θα πάρει την εναλλακτική διαδρομή δεν θα πληρώσει διόδια!
Αυτό ίσως είναι και μία απάντηση στο γιατί δημιουργήθηκε η όλη αυτή κατάσταση!
ΥΓ: ελπίζω να μη δούμε τις επόμενες ημερες γενναιόδωρες χορηγίες της ίδιας εταιρίας σε κάποια ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης γιατί έτσι θα εξηγήσουμε την ανεξηγήγητη σήμερα σιωπή τους!