Ποιον βάζει σήμερα στον… τάκο ο Χρήστος Νικολαΐδης και γιατί!
Μόλις τελειώσαμε με το ουτοπικό αφήγημα της "αστικής θαλάσσιας συγκοινωνίας", πιάσαμε το άλλο με τον προαστιακό σιδηρόδρομο!
Στον τάκο σήμερα βάζω τα τρενάκια μετά τα καραβάκια!
- Μέχρι πότε αυτή η πόλη θα παραμυθιάζεται με τα διάφορα σχέδια όπως τα καραβάκια;
- Μόλις τελειώσαμε με το ουτοπικό αφήγημα της “αστικής θαλάσσιας συγκοινωνίας”, πιάσαμε το άλλο με τον προαστιακό σιδηρόδρομο!
- Καταντά κουραστικό να συζητάμε για χρόνια περί σχεδίων που δεν πρόκειται ποτέ να υλοποιηθούν!
Το ξεκαθαρίζω: Αυτή η εμμονή της Θεσσαλονίκης να συζητά επί δεκαετίες για έργα, παρεμβάσεις και σχέδια τα οποία δεν πρόκειται ποτέ να υλοποιηθούν γιατί απλούστατα είναι ανεφάρμοστα, πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσει.
Είχαμε καραβάκια, την υποθαλάσσια αρτηρία, το τραμ! Τα συζητούσαμε επί δεκαετίες, κάποιοι έκαναν καριέρα μ’ αυτά, τα χρόνια πέρασαν και τι έμεινε; Μόνο η ταλαιπωρία.
Τελειώσαμε (ευτυχώς) με το παραμύθι της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας, αφού έγινε σαφές ότι δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την πόλη ούτε κατ’ ελάχιστον, δεν κατόρθωσε σε καμία φάση του να προσελκύσει ιδιωτικά κεφάλια και τους μόνους τους οποίους βόλεψε ήταν τους γνωστούς “ευαίσθητους προοδευτικούς”, που αρέσκονται να συζητούν…
Αλλά αμέσως πιάσαμε τον προαστιακό σιδηρόδρομο! Δηλαδή, αφού παίξαμε με τα καραβάκια, πιάσαμε τώρα τα… τρενάκια!
Το νέο αφήγημα λέει ότι θα μπουν δρομολόγια για να εξυπηρετήσουν τους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ (πρώην Αλεξάνδρειο ΑΤΕΙ)!
Μόνο που τα δρομολόγια θα μπουν στις υφιστάμενες ράγες, γιατί δεν υπάρχουν χρήματα για νέες χαράξεις.
Δηλαδή, οι θιασώτες του αφηγήματος θέλουν να μας πείσουν ότι ένας φοιτητής θα προτιμήσει να πάει στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, από εκεί να πάρει τον προαστιακό, από τον οποίο θα κατεβεί στη στάση Σίνδος, για να πάρει αστικό λεωφορείο για να φτάσει στο ΔΙΠΑΕ!
Και δεν θα προτιμήσει να πάρει το λεωφορείο από τον Ν.Σ. Σταθμό που τον πάει απ’ ευθείας, χωρίς στάσεις, επιβιβάσεις, αποβιβάσεις και μετεπιβιβάσεις…
Πόσο δύσκολο είναι να αντιληφθεί μέχρι και ο πλέον άσχετος ότι αυτό το σχέδιο δεν πρόκειται να δουλέψει, όπως και κανένα άλλο που δεν θα προτιμάται από το επιβατικό κοινό;
Ο πολίτης- επιβάτης δεν είναι στρατιώτης για να τον διατάξεις να προτιμήσει το δικό σου σχέδιο.
Έχει κρίση και άποψη και πολύ πιο εύκολα από τον καθέναν μπορεί να βρει τις μετακινήσεις που τον βολεύουν.