«Βελτιωμένη η εικόνα της κίνησης στη Θεσσαλονίκη» – Τι ειπώθηκε στο Συντονιστικό Συμβούλιο για το FlyOver
Την ερχόμενη εβδομάδα θα γίνουν ανακοινώσεις για θέσεις στάθμευσης, κυκλική γραμμή ΟΑΣΘ και για την πολυαναμενόμενη εφαρμογή.
Το κυκλοφοριακό, αν και αποτελεί ένα εκ των σημαντικότερων προβλημάτων της Θεσσαλονίκης, φαίνεται πως παρουσιάζει βελτιωμένη εικόνα στους περισσότερους από «τους δύσκολους» δρόμους της.
Οι αποφάσεις του Συντονιστικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης για το FlyOver και οι παρεμβάσεις στους δρόμους της πόλης από την Τροχαία, έφεραν καλά αποτελέσματα, σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν από τους φορείς που πραγματοποίησαν σήμερα σύσκεψη στο ΥΜΑΘ, υπό τον υφυπουργό Εσωτερικών, Κωνσταντίνο Γκιουλέκα.
Στη διπλή συνεδρίαση του Συντονιστικού Συμβουλίου συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην ασφαλή κίνηση των οχημάτων στην περιφερειακή οδό, όπως και οι παρεμβάσεις που σχετίζονται με την καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας και την μεγαλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στις μετακινήσεις τους.
Την ερχόμενη εβδομάδα θα γίνουν ανακοινώσεις για θέσεις στάθμευσης, κυκλική γραμμή ΟΑΣΘ και για την πολυαναμενόμενη εφαρμογή που θα εγκαθίσταται στα κινητά των οδηγών για να διευκολύνονται στην κίνηση της Θεσσαλονίκης.
Την εφαρμογή θα μπορεί να κάνει λήψη κάθε άνθρωπος που βρίσκεται στην πόλη της Θεσσαλονίκης καθώς ο σκοπός της είναι να εμφανίζει σε ποιους δρόμους έχει κίνηση. Επιπλέον, ολοκληρώνονται οι τεχνικές λεπτομέρειες ώστε να δοθούν οι χώροι στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης για πρόσκαιρη στάθμευση ΙΧ αυτοκινήτων.
Το Συντονιστικό Συμβούλιο ενημερώθηκε και για τη μετακίνηση των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων από τους διευθυντές όλων των μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Θεσσαλονίκης.
Τα σχολικά λεωφορεία ξεπερνούν τα 850 σε αριθμό ενώ αλλά 3.500 αυτοκίνητα γονέων και 2.500 εργαζομένων κυκλοφορούν για τη μετακίνηση των παιδιών από και προς τα ιδιωτικά σχολεία όλων των βαθμίδων.
Όπως ανέφερε ο Γιάννης Κορυφίδης, γενικός διευθυντής στα πρότυπα εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης, είναι καλό να υπάρχει τροχονόμος στα φανάρια βασικών κόμβων, όπως για παράδειγμα στην οδό Κένεντυ.
Στις συσκέψεις συμμετείχαν -μεταξύ άλλων- εκπρόσωποι της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, της 3ης και της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας, του ΕΚΑΒ, της κατασκευάστριας εταιρείας του FlyOver και της Εγνατίας Οδού.