Τουλάχιστον δύο επιθέσεις τον μήνα δέχονται οδηγοί ταξί στη Θεσσαλονίκη – Η «απαγορευμένη» περιοχή

Τουλάχιστον δύο επιθέσεις τον μήνα δέχονται οδηγοί ταξί στη Θεσσαλονίκη – Η «απαγορευμένη» περιοχή

Σε καθεστώς τρόμου ζουν επαγγελματίες οδηγοί ταξί στη Θεσσαλονίκη, με τα περιστατικά επιθέσεων να υπολογίζονται σε τουλάχιστον δύο τον μήνα.

Η επίθεση που δέχθηκε οδηγός ταξί τα ξημερώματα της Τρίτης 11 Νοεμβρίου από ζευγάρι νεαρών στη περιοχή της Μαγνησίας στη Θεσσαλονίκη, ανοίγει εκ νέου τον διάλογο για τα μέτρα ασφάλειας των επαγγελματιών του κλάδου.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στο TheOpinion ο πρόεδρος του Σωματείου Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης, περιέγραψε τις σκηνές τρόμου που έζησε ο οδηγός ταξί που δέχθηκε την άγρια επίθεση, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του από αιχμηρό αντικείμενο.

«Για το συγκεκριμένο περιστατικό έμαθα ότι ήταν ένα ζευγάρι η 17χρονη με τον σύντροφό της, ο οποίος είναι μεγαλύτερος σε ηλικία. Πήραν το ταξί αργά τα ξημερώματα από την Εγνατία με Αγίας Σοφίας, κατευθύνθηκαν προς Διαβατά, του ζήτησαν να πάνε προς Μαγνησία, μετά λίγο πιο κάτω, απόμερα, και εκεί άρχισαν τα επεισόδια», εξήγησε αρχικά.

Για να συνεχίσει λέγοντας πως «του ζήτησαν λεφτά, του έβγαλαν ένα αιχμηρό αντικείμενο, μάλωσαν, υπήρξε συμπλοκή. Από ο, τι κατάλαβε ο οδηγός, του έσκισαν τα χέρια με το κλειδί του αυτοκινήτου ενώ η κοπέλα τον κλώτσησε στο κεφάλι. Εν τέλει του πήραν 200€ και το κλειδί του αυτοκινήτου και έφυγαν. Βγήκαν κάποιοι κάτοικοι και βοήθησαν ενώ μετά την καταγγελία του περιστατικού από τους μάρτυρες επήλθε και η σύλληψη της κοπέλας, η οποία είχε πάνω της και το κλειδί».

«Άβατο» για τους οδηγούς ταξί ολόκληροι οικισμοί

Όπως εξήγησε ο κ. Λεοντιάδης, αρκετά συχνά είναι τα περιστατικά επιθέσεων κατά οδηγών ταξί ιδιαίτερα σε περιοχές της Θεσσαλονίκης όπως τα Διαβατά, η Μαγνησία, το Καλοχώρι, ο Δενδροπόταμος και η Αγία Σοφία.

Μάλιστα, τόνισε ότι έχει προκληθεί έντονη ανησυχία μεταξύ των οδηγών σχολιάζοντας ότι «αρχίζουμε να φοβόμαστε κι εμείς, γιατί όπως μου είπε ο οδηγός, δεν φαινόντουσαν στην αρχή ότι ήταν παράξενοι τύποι».

Αγανακτισμένοι οι οδηγοί σκέφτονται ακόμα και να «ασκήσουν βέτο» στις παραπάνω περιοχές. «Θα φτάσουμε στο σημείο να αρνούμαστε να πηγαίνουμε σε εκείνες τις περιοχές, και δεν θα φταίνε και άνθρωποι που είναι νόμιμοι πολίτες», αναφέρει χαρακτηριστικά στο TheOpinion ο κ. Λεοντιάδης.

Τουλάχιστον δύο επιθέσεις κάθε μήνα

Στο απροχώρητο φαίνεται να οδηγείται η κατάσταση, αφού σύμφωνα με τον κ. Λεοντιάδη, σημειώνονται περίπου δύο με τρεις επιθέσεις εναντίον οδηγών ταξί κάθε μήνα. «Τέτοια περιστατικά συμβαίνουν συχνά πυκνά ειδικά σε εκείνα τα μέρη. Ζητήσαμε αρκετές φορές προστασία από την αστυνομία, ζητάμε να φυλάσσεται όσο το δυνατόν περισσότερο εκείνη η περιοχή», θα σχολιάσει.

Εξηγεί στο TheOpinion ότι ήρθε η ώρα να ανοίξει εκ νέου η συζήτηση για τα μέτρα ασφαλείας των επαγγελματιών του κλάδου, ενώ και ο ίδιος θα προκαλέσει τις επόμενες μέρες ακόμα μία συνάντηση με την Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης, με σκοπό να βρεθεί μία ουσιαστική λύση στο πρόβλημα.

«Ελπίζουμε να είναι μεμονωμένο περιστατικό. Από την πολιτεία ζητάμε μέτρα ασφαλείας τα οποία πρέπει να ληφθούν ακόμα πιο σοβαρά, όπως για παράδειγμα οι κάμερες μέσα στα οχήματα. Αν είχαμε κάμερες μέσα στα αυτοκίνητα τώρα θα είχε συλληφθεί και ο συνοδηγός. Όσο να ‘ναι θα ήταν πολύ καλύτερα. Αυτό όμως σταματάει στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Τώρα, το 2025 που θα μπουν παντού κάμερες νομίζω πως ήρθε η ώρα να προστατευτούμε και εμείς, σαν ένα δημόσιο μέσο μεταφοράς», καταλήγει.

Ρολά κατεβάζουν σήμερα οι έμποροι της Κεντρικής Λαχαναγοράς Θεσσαλονίκης