Τι απαντά η εταιρεία παραγωγής στις καταγγελίες περί ταλαιπωρίας σε θεατρική πάρασταση στη Θεσσαλονίκη (ΦΩΤΟ)
Πλήθος κόσμου έδωσε το «παρών» στο θέατρο Δάσους για την παράσταση, μετά από ακύρωσή της μια μέρα πριν, λόγω βροχής.
Τη δική της απάντηση για το τι συνέβη το απόγευμα της Παρασκευής 12 Ιουλίου στο θέατρο Δάσους, μετά από καταγγελίες θεατών που μίλησαν στο TheOpinion για απίστευτη ταλαιπωρία δίνει η εταιρεία παραγωγής.
Όλα ξεκίνησαν από την προηγούμενη ημέρα όταν το ξαφνικό μπουρίνι που έπληξε τη Θεσσαλονίκη, ακύρωσε την εν λόγω παράσταση. Η διοργανώτρια εταιρεία αποφάσισε ότι οι θεατές της Πέμπτης μπορούσαν να παρακολουθήσουν την παράσταση την Παρασκευή, γεγονός που οδήγησε πλήθος κόσμου να δώσει το «παρών» στο θέατρο Δάσους εκείνη τη μέρα.

Όπως κατήγγειλαν στο TheOpinion.gr οι θεατές, οι υπεύθυνοι της εταιρείας ήταν κάτι παραπάνω από αγενείς.
Στην αρχή τους ενημέρωναν ότι θα μπούνε τελευταίοι γιατί προηγούνται οι άνθρωποι που πλήρωσαν εισιτήριο για αυτή την ημέρα. Τελικά, μετά από έντονες αντιδράσεις των παρευρισκομένων, άτομα της παραγωγής είπαν ότι οι θεατές θα μπουν με σειρά προτεραιότητας.
«Όσο η ώρα προχωρούσε, τόσο η κατάσταση γινόταν αφόρητη καθώς το θέατρο γέμισε από κόσμο και όσοι ήταν πίσω από τα κάγκελα όχι απλά δεν έκαναν τίποτα για να μας βοηθήσουν που με αυτή την ακραία ζέστη ήμασταν εκεί, έκαναν την κατάσταση ακόμα χειρότερη, καθώς είχαν ένα τρομερό ύφος αγένειας και απέχθειας για το τι συνέβαινε έξω», ανέφερε στο TheOpinion γυναίκα που βρέθηκε στη συγκεκριμένη παράσταση.
«Τα άτομα της εταιρείας είχαν το ύφος “εγώ κάνω κουμάντο εδώ και χάρη σας κάνω που είστε εδώ”. Μας το είπαν κιόλας, ενώ οι ίδιοι αποφάσισαν να έρθουμε σε αυτή τη συνθήκη και όχι κάποια άλλη μέρα, όπως είθισται. Με όλο τον κόσμο μάλωναν, εξαιτίας του τρόπου τους», συμπλήρωσε μιλώντας στο TheOpinion νεαρός θεατής.

«Στην αρχή μας είπαν ότι θα είμαστε οι πρώτοι που θα μπούμε μέσα, για να ισορροπήσουν την ταλαιπωρία της προηγούμενης ημέρας. Στη συνέχεια όμως, και όσο ο κόσμος ερχόταν, τόσο γίνονταν εριστικοί. Μάλιστα μας έλεγαν “πώς κάνετε έτσι, ένα τέταρτο σας έμεινε”, ενώ στην πραγματικότητα έμεινε μια ώρα! Ταλαιπωρηθήκαμε απίστευτα για μια παράσταση, ήμασταν ο ένας πάνω στον άλλον στους 40 βαθμούς και μας ειρωνεύονταν. Συν ότι έβλεπαν τα ονόματά μας σε κατάλογο, δημιουργώντας παραπάνω καθυστέρηση», τόνισε θεατής – καθηγήτρια που έδωσε το παρών στο θέατρο Δάσους.
Στην ερώτηση πώς τελικά μπήκαν μέσα στο θέατρο, η ίδια τόνισε ότι μετά από πολλούς καυγάδες και φωνές, άνοιγαν τις πόρτες και οι θεατές έμπαιναν μισοί μισοί, για να μην δημιουργηθεί παραπάνω μπέρδεμα.
Τι απαντά η εταιρία
Μιλώντας στο TheOpinion η υπεύθυνη Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας, Ρίτα Σίσιου, επισήμανε ότι «η εταιρία είχε την ευγενική πρόθεση να καλέσει τους θεατές που δεν το δικαιούνταν. Ο έλεγχος χάθηκε στον τρόπο διαχείρισης του τόσο πολύ κόσμου που τελικά συγκεντρώθηκε την επόμενη μέρα για να δει την παράσταση. Πρόκειται για ατυχείς στιγμές, τόσο από την πλευρά της παραγωγής όσο και από την πλευρά των θεατών και ας ελπίσουμε να μην τις ξαναδούμε».
