Τι… άκουσε την πρώτη μέρα ο αντιδήμαρχος Υπηρεσίας στον δήμο Θεσσαλονίκης

Τι αναφέρει στο TheOpinion, ο πρώτος αντιδήμαρχος Υπηρεσίας, Σάκης Ζιώγας για τα ζητήματα που του έθεσαν οι πολίτες.

Τι… άκουσε την πρώτη μέρα ο αντιδήμαρχος Υπηρεσίας στον δήμο Θεσσαλονίκης

«Επίσημη πρώτη» η χτεσινή μέρα (Δευτέρα 16/9) για τον αντιδήμαρχο Υπηρεσίας του δήμου Θεσσαλονίκης, κατά την πρώτη ημέρα εφαρμογής του νέου θεσμού.

Ο αντιδήμαρχος Υπηρεσίας θα περιμένει τους πολίτες στην αίθουσα συσκέψεων του 3ου ορόφου του δημαρχείου και συγκεκριμένα όσους έχουν κλείσει ραντεβού, μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής 15192, καθημερινά, από τη Δευτέρα έως και την Πέμπτη, από τις 17:00 έως τις 20:00.

Με αυτόν τον τρόπο οι δημότες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να εκφράζουν τα κακώς κείμενα που εντοπίζουν στις γειτονιές τους και να τα επικοινωνούν στη δημοτική αρχή.

Ακολούθως ο εκάστοτε αντιδήμαρχος Υπηρεσίας -ο οποίος θα αλλάζει ανά εβδομάδα- κάθε Παρασκευή θα προωθεί τα ζητήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου και θα επικοινωνεί με τον πολίτη για τα περαιτέρω.

Τι άκουσε ο πρώτος αντιδήμαρχος Υπηρεσίας

Ο πρώτος που εκτελεί χρέη αντιδημάρχου Υπηρεσίας, κατά την πρώτη εβδομάδα θέσπισης του θεσμού, είναι ο Σάκης Ζιώγας, αντιδήμαρχος Διοικητικής Αναδιάρθωσης, Οργάνωσης και Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, ο οποίος ανέλαβε και την οργάνωση της εν λόγω πρότασης του δημάρχου, Στέλιου Αγγελούδη, που επιμένει στην άμεση επαφή των αντιδημάρχων με τους πολίτες.

Όπως είπε ο κ. Ζιώγας, μιλώντας στο TheOpinion, τονίζει πως ο αριθμός των επισκεπτών, την πρώτη ημέρα, ήταν μικρός, «γύρω στα 5 άτομα. Κάθε εβδομάδα, πιστεύω, πως ο αριθμός αυτός θα πολλαπλασιάζεται».

«Έθεσαν θέματα γενικότερου ενδιαφέροντος και όχι ατομικά. Ήθελαν να συνδράμουν και να βοηθήσουν τη δημοτική αρχή. Είναι σημαντικό ο κόσμος να ενημερωθεί για το νέο θεσμό και, μετά από ραντεβού ή και όχι, να έρχεται στο δημαρχείο, 17:00 με 20:00, και να συζητάμε από κοντά», σημειώνει ο αντιδήμαρχος και προσθέτει πως «σκοπός είναι να καλυτερεύσει η ποιότητα ζωής των δημοτών και να γίνει η Θεσσαλονίκη η πόλη που ονειρευόμαστε»

Κάποια από τα θέματα που έθεσαν οι πολίτες στον κ. Ζιώγα, αναφέρονταν σε ανάπλαση δρόμου σε γειτονιά της πόλης, αλλά και σε κοπή δέντρων τα οποία, σύμφωνα με την κρίση δημοτών, θεωρούνται επικίνδυνα.

Όσον αφορά την ανταπόκριση του κόσμου στο νέο αυτό εγχείρημα του δήμου Θεσσαλονίκης, ο ίδιος επισημαίνει πως είναι θετική. «Λαμβάνουμε θετικά μηνύματα από τον κόσμο που βλέπει την προσπάθειά μας», λέει χαρακτηριστικά.

Να σημειωθεί πως σύμφωνα και με το δήμαρχο, Στέλιο Αγγελούδη, πρόκειται για έναν «καινοτόμο θεσμό που διευκολύνει περαιτέρω την επικοινωνία των δημοτών με τον δήμο. Μετά την εφαρμογή “Βελτιώνω την πόλη μου” και τη λειτουργία της νέας γραμμής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, το 15192, προσθέτουμε έναν ακόμη δίαυλο επικοινωνίας, καθιστούμε το δημαρχείο ακόμη πιο φιλικό και προσβάσιμο, θέτοντας στο επίκεντρο τον πολίτη και προσπαθώντας για τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων προς τους δημότες υπηρεσιών. Σημείο αναφοράς των δράσεών μας παραμένει η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, μια καλύτερη, πιο ανθρώπινη και λειτουργική Θεσσαλονίκη».