Θεσσαλονίκη: Το… savoir vivre του Άδωνι Γεωργιάδη στους εργαζόμενους (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Τον υπουργό «υποδέχτηκαν» οι υγειονομικοί ζητώντας του να έχουν έστω μια ολιγόλεπτη συνάντηση μαζί του

Θεσσαλονίκη: Το… savoir vivre του Άδωνι Γεωργιάδη στους εργαζόμενους (ΦΩΤΟ-VIDEO)

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης βρέθηκε νωρίτερα το πρωί της Πέμπτης ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, στο πλαίσιο επίσκεψής του σε δομές υγείας στη Βόρεια Ελλάδα.

Τον υπουργό «υποδέχτηκαν» οι υγειονομικοί ζητώντας του να έχουν έστω μια ολιγόλεπτη συνάντηση μαζί του προκειμένου να του εκθέσουν τα αιτήματά τους. Ο υπουργός πλησίασε τους συγκεντρωμένους για να ακούσει τα αιτήματά τους και, όταν του ζήτησαν δεκάλεπτη συνάντηση, απάντησε θετικά.

Φοιτητές της Ιατρικής κυρίως από Αμερική που βρίσκονταν στο ΑΠΘ και είχαν προγραμματισμένη επίσκεψη στο πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, υποδέχθηκαν τον Υπουργό, ο οποίος, από πλευράς του τους προσκάλεσε να τον συνοδέψουν στα εγκαίνια

Ο υπουργός βρέθηκε σήμερα στο νοσοκομείο  για τα εγκαίνια της νέας Οφθαλμολογικής Κλινικής, ενώ επισκέπτεται και το Ιπποκράτειο.

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας και στο Ιπποκράτειο

Διαμαρτυρία και στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, στο οποίο ο κ. Γεωργιάδης μετέβη αμέσως μετά. «Από 4 χρόνια αναμονής για χειρουργείο στο Ιπποκράτειο πλέον έχουμε 4 μήνες», επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίας του εκεί

«Άδωνι είσαι ανεπιθύμητος». Με αυτά ήταν τα λόγια οι συνδικαλιστές εργαζόμενοι εξέθεσαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, κάνοντας λόγο για ελλείψεις σε προσωπικό και για κλινικές που έχουν ελάχιστους γιατρούς.