Posidonia Forum: Ανοίγει δρόμους για την κρουαζιέρα στη Θεσσαλονίκη

Posidonia Forum: Ανοίγει δρόμους για την κρουαζιέρα στη Θεσσαλονίκη

Στην Θεσσαλονίκη θα διεξαχθεί για πρώτη φορά το Posidonia Sea Toyrism Forum βάζοντας την πόλη στο επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος για την κρουαζιέρα. 

Το 2022 η Θεσσαλονίκη υποδέχθηκε 61 κρουαζιερόπλοια ενώ φέτος ο αριθμός θα αυξηθεί σε 69. Στο 7ο Posidonia Forum στις 25-26 Απριλίου, αναμένεται να δώσουν το παρόν 17 εταιρίες κρουαζιέρας και 46 εκθέτες. Οι υπεύθυνοι των εταιριών έχουν ζητήσει από τους διοργανωτές να δημιουργήσουν διάφορα Fun Trips ώστε να δουν τι μπορεί να προσφέρει η πόλη ώστε να μπει στο χάρτη της κρουαζιέρας.

Για την μεγαλύτερη εκδήλωση της Μεσογείου για την κρουαζιέρα έκανε λόγο ο Θεόδωρο Βώκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εκθέσεις Ποσειδώνια ΑΕ.

“Οι μηχανισμοί δουλεύουν για να έρθει ένα μεγάλο event σε μια πόλη. Θα έρθουν φορείς και επαγγελματίες για να γνωρίσουν την Θεσσαλονίκη. Στόχος μας να αλλάξουν η άποψη τους για την πόλη” ανέφερε σε συνάντηση γνωριμίας με δημοσιογράφους.

Φέτος ο στόχος είναι 70.000 τουρίστες να φτάσουν με τα 69 κρουαζιερόπλοια στη Θεσσαλονίκη και να γνωρίσουν την πόλη. Στα φετινά Posidonia θα παρουσιαστεί ένα μέρος της μελέτης που βρίσκεται σε εξέλιξη από το Νοέμβριο για το οικονομικό αποτύπωμα της κρουαζιέρας στην πόλη.

Οπως εξήγησε ο κ. Βώκος τα έσοδα έχουν πολλές παραμέτρους. Από τις εταιρίες, μέχρι το πόσα θα ξοδέψει κάποιος τουρίστας, από αυτόν που θα διαμεινει στην πόλη μια μερα πριν την αναχώρηση μέχρι και τα ποσά που ξοδεύει το πλήρωμα.

«Η Θεσσαλονίκη να αποκομίσει το μέγιστο δυνατό όφελος από αυτό το φόρουμ. Το timing είναι θετικό γιατί είναι κορεσμένοι οι άλλοι προορισμοί. Όλοι θέλουν Μύκονο και Σαντορίνη αλλά πλέον δεν είναι καλή η εμπειρία εκεί. Κανείς δεν θέλει να πάει κάπου και να μην περάσει καλά ο επιβάτης» πρόσθεσε συμπληρώνοντας ότι θα αλλάξουν τα δεδομένα στην πόλη ενώ δημιουργεί και θέσεις εργασίας.

«To 2o home port της εταιρείας Celestyal είναι η Θεσσαλονίκη. Το λιμάνι αναβαθμίζεται. Να γίνει η Θεσσαλονίκη μας πιο γνωστή» σημείωσε από τη μεριά του ο καπετάνιος του κρουαζιερόπλοιου που φιλοξένησε τη συνάντηση, Άγγελος Βασιλάκος.

Από τη μεριά της η Φρόσω Ζαρουλέα, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας στη Celestyal Cruises έκανε λόγο για “στρατηγική επιλογή” για τη Θεσσαλονίκη σημειώνοντας ότι σήμερα οι εταιρίες κάνουν προγραμματισμό για το 2025.  Μίλησε επίσης για τεράστια προώθηση στην αμερικανική αγορά. «Είναι η νο1 αγορά κρουαζιέρας. Δεν την ήξεραν τη Θεσσαλονίκη. Τα τελευταία δύο χρόνια έχει γίνει πολύ δουλειά για την προώθηση από λιμάνι και ΟΤΘ.»