ΟΑΣΘ: Μηδέν λεωφορεία στη γραμμή 22 για Άνω Πόλη – Ένα μόνο για άτομα με κινητικά προβλήματα

Με… μηδέν λεωφορεία στη γραμμή 22 στην Άνω Πόλη και με μόλις ένα (συν ένα εφεδρικό) για την εξυπηρέτηση των ατόμων με κινητικά προβλήματα έχει «ξεμείνει» ο ΟΑΣΘ. 

ΟΑΣΘ: Μηδέν λεωφορεία στη γραμμή 22 για Άνω Πόλη – Ένα μόνο για άτομα με κινητικά προβλήματα
Εικόνα: Motionteam

«Βροχή» τα παράπονα κυρίως για την προβληματική καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση των ατόμων που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα, αφού από τα τέσσερα ειδικά διασκευασμένα οχήματα του ΟΑΣΘ που δούλευαν με ραντεβού και εξυπηρετούσαν τον κόσμο, τελικά έμεινε μόλις… ένα, ενώ ένα ακόμη λειτουργεί ως εφεδρικό, αλλά με προβλήματα. 

Σύμφωνα με σχετικές καταγγελίες που έφτασαν στο TheOpinion, εξαιτίας αυτής της έλλειψης, είναι εξαιρετικά δύσκολο πλέον να βρεθεί κενή ώρα για ραντεβού, αφού το ένα αυτό όχημα συνήθως είναι «κλεισμένο» από άλλο άτομο.

«Καλό το κοινωνικό προφίλ του ΟΑΣΘ, αλλά να ισχύει κιόλας», επισημαίνουν χρήστες της εν λόγω  υπηρεσίας, που θεωρείται εξαιρετικά σημαντική για την εξυπηρέτηση των ανθρώπων με κινητικά προβλήματα.

Στην Άνω Πόλη

Πλήθος παραπόνων από πολίτες και για την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση στα στενά δρομάκια της Άνω Πόλης. Από τα τρία μίνι van (μικρά λεωφορεία των εννέα θέσεων) που εξυπηρετούσαν τη γραμμή, σήμερα δεν κυκλοφορεί κανένα!

Μάλιστα τα ειδικά αυτά λεωφορεία είχαν την ιδιότητα,  λόγω του μικρού και ευέλικτου μεγέθους τους, να μπορούν να κινούνται χωρίς πρόβλημα στους στενούς δρόμους της Άνω Πόλης, εξυπηρετώντας τους κατοίκους.

«Η αλήθεια είναι ότι ούτε στα περίφημα 49 λεωφορεία που αγόρασε ο Δήμος για λογαριασμό του ΟΑΣΘ, ούτε στα λεωφορεία που ενοικιάστηκαν με leasing δεν συμπεριλαμβανόταν κάποιο τέτοιο μικρού μεγέθους λεωφορείο, με αποτέλεσμα τα υφιστάμενα λεωφορεία να έχουν φτάσει πια στα όριά τους και να είναι σταθμευμένα λόγω βλαβών στο αμαξοστάσιο», επισημαίνουν εργαζόμενοι στον Οργανισμό.

Τι λέει ο ΟΑΣΘ

«Πράγματι σήμερα στην Άνω Πόλη, στη γραμμή 22, δεν κυκλοφορεί κανένα από τα τρία mini bus που εξυπηρετούσαν τη γραμμή. Σε ό,τι αφορά τα άτομα με κινητικά προβλήματα εξυπηρετούνται από ένα ειδικό όχημα, συν ένα εφεδρικό, όταν αρχικά εξυπηρετούσαν τέσσερα», τονίζει από την πλευρά του ο ΟΑΣΘ, απαντώντας σε ερώτηση του TheOpinion. «Ειδικά για τη γραμμή των ατόμων με κινητικά προβλήματα, ο ΟΑΣΘ καταβάλλει προσπάθειες ώστε να είναι εφικτή η εξυπηρέτηση όσο το δυνατόν περισσότερων ατόμων», προσθέτει.

«Σήμερα υπογράφηκαν συμβάσεις με εξωτερικά συνεργεία ώστε τα υφιστάμενα οχήματα να επισκευαστούν, κάτι που δεν έγινε μέχρι τώρα λόγω διαδικασιών χρονοβόρων που έπρεπε να προηγηθούν. Εντός των επόμενων ημερών αναμένονται ανταλλακτικά για τη συντήρηση και την επισκευή των οχημάτων, προκειμένου και αυτά να χρησιμοποιηθούν», επισημαίνεται ενώ «έρχονται» και νέα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα πάντα με τον ΟΑΣΘ, «είναι σε εξέλιξη διαγωνισμός για μίσθωση τεσσάρων νέων λεωφορείων για την Άνω Πόλη και δύο ειδικά διασκευασμένων για την εξυπηρέτηση των ατόμων με κινητικά προβλήματα. Ήδη έχει ολοκληρωθεί η οικονομική αξιολόγηση και αναμένονται τα δικαιολογητικά για την κατακύρωση του προσωρινού αναδόχου».