NYX Hotel – Όμιλος Fattal: Η Θεσσαλονίκη ως hub στην ξενοδοχία

NYX Hotel – Όμιλος Fattal: Η Θεσσαλονίκη ως hub στην ξενοδοχία

Το lifestyle brand NYX Hotel Thessaloniki, μέλος της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean εγκαινίασαν χθες βράδυ ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης και ο CEO Roni Aloni, παρουσία στελεχών του Ομίλου. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 25 εκατ. ευρώ, δημιουργώντας περισσότερες από 70 θέσεις εργασίας.

Ρεπορτάζ: Ντέπυ Χιωτοπούλου (hiotopoulou@gmail.com)

Η νέα ξενοδοχειακή άφιξη στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, του NYX Hotel Thessaloniki, τοποθετεί την πόλη ψηλά στις στρατηγικές επιλογές του Ομίλου Fattal House of Hotels, ο οποίος διαθέτει περισσότερα από 300 ξενοδοχεία σε 21 χώρες.

Η Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, που από το 2017 έχει αναλάβει την ανάπτυξη του Ομίλου σε Κύπρο και Ελλάδα, βλέπει τη δυναμική της Θεσσαλονίκης, η οποία ολοένα και αυξάνεται τουριστικά, και ήδη από την 1η Σεπτεμβρίου που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 4άστερο NYX Hotel Thessaloniki οι πληρότητες κάθε Σ/Κ κινούνται στο 100% ενώ τις καθημερινές μεταξύ 70% – 80%.

Χθες βράδυ, Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2025, σε μια σεμνή τελετή, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του ξενοδοχείου, από τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη και τον CEO της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean Roni Aloni.

Στέλιος Αγγελούδης (δήμαρχος Θεσ/νίκης), Roni Aloni (CEO Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean)

«Η Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε μια τροχιά να αναδείξει το τουριστικό της πλεονέκτημα, που είναι ακόμη ένα κρυμμένο ‘διαμάντι’, και έχει πάρα πολλά να δώσει στο τουριστικό της προϊόν» ανέφερε ο κ. Αγγελούδης κατά τη διάρκεια της ομιλίας του.

Όπως επισήμανε η Θεσσαλονίκη χρειάζεται την φιλοξενία με νέες τουριστικές υποδομές, και με την προσθήκη του NYX Hotel Thessaloniki, «γίνεται πλουσιότερη με μια ακόμη υποδομή από τις πολλές που έχει ανάγκη» υπογράμμισε.

Ο κ. Αγγελούδης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του έκανε αναφορά και στη διασυνδεσιμότητα της Θεσσαλονίκης με νέες αγορές, για τις οποίες θα χρειαστούν νέες πτήσεις. Στόχος είναι τα επόμενα δυο χρόνια να υπάρξει σύνδεση με τις ΗΠΑ, είτε με τη Νέα Υόρκη είτε με το Σικάγο. Επισήμανε πως τη φετινή χρονιά δεχτήκαμε από τις ΗΠΑ 220.000 επιβάτες.

Από αριστερά: Andrie Kleanthous – Demosthenous ( Director of Sales & Marketing Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean), Στέλιος Αγγελούδης (Δήμαρχος Θεσσαλονίκης), Roni Aloni (CEO Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean), Κωνσταντίνος Ιωαννίδης (γενικός διευθυντής NYX Hotel Thessaloniki)

Οι επενδύσεις της Leonard στη Βόρεια Ελλάδα

Η φιλοσοφία του Ομίλου Fattal που ιδρύθηκε το 1998 στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: την αυθεντική εμπειρία, το σύγχρονο design και τη βαθιά κατανόηση του σύγχρονου ταξιδιώτη.

Το δε χαρτοφυλάκιό του περιλαμβάνει πέντε ξεχωριστά brands: Leonardo Hotels, Leonardo Royal, Leonardo Boutique, Leonardo Limited Edition και το lifestyle brand NYX Hotels.

«Η Θεσσαλονίκη ως προορισμός έχει πολλά να προσφέρει, ιστορία, πολιτισμό, γαστρονομία, ωραία ατμόσφαιρα και αυτό το ξενοδοχείο θα είναι ένα hub για περαιτέρω ανάπτυξη του Ομίλου μας» ανέφερε ο CEO της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean Roni Aloni.

Ο ίδιος επισήμανε πως υπάρχουν σκέψεις και για νέες επενδύσεις, αφού πρώτα εξετάσουν τις επιλογές του ενώ στάθηκε και στον συνδυασμό της Θεσσαλονίκης με την Χαλκιδική, που θα δώσει περαιτέρω δυναμική τόσο στον προορισμό όσο και στην εταιρία.

H Leonard Hotels & Resorts Mediterranean στην Ελλάδα και την Κύπρο διαθέτει 11 ξενοδοχεία και στοχεύει να τα αυξήσει σε 15 μέχρι το 2026.

Στην Ελλάδα διαθέτει 4 ξενοδοχεία (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ναύπλιο) και ένα 5άστερο στην Χαλκιδική, το οποίο όπως ήδη έχει γράψει το TheOpinion.gr θα ξεκινήσει τη λειτουργία του υπό τη νέα διεύθυνση από το καλοκαίρι του 2026, και πιθανότατα θα λειτουργήσει κάτω από το  brand Leonardo Limited Edition.

Επίσης, επτά (7) ξενοδοχεία λειτουργούν στην Κύπρο (Πάφος, Λεμεσός, Λάρνακα, Πρωταράς).

Ο κ. Aloni αναφέρθηκε στην επισκεψιμότητα Ισραηλινών τουριστών στα ξενοδοχεία της εταιρίας στην Κύπρο – 7 στον αριθμό μέχρι στιγμής ενώ άλλα 3 (1 στο Λατσί Πάφου και δυο στην Λευκωσία) αναμένεται να λειτουργήσουν σύντομα. Πριν 8 χρόνια, όταν ξεκίνησε η Leonardo Hotels δεχόντουσαν 100.000 Ισραηλινούς ενώ στις μέρες μας έχουν φτάσει στους 350.000 – 400.000.

Στις επενδύσεις της ξενοδοχειακής εταιρίας περιλαμβάνεται και το Μαυροβούνιο καθώς και κάποια νησιά, χωρίς να δοθούν περαιτέρω διευκρινίσεις.

Σημείο συνάντησης, έκφρασης, έμπνευσης και αναφοράς

Στους στόχους επέκτασης του Ομίλου Fattal και της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean στη Βόρεια Ελλάδα αναφέρθηκε και η Andrie Kleanthous – Demosthenous, Director of Sales & Marketing  της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean λέγοντας πως τόσο η Κύπρος όσο και η Ελλάδα είναι δυο προορισμοί με στρατηγική θέση, διαθέτουν έντονη πολιτιστική ταυτότητα, γαστρονομία, καλό κλίμα και πάνω απ’ όλα φιλόξενους ανθρώπους.

Όπως επισήμανε η Θεσσαλονίκη προσφέρεται για city break κυρίως για τους Βαλκάνιους, για τους Τούρκους που την επισκέπτονται όλο και πιο συχνά, για τους Κύπριους που την αισθάνονται σαν δεύτερο σπίτι τους, για τους Ισραηλινούς, για τους Γερμανούς, για τους Βρετανούς, τους Ιταλούς, τους Γάλλους, τους Ισπανούς αλλά και για τους Έλληνες.

Η κα. Kleanthous – Demosthenous επισήμανε πως τα 11 ξενοδοχεία της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean μέχρι το 2026 θα αυξηθούν σε 15, υπάρχουν πέντε brands, ενώ τα NYX είναι συνολικά 15 σε 10 χώρες.

Ένα από αυτά είναι και το 5άστερο NYX Esperia Palace Athens, το οποίο από το 2023 λειτουργεί στο ιστορικό κτίριο της οδού Σταδίου και έχει μεταμορφωθεί σε χώρο ζωντανής τέχνης και δημιουργικής φιλοξενίας.

Το καινούργιο στέκι της Θεσσαλονίκης

Για έναν χώρο φιλόξενο, ζεστό, ανοιχτό για όλους, που προωθεί τον πολιτισμό, την επιχειρηματικότητα, τη νυχτερινή ζωή, έναν χώρο με έντονα χρώματα, street επιρροές, urban design μίλησε ο γενικός διευθυντής του NYX Hotel Thessaloniki Κωνσταντίνος Ιωαννίδης λέγοντας χαρακτηριστικά πως είναι το καινούργιο στέκι στην πόλη.

«Ήταν ένα εγκαταλειμμένο κτίριο και το μετατρέψαμε σε ξενοδοχείο, η περιοχή πήρε πνοή, φωτίστηκε, καθαρίστηκε ο χώρος, προσθέσαμε και εμείς ένα λιθαράκι» δήλωσε ο κ. Ιωαννίδης.

Το ξενοδοχείο διαθέτει 130 δωμάτια και σουίτες, πλήρως εξοπλισμένα με smart TVs, θύρες USB και υψηλής ταχύτητας Wi-Fi. Οι κοινόχρηστοι χώροι περιλαμβάνουν lounge bar και εστιατόριο με urban αισθητική, γυμναστήριο, business lounge, co-working υποδομές και αίθουσες συνεδρίων για επαγγελματικές αλλά και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.

Το lobby του NYX Hotel Thessaloniki (φωτ. Ντ.Χ.)

Ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρθηκε στο προσωπικό του ξενοδοχείου που αποτελείται από 70 άτομα, ενώ αυξάνονται σε κάποια events, και το 70% αποτελείται από γυναίκες.

Επίσης, τις επόμενες μέρες θα υπάρχει διαθέσιμος μπουφές για τα lunch breaks, μεταξύ 13.00 – 16.00, από Δευτέρα έως Παρασκευή. Executive chef του εστιατορίου είναι ο Δημήτρης Κοτσιβός.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι η υπογραφή της Tatiana Violari στο interior design, τα έργα του street artist Gera1 και οι εμβληματικές δημιουργίες του Kenneth Cobonpue ενισχύουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του NYX Hotel Thessaloniki, που βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, Τσιμισκή με Κατούνη γωνία.