Νέες πιάτσες ταξί και… παράπονα για φορτοεκφορτώσεις φέρνει το μετρό στη Θεσσαλονίκη

Τα προβλήματα από τη... νέα πραγματικότητα γύρω από τους σταθμούς του μετρό.

Νέες πιάτσες ταξί και… παράπονα για φορτοεκφορτώσεις φέρνει το μετρό στη Θεσσαλονίκη

Αστυνόμευση και επιτήρηση στις νε΄ες πιάτσες ταξί που φέρνει στη Θεσσαλονίκη η λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης ζητούν οι εκπρόσωποι του κλάδου. Την ίδια ώρα, κυρίως κατά μήκος της Δελφών, άρχισαν ήδη παράπονα για έλλειψη θέσεων στάθμευσης αλλά και προβλημάτων στη φορτοεκφόρτωση.

Ήδη έχουν δημιουργηθεί τρεις πιάτσες ταξί στους σταθμούς Μαρτίου, Αναλήψεως και Φλέμινγκ με τη σχετική διαγράμμιση να έχει γίνει, ενώ ακολουθούν οι πιάτσες στους πιο πολυσύχναστους σταθμούς του μετρό, στην Βενιζέλου και στην Αγίας Σοφίας.

«Ήδη λειτουργούν τρεις πιάτσες οι οποίες έχουν ήδη σημανθεί με διαγράμμιση και με πινακίδες. Αναμένουμε το τέλος της διαδικασίας στους σταθμούς της Αγίας Σοφίας και της Βενιζέλου, με τις πιάτσες εκεί να χωροθετούνται σε σημείο πάνω από την Εγνατία, προκειμένου να μην δημιουργείται πρόβλημα στην Εγνατία», τονίζει στο TheOpinion ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί νομού Θεσσαλονίκης, Κλήμης Λεοντιάδης. 

Στους τερματικούς σταθμούς

Σύμφωνα με τον ίδιο, ήταν ιδιαίτερα σημαντικό να λειτουργήσουν απρόσκοπτα και οι πιάτσες ταξί στους τερματικούς σταθμούς του μετρό σε Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και Νέα Ελβετία.

«Στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, η πιάτσα προϋπήρχε και λειτουργεί κανονικά. Μεγάλο θέμα υπάρχει στον τερματικό της Νέας Ελβετίας, ο οποίος ούτως ή άλλως είναι υπό διαμόρφωση ακόμη», επισημαίνει ο κ. Λεοντιάδης.

«Το ζητούμενο στη Νέα Ελβετία, όπου ήδη παρατηρείται συνωστισμός λόγω των πολλών σταθμευμένων ΙΧ, είναι η αστυνόμευση. Διαγράμμιση υπάρχει, αναμένεται να μπουν και οι σχετικε΄ς πινακίδες που ενημερώνουν για την πιάτσα ταξί, αλλά η αστυνόμευση είναι βασική προκειμένου να διαφυλαχτεί ο χώρος για τους συναδέλφους», επισημαίνει ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης.

Παράπονα για τη μείωση των θέσεων στάθμευσης

Η νέα πραγματικότητα στους χώρους γύρω από τους σταθμούς του μετρό δημιουργεί ωστόσο και προβλήματα.

Χαρακτηριστικά τα παράπονα που καταγράφονται από κατοίκους των περιοχών αυτών, στην Ε’ δημοτική Κοινότητα, για το πρόβλημα που δημιουργείται με τις θέσεις στάθμευσης.

Όπως επισημαίνουν, το πρόβλημα αυτό εντείνεται ακόμη περισσότερο όταν αφαιρούνται θέσεις πάρκινγκ μάλιστα σε περιοχές κοντά στη Δελφών όπου δύσκολα βρίσκεις πλέον να παρκάρεις.

«Ως πρόεδρος της Ε’ δημοτικής κοινότητας έγινα κυρίως δέκτης παραπόνων από επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στις φορτοεκφορτώσεις και από εμπόρους κατά μήκος της Δελφών. Εκεί στο κομμάτι της Δελφών έως τη Σόλωνος το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο, αφού για να προμηθεύσουν με εμπόρευμα τα καταστήματα, τα φορτηγά χρειάζεται διπλοπαρκάρουν», τονίζει στο TheOpinion ο πρόεδρος της Ε’ δημοτικής κοινότητας, Μανώλης Σύλλης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, στους άξονες αυτούς υπάρχουν θέσεις στάθμευσης που έχουν οριστεί για φορτοεκφόρτωση, αλλά λόγω της έλλεψης αστυνόμευσης, είναι μονίμως κατειλημμένες από ΙΧ αυτοκίνητα.

Η κίνηση μετά το μετρό

Έφερε η λειτουργία του μετρό μείωση στην επιβατική κίνηση των ταξί;

«Προς το παρόν, όχι. Δεν έχουμε διαπιστώσει κάτι τέτοιο, αλλά αναμένουμε να δούμε και λίγο αργότερα, όταν το μετρό θα έχει μπει κανονικά στην καθημερινότητά μας», προσθέτει ο κ. Λεοντιάδης.