Με το βλέμμα στο μέλλον ο οργανισμός τουρισμού Θεσσαλονίκης – Ανοίγματα σε νέες τουριστικές αγορές

Κρουαζιέρα, γαστρονομία, ιστορία βάζουν τα θεμέλια για τη διεθνή αναγνώριση της πόλης.

Με το βλέμμα στο μέλλον ο οργανισμός τουρισμού Θεσσαλονίκης – Ανοίγματα σε νέες τουριστικές αγορές

Με χαμόγελα έκλεισε η τουριστική χρονιά του 2022 για τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Στον ετήσιο απολογισμό του που παρουσιάστηκε από την πρόεδρο του ΟΤΘ και αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου επισημάνθηκαν τα «δυνατά» σημεία της πόλης που την έκαναν να ξεχωρίσει στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και να ανοίξει την εμβέλεια της σε νέες αγορές.

Ήδη για το 2023 όπως διαμήνυσε η κ. Πατουλίδου τα δείγματα είναι ενθαρρυντικά με προκρατήσεις από Άγγλους, αλλά και Βαλκάνιους, Σέρβους και Ρουμάνους, να έχουν κάνει την εμφάνιση τους.

«Η κρουαζιέρα για το 2022 έκλεισε με άνοδο 260%. 61 κρουαζιερόπλοια έδεσαν στη Θεσσαλονίκη και ήδη για το 2023 67 κρουαζιερόπλοια έχουν επιβεβαιώσει την άφιξη τους στην πόλη. Αύριο έρχεται το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της χρονιάς», αναφέρει.

Μέσα από σειρά δράσεων, διαπροσωπικών επαφών με φορείς άλλων κρατών, αλλά και μεγάλη επένδυση στην εικόνα και τα ψηφιακά εργαλεία, ο ΟΤΘ προσέγγισε μέσα στη χρονιά αγορές όπως της Αγγλίας, του Ισραήλ, της Κίνας, της Ισπανίας, της Πολωνίας, της Ιταλίας, των Κάτω Χωρών, των ΗΠΑ.

Πρωταγωνίστρια στις τηλεοπτικές, έντυπες και διαδικτυακές καμπάνιες εξωστρέφειας του οργανισμού ήταν η γαστρονομική κουλτούρα της Θεσσαλονίκης που έχει αναγνωριστεί από την UNESCO, τα ιστορικά της μονοπάτια, η διασκέδαση και η ανάδειξη της πόλης ως προορισμός city break.

Παράλληλα, δεκάδες ταξίδια εμπειρίας για ξένους δημοσιογράφους και influencers, οι οποίοι έζησαν βιωματικά την Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκαν μέσα στη χρονιά που πέρασε, στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής.

Όπως επισημαίνει η κ. Πατουλίδου καταγράφεται αύξηση 40% στις ροές Άγγλων τουριστών, ενώ αξιόλογο ενδιαφέρον έχουν δείξει Ολλανδοί και Γερμανοί τουρίστες, εκτός από τους γειτονικούς Βαλκάνιους λαούς.

«Η Θεσσαλονίκη έχει καταφέρει να γίνει ορατή σε διεθνή Μέσα. Σύμφωνα με την γαλλική Le Figaro συγκαταλέγεται μέσα στους 10 τοπ προορισμούς για τους remote εργαζόμενους. Η πόλη έχει μπει στον τουριστικό χάρτη 12 μήνες το χρόνο. Η Θεσσαλονίκη του 2030 θα είναι πόλη πρότυπο που αξίζει να ζεις και να επισκεφτείς», σημειώνει ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.

Ακόμη, με μαγνητοσκοπημένο βίντεο που προβλήθηκε στη διάρκεια της εκδήλωσης, ο υπουργός τουρισμού Βασίλης Κικίλιας αναφέρει πως η Θεσσαλονίκη και το 2023 έχει εξαιρετικές προοπτικές στον τουρισμό της.

Χαιρετισμούς στην εκδήλωση απηύθυναν η τομεάρχης Τουρισμού και βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου, η επικεφαλής του πρωθυπουργικού γραφείου στη Θεσσαλονίκη Μαρία Αντωνίου και ο αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.