Λαμπάδες στη Θεσσαλονίκη: «Στροφή» στο χειροποίητο και στην ποιότητα (ΦΩΤΟ)

Ήδη διανύουμε τη Μεγάλη Εβδομάδα και οι αγορές λαμπάδων έχουν ξεκινήσει.

Λαμπάδες στη Θεσσαλονίκη: «Στροφή» στο χειροποίητο και στην ποιότητα (ΦΩΤΟ)

Λαμπάδες για όλα τα γούστα και για όλα τα βαλάντια μπορούν να βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα της πόλης.

Την ίδια ώρα, αύξηση στην αγοραστική κίνηση παρατήρησαν ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι σε καταστήματα χειροποίητων λαμπάδων στη Θεσσαλονίκη.

Όπως δήλωσε στο TheOpinion, ο Αλέξης Γεράκης, υπεύθυνος καταστήματος με λαμπάδες στο κέντρο της πόλης, «η κίνηση είναι αρκετά ανεβασμένη σε σχέση με πέρυσι, περίπου 20% περισσότερο. Ήδη και πιο πάνω και από του 2019».

Ως προς τις προτιμήσεις του κοινού; Όπως υποστηρίζει ο υπεύθυνος του καταστήματος, «η μεγαλύτερη προτίμηση έχει να κάνει με τη Wednesday αλλά και με χιουμοριστικά σχέδια, όπως μπίρες, πατατάκια και άλλα περίεργα, καθώς και πολύ στα αθλητικά».

«Δεν με έχει ρωτήσει κανένας πελάτης, μέχρι στιγμής, για το Καλάθι του Νονού. Οι τιμές των λαμπάδων είναι και οικονομικές και σε προσφορά αλλά υπάρχουν και οι πιο ακριβές λαμπάδες», δήλωσε σχετικά με το μέτρο της Κυβέρνησης για την περίοδο του Πάσχα.

Η Μαρία Καραβασίλη, υπάλληλος καταστήματος χειροποίητων κατασκευών στα δυτικά της πόλης, αναγνώρισε τη συγκράτηση του καταναλωτικού κοινού στα πασχαλινά ψώνια. «Ο κόσμος φέτος κοιτάει εντονότερα πως θα βιοποριστεί καλύτερα, οπότε αρκούνται στη μεμονωμένη λαμπάδα έως 15 ευρώ αντί για κάποιο σετ άνω των 30 ευρώ».

«Το Καλάθι του Νονού στη συγκεκριμένη τοπική μικρή επιχείρηση δεν επηρέασε σχεδόν καθόλου λόγω προσωποποιημένων προϊόντων που εκτοξεύουν τις πωλήσεις, κάτι στο οποίο υστερεί το μέτρο αυτό», συμπλήρωσε.

Σύμφωνα με τις πωλήσεις, κορυφαία σχέδια της επιχείρησης αποτέλεσαν η Wednesday για τα κορίτσια, ο Sonic για τα αγόρια και το ΠΑΣΟΚ για τη νεολαία.

Αναφορικά με τα περίεργα προσωποποιημένα σχέδια που έχουν αναλάβει, δήλωσε «σίγουρα λαμπάδα ΠΑΣΟΚ, κάποιοι το μνημονεύουν, λαμπάδα με σταυρούς και αγγέλους για πεθαμένους (εννοείται προσωποποιημένη). Νέα μόδα, επίσης, αποτελεί να δίνει το βαφτιστήρι λαμπάδα στους νονούς και όχι το παραδοσιακό ανάποδο».

Ποιότητα έναντι τιμής επιλέγει το καταναλωτικό κοινό

Η Νικόλ Τσιουκαρή, συνιδιοκτήτρια καταστήματος κεριών στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, δήλωσε «φέτος είναι μία χρονιά η οποία είναι λίγο παράξενη οικονομικά. Οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να κοιτάνε και την ποιότητα και το χειροποίητο, δεν τους ενδιαφέρει τόσο πολύ -όπως τα προηγούμενα χρόνια- το τυποποιημένο προϊόν».

«Ο κόσμος ρωτάει για τις τιμές των λαμπάδων, ζητάει μία καλύτερη τιμή. Κάποιες φορές τους φαίνεται και λίγο πιο τσιμπημένη σε σχέση με τα σούπερ μάρκετ και τα μεγάλα καταστήματα. Σε εμάς εδώ, όμως, προσπέρασαν το ζήτημα της τιμής και εστίασαν στην ποιότητα», επισήμανε.

Όσον αφορά τις προτιμήσεις των καταναλωτών, «φέτος έφυγαν κυρίως τα παιδικά σχέδια, όπως οι πριγκίπισσες, τα καρτούν, το διάστημα και πιο συγκεκριμένα «Ο μικρός πρίγκιπας», αλλά και τα μωρουδίστικα σχέδια. Σε πιο μεγάλες ηλικίες προτιμήθηκαν τα «ματάκια», τα τριαντάφυλλα, κάτι περισσότερο κλασσικό».

«Αυτή τη χρονιά ζήτησαν αρκετά προσωποποιημένα σχέδια στο χρώμα τους, στην απόχρωση που επιθυμούσαν οι καταναλωτές. Το πιο περίεργο και πιο συνηθισμένο σχέδιο ήταν η Wednesday καθώς και οι αθλητικές ομάδες», κατέληξε.