Κύμα αντιδράσεων για το λουκέτο σε 204 καταστήματα ΕΛΤΑ – Ποια κλείνουν στη Θεσσαλονίκη

Κύμα αντιδράσεων για το λουκέτο σε 204 καταστήματα ΕΛΤΑ – Ποια κλείνουν στη Θεσσαλονίκη

Κύμα αντιδράσεων έχει ξεσπάσει σε όλη την Ελλάδα για το λουκέτο που μπαίνει σε 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ, απομονώνοντας ολόκληρες περιοχές κυρίως στην περιφέρεια.

Περιοχές στην Πιερία και τη Χαλκιδική «εγκαταλείπονται» με τους κατοίκους τους να χρειάζεται να μετακινηθούν 40 και 45 χιλιόμετρα για να εξυπηρετηθούν. Στη Θεσσαλονίκη, κλείνουν τα καταστήματα στις Συκιές, στο ΑΠΘ, στην Πυλαία, στη Χαλάστρα, στο Ασβεστοχώρι, στην Ιωνία, στη Μηχανιώνα, δημιουργώντας ασφυξία στην εξυπηρέτηση πολιτών στα εναπομείναντα καταστήματα.

«Ας θυμηθούμε ότι άλλα 143 καταστήματα των ΕΛΤΑ έχουν κλείσει πριν περίπου δύο χρόνια, ενώ αυτές τις μέρες κλείνουν άλλα 204. Σε όλη την Ελλάδα μένουν πλέον 254 καταστήματα των ΕΛΤΑ που μαζί με τα συνεργαζόμενα καταστήματα ιδιωτών φτάνουν στα 800», επισημαίνει μιλώντας στο TheOpinion ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Ταχυδρομικών, Γιάννης Μώρος. Σύμφωνα με τον ίδιο, η κατάσταση στα αστικά κέντρα είναι πολύ καλύτερη, ενώ το μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργείται στην Περιφέρεια, όπου ολόκληρες περιοχές μένουν χωρίς εξυπηρέτηση!

«Ο Οργανισμός ως εταιρία»

«Τα τελευταία 15 χρόνια τα ΕΛΤΑ έχουν υποβληθεί σε 5 προγράμματα διάσωσης, χωρίς όμως αποτέλεσμα, καθώς με τις περικοπές μειώνονταν τα έξοδα, ωστόσο δεν γινόταν κάποια ουσιαστική κίνηση για την ανάπτυξή τους. Ο μεγάλος μας πελάτης είναι το δημόσιο, με αποτέλεσμα τα περισσότερα χρήματα για τις υπηρεσίες μας να τα παίρνουμε καθυστερημένα. Σκεφτείτε ότι έχουμε λαμβάνειν εκκαθάριση από το 2021…», προσθέτει ο κ. Μώρος.

Τα ΕΛΤΑ, όπως επισημαίνει ο ίδιος, λόγω της πολιτικής που ακολουθείται, αντιμετωπίζονται πλέον όχι ως Οργανισμός που πρέπει να εξυπηρετεί τον κόσμο, αλλά ως εταιρία που δεν έχει έσοδα. «Εμείς οι ίδιοι, ως εργαζόμενοι, τα τελευταία χρόνια δεχτήκαμε στον μισθό μας περικοπές μισθών πέντε φορές. Οι δύο από αυτές ήταν οικειοθελώς καθώς θελήσαμε να βάλουμε “πλάτη” για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας μας, για τη διατήρηση των ΕΛΤΑ αλλά κυρίως για τη χρηματοδότηση επενδυτικών ενεργειών και πολιτικών που θα οδηγούσαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία σε μια αναπτυξιακή προοπτική. Κάτι τέτοιο δεν έγινε», επισημαίνει.

Σήμερα στα ΕΛΤΑ υπηρετούν 2.930 εργαζόμενοι πανελλαδικά και περισσότεροι από 1000 είναι συμβασιούχοι.

Στη Χαλκιδική

Νέα Καλλικράτεια, Νικήτη, αλλά και Ιερισσός και Αρναία βλέπουν τα καταστήματά τους να κλείνουν.

«Αιφνιδιαστικά, με εσωτερική μόνο ειδοποίηση λίγων ημερών και εν κρυπτώ από την τοπική κοινωνία και τις τοπικές αρχές, το Υπουργείο Οικονομικών και η Διοίκηση των ΕΛΤΑ, προχωρούν πειθήνια στην επόμενη φάση υλοποίηση των εντολών του Υπερταμείου για την… «ταχυδρομική» εγκατάλειψη ολόκληρων περιοχών με την κατάργηση πολλών περιφερειακών καταστημάτων, συμπεριλαμβανομένων των δύο καταστημάτων των ΕΛΤΑ σε Ιερισσό και Αρναία του Δήμου Αριστοτέλη» τονίζει σε ανακοίνωσή του ο δήμος Αριστοτέλη στην Χαλκιδική και προσθέτει: «Ο Δήμος Αριστοτέλη δεν μπορεί παρά να καταγγείλει τη συγκεκριμένη μεθόδευση, που καταργεί μια ακόμα ελεγχόμενη από το κράτος υπηρεσία εξυπηρέτησης των κατοίκων του Δήμου Αριστοτέλη, που σε πολλές περιπτώσεις βασίζονται στην τοπική παρουσία των ΕΛΤΑ για την διεκπεραίωση συναλλαγών (συντάξεις, κλπ) και της αναγκαίας επικοινωνίας τους με το Ελληνικό Δημόσιο και όχι μόνο.

Αυτό μάλιστα υλοποιείται χωρίς την παραμικρή πρόβλεψη για την υποκατάσταση ενός μηχανισμού εξυπηρέτησης ηλικιωμένων, εργαζόμενων μητέρων και πολλών κατοίκων απομακρυσμένων κοινοτήτων και της νήσου Αμμουλιανής, που βασίζονται στην τακτική διέλευση του τοπικού και αγροτικού ταχυδρόμου για την παραλαβή της αλληλογραφίας τους.

Το γεγονός, ότι σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες -και ελλείψει σχετικής επίσημης ενημέρωσης από το αρμόδιο Υπουργείο και τα ΕΛΤΑ- ο Δήμος Αριστοτέλη είναι ο μόνος δήμος της Χαλκιδικής που μένει χωρίς ούτε μια μονάδα ΕΛΤΑ στην επικράτειά του, καταδεικνύει με ακόμα χειρότερη ένταση την προχειρότητα και την αναισθησία έναντι των πολιτών της βορειοανατολικής Χαλκιδικής.

Σε αναζήτηση έστω στοιχειώδους ενσυναίσθησης από τους ιθύνοντες, ο Δήμος Αριστοτέλη θα προχωρήσει στην αυριανή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στη συζήτηση και έκδοση ψηφίσματος μετά από σχετική εισήγηση του Δημάρχου Στέλιου Βαλιάνου και στην αποστολή του προς το σύνολο της Κυβέρνησης, προς το αρμόδιο Υπουργείο, προς τις Διοικήσεις ΕΛΤΑ και Υπερταμείου, αλλά και προς την ΚΕΔΕ με στόχο την περαιτέρω συντονισμένη αντίδραση επί ενός ζητήματος που απασχολεί πλήθος Δήμων και τοπικών κοινωνιών σε όλη την Ελλάδα».

Στην Πιερία

Αναστάτωση και στην Πιερία, όπου κλείνουν τα ταχυδρομεία σε Λεπτοκαρυά και Λιτόχωρο, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να πρέπει να μετακινηθούν 40 και 45 χιλιόμετρα για να εξυπηρετηθούν από την Κατερίνη, όπως επισημαίνει στο TheOpinion η Σοφία Ζαμενοπούλου από την ομάδα «Πλαταμώνας για πάντα».

«Προφανώς ο Δήμαρχος έχει μία διαφορετική άποψη για τα όρια του Δήμου του και από ότι φαίνεται στην δική του πραγματικότητα πρέπει να φτάνουν μέχρι τα διόδια της Λεπτοκαρυάς. Δεν εξηγείται αλλιώς. Έκλεισε το Ταχυδρομείο του Πλαταμώνα πέρυσι και δεν άνοιξε ούτε ρουθούνι, δεν ασχολήθηκε κανείς από αυτούς που έπρεπε… Τώρα βλέπω κλείσιμο Ταχυδρομείου σε Λεπτοκαρυά και Λιτόχωρο και κατευθείαν κοινή επιστολή Δημάρχου, Αντιπεριφερειάρχη και άλλων φορέων», σχολιάζει ρίχνοντας πυρά και στα τοπικά στελέχη.

Τι λέει η διοίκηση των ΕΛΤΑ

Την αναστολή λειτουργίας 204 καταστημάτων των ΕΛΤΑ με «ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα», ανακοίνωσε η ίδια η  εταιρία. Μεταξύ άλλων υποστηρίζει ότι με την κίνηση ολοκληρώνεται ο εξορθολογισμός του δικτύου των ΕΛΤΑ και εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα συνολικά των Ελληνικών Ταχυδρομείων, τα οποία επενδύουν σε νέες υπηρεσίες, στην τεχνολογική αναβάθμιση και καλύτερες συνθήκες για εργαζόμενους και πελάτες.

Σήμερα πλέον η συναλλακτική δραστηριότητα στα καταστήματα συνεισφέρει λιγότερο από 10% των εσόδων, αλλά αναλώνει πάνω από το 50% των εξόδων, κατασπαταλώντας δυνατότητες επένδυσης, ανάπτυξης και το αποτέλεσμα από τις άλλες υγιώς αναπτυσσόμενες δραστηριότητες, όπως courier, ανάπτυξη ecommerce, υποστήριξη επιχειρήσεων, κ.α.

«Οι ταχυδρομικές υπηρεσίες παρέχονται αδιάλειπτα σε κάθε περιοχή της χώρας, ανεξάρτητα από τη λειτουργία φυσικού καταστήματος, μέσα από 1.400 ταχυδρόμους, 500 συνεργάτες, 400 πράκτορες couriers και αγροτικούς διανομείς, σε εκατοντάδες συνεργαζόμενα σημεία και με χρήση σύγχρονων εργαλείων. Έτσι διασφαλίζεται ότι η περιφέρεια θα εξυπηρετείται με πιο ευέλικτα και αποτελεσματικά» σημειώνει η σχετική ανακοίνωση.

Τα ΕΛΤΑ, που από το 2017 ανήκουν στο Υπερταμείο, τονίζουν ότι «παραμένουν πιστά δεσμευμένα στην υποχρέωση για καθολική παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα σημεία της χώρας και αυτό θα συνεχίσουν να πράττουν. Για 198 χρόνια, το πρόσωπο του ταχυδρόμου αποτελεί σημείο αναφοράς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και παραμένει στο επίκεντρο της νέας εποχής των ΕΛΤΑ – με σύγχρονα μέσα, νέο εξοπλισμό και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών. Οι περισσότεροι ταχυδρόμοι και συνεργάτες είναι εξοπλισμένοι με ψηφιακά μέσα ενώ οι αγροτικοί διανομείς, όπως και οι ψηφιακοί ταχυδρόμοι, μοναδικό προτέρημα των ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα, διαθέτουν εξοπλισμό που τους επιτρέπει να παρέχουν πλήθος υπηρεσιών στους πελάτες χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα. Έτσι τα ΕΛΤΑ πετυχαίνουν να παρέχουν κατ’ οίκον εξυπηρέτηση και να εξασφαλίζουν κάλυψη ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές. Τα νέα ΕΛΤΑ επεκτείνονται με νέες, πιο σύγχρονες μορφές παρουσίας. Τα 204 καταστήματα που αποσύρονται, έχουν ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα και με επικαλύψεις από γειτονικά σημεία. Αρκετά από αυτά λειτουργούσαν με ζημίες που ξεπερνούσαν τις 150.000 ευρώ ετησίως. Με την αναπροσαρμογή του δικτύου, το προσωπικό των ΕΛΤΑ μεταφέρεται σε παραγωγικές λειτουργίες, ενισχύοντας την παρουσία ταχυδρόμων και την επιχειρησιακή δυναμική στην περιφέρεια».

Hot… line ταχυδρόμων

Μάλιστα, όπως επισημαίνεται, στις περιοχές όπου δεν θα υπάρχει φυσικό κατάστημα, οι υπηρεσίες θα συνεχίσουν να παρέχονται κανονικά μέσω του δικτύου διανομής, των κινητών μονάδων και των συνεργαζόμενων σημείων. «Οι ταχυδρόμοι και οι συνεργάτες μας θα καλύπτουν κάθε περιοχή, διασφαλίζοντας ότι καμία κοινότητα δεν μένει χωρίς πρόσβαση στις βασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες. Ειδικά για τους ηλικιωμένους και τους κατοίκους των απομακρυσμένων περιοχών, τα ΕΛΤΑ τονίζουν ότι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία ταχυδρόμου. Οι διανομείς των ΕΛΤΑ διαθέτουν πλέον σύγχρονο εξοπλισμό, όπως POS και φορητές συσκευές PDA, που τους επιτρέπουν να πραγματοποιούν συναλλαγές και να παρέχουν υπηρεσίες κατ’ οίκον. Ο στόχος είναι να διατηρηθεί η ανθρώπινη επαφή και η προσωπική εξυπηρέτηση, ιδιαίτερα για όσους έχουν περιορισμένες δυνατότητες μετακίνησης, με τρόπο οργανωμένο, ασφαλή και σταθερό. Με ένα τηλεφώνημα στο 212 0000 700, οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για τα στοιχεία του ταχυδρόμου της περιοχής τους και να προγραμματίζουν ραντεβού για εξυπηρέτηση στο σπίτι τους. Παράλληλα, τοπικές επιχειρήσεις και φορείς εξυπηρετούνται μέσω των κινητών κέντρων περισυλλογής αλληλογραφίας, τα οποία διέρχονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, εξασφαλίζοντας τη γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση χωρίς καθυστερήσεις.

Επιπλέον, εξετάζονται ήδη συνεργασίες με ιδιώτες επαγγελματίες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τη λειτουργία σημείων εξυπηρέτησης, υπό το εμπορικό σήμα των ΕΛΤΑ ή της ΕΛΤΑ Courier, όπως ήδη συμβαίνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η συνέχεια της παρουσίας και των υπηρεσιών σε κάθε δήμο, με πιο ευέλικτο και βιώσιμο μοντέλο λειτουργίας.

Σημειώνουμε ότι η ταχυδρομική αγορά υφίσταται τα τελευταία χρόνια ριζικές μεταβολές, ως αποτέλεσμα της εκτεταμένης ψηφιοποίησης και της δραστικής μείωσης της επιστολικής αλληλογραφίας. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει χαθεί το 90% του επιστολικού προϊόντος, ενώ μόνο την τελευταία πενταετία η μείωση ξεπέρασε το 50%. Σήμερα, λιγότερο από το 10% των συνολικών εσόδων των ΕΛΤΑ συνδέεται με τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων, ενώ το κόστος λειτουργίας τους αντιστοιχεί σε περίπου 45% του συνολικού κόστους της εταιρίας», επισημαίνεται.

Τα ΕΛΤΑ που κλείνουν

Τα καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη τη χώρα: ΑΓΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ (ΘΕΣ 11) ΑΓΙΑΣΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ ΑΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ ΑΓΝΑΝΤΕΡΟΥ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΑΚΡΑΤΑΣ – ΑΙΓΕΙΡΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ (ΑΘ 171) ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ ΑΛΙΚΙΑΝΟΥ ΑΛΙΜΟΥ ΑΜΑΡΙΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2)(CARREFOUR) ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΑΡΓΑΛΑΣΤΗΣ ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΑΡΝΑΙΑΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΥΚΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΑΡΧΑΝΩΝ ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΑΣΤΡΟΥΣ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ ΑΦΑΝΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ (ΚΑΣΤΕΛΛΑΝΩΝ) ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΒΙ.ΠΕ.Θ. ΒΟΝΙΤΣΑΣ ΒΟΥΛΑΣ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΒΡΥΣΩΝ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ ΓΑΒΑΛΟΥΣ ΓΑΖΙΟΥ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ ΓΑΥΡΙΟΥ ΓΕΡΑΚΑ ΓΚΟΥΡΑΣ ΔΑΦΝΗΣ ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΔΑΦΝΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΔΕΣΚΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΘΕΣ. ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΛΟΥΝΤΑΣ ΕΡΕΣΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ ΕΥΛΑΛΟΥ ΕΦΥΡΑΣ ΖΑΓΟΡΑΣ ΖΙΤΣΑΣ ΘΕΡΜΟΥ ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18) ΘΟΥΡΙΑΣ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΙΑΛΥΣΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΙΕΡΙΣΣΟΥ ΙΤΕΑΣ ΦΩΚΙΔΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2 ΙΩΝΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Κ. Ε. Μ. Π. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΟΥ ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΚΑΝΑΛΛΑΚΙΟΥ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΡΙΟΥ ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑΣ ΚΙΑΤΟΥ ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49) ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ ΚΡΗΝΙΔΩΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13) ΛΑΛΑ ΛΕΒΙΔΙΟΥ ΛΕΝΟΡΜΑΝ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ ΛΕΧΑΙΝΩΝ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ ΛΙΜΝΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ ΛΟΥΡΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΛΥΓΟΥΡΙΟΥ ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΑΛΙΩΝ ΜΑΝΔΡΑΣ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΜΑΧΑΙΡΑΔΟΥ ΜΕΘΑΝΩΝ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΞΑΔΩΝ ΜΕΤΣΟΒΟΥ ΜΗΘΥΜΝΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54) ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ ΜΟΥΔΡΟΥ ΜΥΤΙΚΑ ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14) ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ ΝΕΑΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΡΤΑΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΝΥΔΡΙΟΥ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΟΙΑΣ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ ΠΑΛΑΙΑΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΘΕΣ 17) ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ ΠΑΤΡΑΣ 3 ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΠΡΑΜΑΝΤΩΝ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΠΥΛΑΙΑΣ ΠΥΛΗΣ ΡΑΧΩΝ ΡΟΔΟΥ 2 ΣΕΡΒΙΩΝ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΕΡΡΩΝ ΣΚΑΛΑΣ ΣΚΥΔΡΑΣ ΣΟΥΔΑΣ ΣΟΥΦΛΙΟΥ ΣΟΦΑΔΩΝ ΣΟΦΙΚΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΣΥΚΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΚΟΥΡΙΟΥ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ ΤΖΑΒΡΟΥ (ΣΚΡΙΠΕΡΟΥ) ΤΣΕΠΕΛΟΒΟΥ ΤΥΡΝΑΒΟΥ ΤΥΧΕΡΟΥ ΦΙΛΙΑΤΩΝ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΦΙΛΟΤΙΟΥ (ΧΑΛΚΕΙΟΥ) ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ ΦΥΤΕΙΩΝ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑΣ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ ΧΑΝΙΩΝ (Κ.Δ.) ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΨΑΧΝΩΝ