FLYOVER: Τα παρασκήνια της σύσκεψης – Οι ατάκες και οι καυγάδες
Γιατί τελικά δεν έκαναν δηλώσεις ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
Δεν κύλησαν και όλα ομαλά στην σύσκεψη χθες στο ΥΜΑΘ για τον FlyOver.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ανέβηκε στην πόλη έχοντας στην φαρέτρα της έξι συγκεκριμένα μέτρα. Αυτά που ανακοίνωσε τελικά. Δεν φάνηκε ότι ήρθε να ακούσει, ούτε να επιφέρει λύσεις στα θέματα που τέθηκαν πριν λίγες μέρες στη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου.
- Αλλά η σύσκεψη ξεκίνησε στραβά από την ανακοίνωση της. Αρχικά είχε προγραμματιστεί να γίνει συνέντευξη τύπου. Πληροφορίες αναφέρουν ότι έμπειροι συνεργάτες των υπουργών έβαλαν στο τραπέζι το ερώτημα αν μια διαδικασία ερωτήσεων από 20 και πλέον δημοσιογράφους είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Έτσι η πολιτική ηγεσία άλλαξε στάση και η συνέντευξη τύπου έγινε δηλώσεις πριν την σύσκεψη. Αλλά όταν οι τοπικοί φορείς έμαθαν για δηλώσεις πριν την σύσκεψη διαμαρτυρήθηκαν αναρωτώμενοι αν πρόκειται για σύσκεψη με προειλημμένες αποφάσεις. Τελικά βρέθηκε η Σολομώντεια λύση οι δηλώσεις να γίνουν κατά τη διάρκεια της σύσκεψης.
- Μέσα στην σύσκεψη, πληροφορίες του TheOpinion αναφέρουν ότι ακούστηκαν ατάκες του στυλ “Δεν θα σας λύσουμε όλα τα προβλήματα της πόλης. Μόνο αυτά που επιφέρουν οι εργασίες του Flyover“, ειρωνίες για τον χρόνο μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη αλλά και συγκρίσεις με το μποτιλιάρισμα στον Κηφισό.
- Χαρακτηριστικός ο διάλογος ενός από τους συμμετέχοντες που έφτασε καθυστερημένος, που ανέφερε με αγανάκτηση ότι έκανε την διαδρομή “Πανόραμα – ΥΜΑΘ” σε 1 ώρα και 20 λεπτά για να πάρει την απάντηση από κυβερνητικό στέλεχος ότι προηγούμενα το έκανε σε δέκα λεπτά; Όταν ανταπάντησε ότι η διαδρομή γινόταν σε 40 λεπτά άκουσε να του απαντούν “και πως κάνεις έτσι για 30 λεπτά παραπάνω;”. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν όταν ένα από τα κυβερνητικά στελέχη ρώτησε τους συνεργάτες του “πόση ώρα είναι κάθε μέρα η καθυστέρηση στον Κηφισό;”.
- Οι τόνοι ανέβηκαν όταν έγινε συζήτηση για την Περιφερειακή Οδό και ποιος θα αναλάβει όλο αυτό το χρονικό διάστημα όχι μόνο τη λειτουργία αλλά και τη συντήρησή της. Καθώς η πολιτική ηγεσία ήθελε να αναλάβει τη λειτουργία η Εγνατία Οδός ΑΕ αλλά την συντήρηση η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κάνοντας έξαλλους τους Τζιτζικώστα και Μπίλλια.
- Απόστολος Τζιτζικώστας και Στέλιος Αγγελούδης “πυροβολούσαν” με αιτήματα και προτάσεις τους υπουργούς για τα πολλαπλά προβλήματα που φέρει η έναρξη των εργασιών μεταφέροντας τη δυσαρέσκεια και οργή των πολιτών.
- Όταν δε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης δήλωσε έτοιμος να ξεκινήσει η νυχτερινή αποκομιδή έμεινε εμβρόντητος ακούγοντας τον υπουργό Υποδομών να παραπέμπει στον ΥΜΑΘ για τα πέντε εκατομμύρια ευρώ που χρειάζονται ετησίως για να καλυφθεί το κόστος. Την ώρα που ο ίδιος ο Πρωθυπουργός είχε δεχθεί το αίτημα λίγες μέρες πριν στο Μέγαρο Μαξίμου.
Με τούτα και με εκείνα έτσι εξηγείται γιατί τελικά δεν έκαναν δηλώσεις ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.