Flyover: «Ραντεβού» με δύο προσφυγές – Μία ακόμη ετοιμάζεται να κατατεθεί
Τον «οδικό χάρτη» των προσφυγών κατά του Flyover εξηγεί στο TheOpinion ο δικηγόρος Αλέξης Αδαμίδης.
Λίγες μέρες μετά την έναρξη των εργασιών για το Flyover, θα συζητηθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας η πρώτη προσφυγή κατά του έργου.
Χρονικά η έναρξη του έργου που θα μας ταλαιπωρήσει για περίπου τέσσερα χρόνια τοποθετείται στα μέσα Νοεμβρίου και λίγο καιρό μετά, στα τέλη Νοεμβρίου, τοποθετείται η συζήτηση για την πρώτη προσφυγή.
Τον «οδικό χάρτη» των προσφυγών κατά του Flyover εξηγεί στο TheOpinion ο δικηγόρος Αλέξης Αδαμίδης, εκπρόσωπος του Συλλόγου Κωνσταντινουπολιτών.
«Η προσφυγή αυτή που συζητείται στα τέλη Νοεμβρίου κατατέθηκε από την Επιτροπή Προστασίας του Σέιχ Σου και εμείς ως Σύλλογος Κωνσταντινουπολιτών θα κάνουμε προσθήκη. Επίσης στις 13 Δεκεμβρίου συζητείται στο Συμβούλιο της Επικρατείας άλλη προσφυγή της Επιτροπής Σέιχ Σου κατά αποφάσεων για υλοτομήσεις στο δάσος, στο πλαίσιο του έργου. Παράλληλα, εμείς ως Σύλλογος μαζί με 100 κατοίκους της περιοχής θα καταθέσουμε αίτηση – προσφυγή κατά της απόφασης για έγκριση περιβαλλοντικών όρων», εξηγεί ο κ. Αδαμίδης.
Αναζητούν τις μελέτες κυκλοφορίας
Κι ενώ το συντονιστικό όργανο που έχει συγκροτηθεί υπό τον υφυπουργό Εσωτερικών, αρμόδιο για θέματα Μακεδονίας- Θράκης, Στάθη Κωνσταντινίδη, βάζει επί τάπητος το πώς θα κυκλοφορούμε στην πόλη όταν δυο λωρίδες θα είναι κλειστές στην Περιφερειακή, ο Σύλλογος Κωνσταντινουπολιτών αναζητά κάποιες άλλες, συγκεκριμένες μελέτες.
«Στις δημοσιευμένες μελέτες του έργου, απουσιάζουν οι προβλεπόμενες μελέτες κυκλοφορίας και οδοποιίας του έργου. Ο νόμος λέει ότι οι οποιεσδήποτε εργασίες πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 40 μέτρα από οποιονδήποτε παρόδιο δρόμο αστικής περιοχής. Οι μελέτες αυτές δεν υπάρχουν μεταξύ των δημοσιευμένων μελετών του έργου. Αιτηθήκαμε λοιπόν από την Περιφέρεια, το Υπουργείο περιβάλλοντος και τους δημάρχους των εμπλεκόμενων δήμων (Πυλαιας-Χορτιάτη, Θεσσαλονίκης, Νεάπολης-Συκεών και Παύλου Μελά) να μας κοινοποιήσουν τις μελέτες κυκλοφορίας και οδοποιίας του έργου», τονίζει ο κ. Αδαμίδης.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τον ίδιο, ετοιμάζεται αναφορά στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η οποία θα συμπεριλαμβάνει 103 παραλείψεις και ακυρότητες στο συγκεκριμένο έργο.
«Αυτό που πάει να γίνει είναι μια νέα υποθαλάσσια αρτηρία για τη οποία πληρώσαμε 85 εκατ. ευρώ, για ένα έργο που δεν έγινε. Τo Flyover είναι ένα προχειρομελετημένο έργο με το οποίο πάμε να “διορθώσουμε” την περιφερειακή οδό, ένα κακοκατασκευασμένο έργο. Είναι λάθος», συνοψίζει ο κ. Αδαμίδης.