Flyover: Λωρίδα κλειστή ώς την Κυριακή των Βαϊων στην Περιφερειακή – Μετά, βλέπουμε…
Eκτιμάται ότι οι εργασίες για το κυρίως έργο του flyover θα ξεκινήσουν μετά το καλοκαίρι.
Έως την προσεχή Κυριακή, την Κυριακή των Βαΐων, θα παραμείνει μια λωρίδα κυκλοφορίας κλειστή στην περιφερειακή οδό, στο ρεύμα προς ανατολικά, λόγω των έργων για το flyover.
Συνεργεία του αναδόχου εργολάβου έχουν ήδη εγκατασταθεί για πρόδρομες εργασίες σε σημείο παρά την Περιφερειακή για το έργο που θα αλλάξει τα κυκλοφοριακά δεδομένα στη Θεσσαλονίκη. Πώς θα κινηθούμε, όμως, μέχρι να ολοκληρωθεί;
Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση από την Τροχαία Θεσσαλονίκης, προς το παρόν αυτές οι πρόδρομες εργασίες θα διαρκέσουν έως αυτή την Κυριακή. Άγνωστο παραμένει προς το παρόν αν θα χρειαστεί να κλείσει πάλι τμήμα της οδού κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, για τέτοιου είδους πρόδρομες εργασίες.
Πάντως, αν και το ακριβές χρονοδιάγραμμα δεν έχει ακόμη παρουσιαστεί από την ανάδοχο εταιρία, εκτιμάται ότι οι εργασίες για το κυρίως έργο του flyover θα ξεκινήσουν μετά το καλοκαίρι.
«Θα προηγηθούν βέβαια πολλές συσκέψεις για να καθοριστεί το πώς θα λειτουργεί η πόλη στη διάρκεια των εργασιών. Άλλωστε και ο ανάδοχος θα πρέπει να μάς παρουσιάσει αναλυτικά στοχεία για το χρονοδιάγραμμα των εργασιών», έχει επισημάνει μιλώντας στο TheOpinion ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών, Πάρις Μπίλλιας.
Τι περιλαμβάνει το έργο
Αντικείμενο του έργου είναι η κυκλοφοριακή αναβάθμιση και αστικοποίηση της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης στο τμήμα από τον Α/Κ K5 (Νοσοκομείο Παπαγεωργίου) έως τον Α/Κ Κ12 (σύνδεση με Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Μουδανιών) μήκους 13 χλμ. η οποία αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά τις κυκλοφοριακές συνθήκες της πόλης της Θεσσαλονίκης.
Η αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης (Α.ΕΣ.Π.Ο.Θ.) προβλέπεται μέσω:
• της κατασκευής Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου 2+2 λωρίδων κυκλοφορίας, στη ζώνη διέλευσης της υφιστάμενης εσωτερικής Περιφερειακής Οδού στο τμήμα της από τον Α/Κ Κ5 έως την περιοχή του Α/Κ Κ10 (Κωνσταντινοπολίτικα), σε συνδυασμό με ανακατασκευή της υφιστάμενης οδού στο σύνολο του εύρους του καταστρώματός της,
• της διαπλάτυνσης κατά μία λωρίδα κυκλοφορίας και ΛΕΑ στο τμήμα της Α.ΕΣ.Π.Ο.Θ. από Α/Κ Κ10 έως Α/Κ Κ12, και
• της βελτίωσης των λειτουργικών και των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της υφιστάμενης Α.ΕΣ.Π.Ο.Θ.