«Έπαθα σοκ. Πίστευα ότι δεν έθαψα την μητέρα μου» – Καταγγελία στο TheOpinion για απαράδεκτες συμπεριφορές στο ΑΧΕΠΑ

Τις απαράδεκτες συμπεριφορές εργαζομένων στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης καταγγέλλει μέσω του TheOpinion η Αλεξία Ανδρεάδου

«Έπαθα σοκ. Πίστευα ότι δεν έθαψα την μητέρα μου» – Καταγγελία στο TheOpinion για απαράδεκτες συμπεριφορές στο ΑΧΕΠΑ

Τις απαράδεκτες συμπεριφορές εργαζομένων στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης καταγγέλλει μέσω του TheOpinion η Αλεξία Ανδρεάδου, κόρη θανούσης που κατέληξε στις 25 Ιουλίου 2022. Όπως υπογραμμίζει η κ. Ανδρεάδου, καταγγέλλει αυτές τις συμπεριφορές για να λάβουν γνώση οι ασθενείς και οι συγγενείς τους.

“Η μητέρα μου εισήχθη στο ΑΧΕΠΑ στις 3 Ιουλίου. Τον προηγούμενο μήνα ήταν σε κέντρο φροντίδας. Είχε αρκετά προβλήματα υγείας και με ενημέρωσαν ότι αντιμετώπιζε και πρόβλημα με την καρδιά της. Είχε πολύ χαμηλούς παλμούς και ο καρδιολόγος που την εξέτασε πρότεινε να μεταφερθεί άμεσα σε εφημερεύον νοσοκομείο για να της βάλουν βηματοδότη. Έτσι την έστειλαν στο ΑΧΕΠΑ. Ήταν 3 Ιουλίου και ήταν η τελευταία φορά που είδα την μητέρα μου ζωντανή. Την εισήγαγαν στην στεφανιαία μονάδα του νοσοκομείου εξετάζοντας αν χρειαζόταν να μπει βηματοδότης ή όχι. Μετά από δύο μέρες τα κατάφερε. Ανέβηκαν οι παλμοί της και δεν χρειάστηκε να της βάλουν βηματοδότη. Ήμουν αισιόδοξη. Πίστευα ότι σε λίγες μέρες θα έπαιρνε εξιτήριο και θα επέστρεφε στο κέντρο φροντίδας.” αναφέρει η κόρη της θανούσης.

Ειρωνείες από εργαζόμενους του νοσοκομείου

Η ενημέρωση από το νοσοκομείο ήταν ανεπαρκής, σύμφωνα με την κ. Ανδρεάδου. “Η μητέρα μου όσο ήταν στην στεφανιαία μονάδα και στο καρδιολογικό, όλα πήγαιναν καλά. Από την στιγμή που άλλαξε πτέρυγα κόλλησε ουρολοίμωξη. Μου είπαν πως η ουρολοίμωξη στην ηλικία που βρισκόταν η μητέρα μου δεν ήταν κάτι εύκολο. Το μεγαλύτερο διάστημα της νοσηλείας της, πλην των ημερών που βρισκόταν στο καρδιολογικό, η επικοινωνία ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Δεν είχαμε καμία ενημέρωση για την πορεία της υγείας της και το τηλέφωνο που μου είχαν δώσει δεν το σήκωνε ποτέ κανείς. Μετά από κάποιες μέρες με πήραν τηλέφωνο και μάλιστα με ειρωνεύτηκαν ότι δήθεν δεν ενδιαφέρθηκε κάποιος να ρωτήσει για αυτή τη γυναίκα. Μου έλεγαν ότι προσπαθούσαν να με βρουν αλλά είχαν λάθος τηλέφωνο επικοινωνίας. Κάτι τέτοιο δεν ίσχυε καθώς το τηλέφωνό μου ήταν γραμμένο στον φάκελο εισαγωγής στο νοσοκομείο. Τότε ήταν που ενημερώθηκα ότι η μητέρα μου είχε πάθει ουρολοίμωξη. Και μετά από αυτό ξεκίνησαν όλα. Μου είπαν πως ναι μεν είχε ξεκινήσει να παίρνει αντιβίωση αλλά το μικρόβιο που είχε κολλήσει ήταν πολύ δύσκολα αντιμετωπίσιμο. Αρχικά μου είπαν πως θα μπορούσε να πάρει εξιτήριο και να επιστρέψει στο κέντρο που ήταν λαμβάνοντας την αντιβίωση που έπρεπε. Στο τεστ covid που της έκαναν για να πάρει εξιτήριο βρέθηκε θετική. Να αναφερθεί πως ήταν τριπλά εμβολιασμένη. Νοσηλευόταν 12 μέρες με covid και ουρολοίμωξη ωστόσο όλα ήταν υπό έλεγχο. Με ενημέρωσαν πως θα χρειαζόταν να αλλάξουν αντιβίωση καθώς το μικρόβιο ήταν πολύ ισχυρό” περιγράφει η κ. Ανδρεάδου.

“Μου είπαν να είμαι προετοιμασμένη για κάθε ενδεχόμενο”

“Ξαφνικά μετά από δυόμισι βδομάδες νοσηλείας και ενώ γνώριζα ότι όλα πήγαιναν καλά, με ενημέρωσαν πώς η μητέρα μου είχε ανεβάσει πυρετό, πως η κατάστασή της χειροτέρευε και έπρεπε να είμαι προετοιμασμένη για κάθε ενδεχόμενο. Η γιατρός που την παρακολουθούσε ήταν ιδιαίτερα εξυπηρετική και με ενημέρωνε τακτικά από την στιγμή που άρχισαν να δυσκολεύουν τα πράγματα. Στην κατάσταση ήρθε να προστεθεί και ο χαμηλός αιματοκρίτης. Η μητέρα μου χρειαζόταν μετάγγιση αίματος. Πέμπτη πρωί παίρνω τηλέφωνο στο νοσοκομείο να ρωτήσω αν η μητέρα μου είναι καλά. Σημειωτέον ότι ήταν στην παθολογική. Το σηκώνει μια νοσηλεύτρια και σε ειρωνικό τόνο με ρωτά τι ακριβώς θέλω να μάθω” συμπληρώνει η ίδια και συνεχίζει “Έψαχνα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο και με έστελναν από τον έναν στον άλλον. Το όνομα της μητέρας μας δεν υπήρχε πουθενά. Λες και είχε εξαφανιστεί. Κάποια στιγμή με παίρνει πίσω η γιατρός που την παρακολουθούσε και μου ζήτησε συγγνώμη καθώς όπως είπε έγινε κάποιο λάθος. Την επομένη η μητέρα μου παρουσίασε εσωτερική αιμορραγία.

Οι γιατροί έκαναν ότι μπορούσαν. Μετά από δύο μέρες μου είπαν πως θα έπρεπε να της κάνουν και αιμοκάθαρση αφού τα νεφρά της δεν ανταποκρίνονταν. Ήταν επιβαρυμένη η υγεία της ομολογουμένως αλλά ήταν υπό έλεγχο. Την ίδια μέρα με κάλεσε η ειδικευόμενη γιατρός και μου είπε πως τελικά η μητέρα μου δεν τα κατάφερε και υπέστη ανακοπή πάνω στην αιμοκάθαρση”.

“Έπαθα σοκ. Πίστευα ότι δεν έθαψα την μητέρα μου”

Τρεις μέρες μετά όπως υποστηρίζει η κ. Ανδρεάδου, της τηλεφώνησαν από το ΑΧΕΠΑ και τη ρώτησαν αν η μητέρα της πήρε εξιτήριο. Ενώ ήδη είχε ταφεί. “Έπαθα σοκ. Πίστευα ότι δεν έθαψα την μητέρα μου. Επικοινώνησα με την γιατρό που την παρακολουθούσε και της είπα τα όσα έγιναν. Με διαβεβαίωσε ότι θα το ψάξει. Πράγματι μετά από λίγο με κάλεσε και μου είπε να αγνοήσω το περιστατικό καθώς μάλλον έγινε λάθος” αναφέρει η κόρη της θανούσης ενώ καταλήγοντας επισημαίνει πως καταγγέλλει αυτές τις συμπεριφορές για να λάβουν γνώση οι ασθενείς και οι συγγενείς τους.

Τι απαντά ο διοικητής του ΑΧΕΠΑ για την καταγγελία στο TheOpinion από κόρη θανούσης