Δήμος Θεσσαλονίκης: Με κάμερες από παρακείμενα καταστήματα βρίσκουν τους παραβάτες στα ογκώδη
Η εντολή είναι σαφής: μηδενική ανοχή, είπε ο Στέλιος Αγγελούδης - Αυξήθηκε το ύψος των προστίμων, που μπορούν να ανέλθουν έως και 3.000 ευρώ!
Λεκάνες τουαλέτας, καναπέδες, τραπεζάκια, αλλά και πλακάκια, πόρτες, ξύλα. Ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς, μπορεί να βρεθεί στα πεζοδρόμια της Θεσσαλονίκης, με τον δήμο να δίνουν τελικά μια άνιση μάχη με τα ογκώδη, ή καλύτερα με τους ασυνείδητους που αφήνουν όπου θέλουν ό,τι θέλουν.
Ωστόσο, πλέον έχει αρχίσει να… αποδίδει ο νεος τρόπος ελέγχου, αυτός του εντοπισμού των παραβατών, όσων δηλαδή εναποθέτουν ογκώδη, χωρίς προηγουμένως να έχουν ειδοποιήσει τον δήμο, με΄σω καμερών από διπλανά καταστήματα.
«Στη μεγάλη μα΄χη των ογκωδών θα επιχειρουν πλέον 10 οχήματα βαρέος και μεσαίου τύπου. Η μάχη είναι ανελέητη. Η εντολή για μηδενική ανοχή είναι ξεκάθαρη», επισήμανε ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης, κατά τη διάρκεια σημερινής συνέντευξης Τύπου.
«Τώρα πλέον έχουν αυξηθεί τα πρόστιμα που επιβάλλονται με΄σω των καμερών στα παρακείμενα καταστήματα. Αρχικά είχε επιβληθεί ένα, τώρα έχουν αυξηθεί», πρόσθεσε ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Γιώργος Δημαρέλος που επανέλαβε ότι το ύψος των προστίμων έχει αυξηθεί και φτάνει πλέον στα 3.000 ευρώ.
«Δεν έχουμε βελτίωση στο θέμα των ογκωδών. Είναι λίγες οι περιπτώσεις που είναι ορατή η συμπεριφορά βελτίωσης», τόνισε ο δήμαρχος και πρόσθεσε: «Είναι αρκετές οι περιπτώσεις που πέφτουν πρόστιμα. 2.500 σημεία ήταν αυτά τα σημεία όπου σε ένα μήνα όλο και κάτι άφησαν στους δρόμους. Κάνουμε τα πάντα και συγχρόνως δεν μπορούμε να αφήσουμε την πόλη, την καθαριότητά της».

«Γυρίζουμε μια σελίδα στην καθαριότητα και μπαίνουμε στο αυτονόητο, στη μηχανοκίνητη εποχή της καθαριότητας με την προσθήκη 23 μηχανημάτων, οχημάτων που στην πλειοψηφία τους είναι σάρωθρα που σκουπίζουν δρόμους και πεζοδρόμια. Τα 4 είναι καινούργια που πήρε ο δήμος με μια σειρά διαδικασιών το τελευταίο διάστημα και τα υπόλοιπα είναι η μίσθωση με leasing από τους ιδιώτες», εξήγησε ο δήμαρχος αναφερόμενος και στη συνάντηση που είχε νωρίτερα με επόπτες καθαριότητας.
«Αυτό που είχα υποσχεθεί ήταν ότι την πρώτη χρονιά ανατασσουμε το ζήτημα της αποκομιδής. Τέρμα οι ξεχειλοι κάδοι και αυτό το καταφέραμε. Η δεύτερη φάση είναι να μπορέσουμε να θέσουμε στη διαδικασία του καθαρισμού της πόλης μηχανοκίνητα μέσα για το σαρωμα. Τώρα είμαστε στα 23. Με την υλοποίηση του δεύτερου μέρους του σχεδιασμού θα έχουμε τη δυνατότητα να σχεδιάσουμε το νέο μοντέλο αποκομιδής βάση των ευρωπαϊκών μοντέλων και προδιαγραφών», πρόσθεσε ο κ. Αγγελούδης.