Στο 15192 «απαντά» ο… δήμος Θεσσαλονίκης! – Ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους πολίτες

Σε λειτουργία από σήμερα το πενταψήφιο 15192 - Στο TheOpinion o αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κ. Βασιλόπουλος

Στο 15192 «απαντά» ο… δήμος Θεσσαλονίκης! – Ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με τους πολίτες

Σε λειτουργία μπήκε ήδη το 15192, η νέα γραμμή εξυπηρέτησης δημοτών, που εγκαινιάζει ο δήμος Θεσσαλονίκης.

Η ομάδα των στελεχών που απαντά στον κάθε δημότη που καλεί είναι απόλυτα έτοιμη, καθώς προηγήθηκε το τελευταίο διάστημα πιλοτική εφαρμογή του νέου αυτού τρόπου επικοινωνίας με τους κατοίκους της πόλης, όπως εξηγεί στο TheOpinion ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Κώστας Βασιλόπουλος.

«Ο πολίτης μπορεί να καλεί στο πενταψήφιο αυτό νούμερο για οτιδήποτε θέλει, είτε πρόκειται για μια λάμπα που έχει καεί στο πεζοδρόμιο, για έναν κάδο που έχει χαλάσει, για ογκώδη που βρίσκονται στο πεζοδρόμιο, για κάτι που εμποδίζει τη διέλευση κτλ.», τονίζει ο κ. Βασιλόπουλος.

Στόχος είναι η ΄άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη, «στην πράξη κι όχι στα λόγια», όπως λέει ο αντιδήμαρχος. «Δεν θα γίνεται μόνο καταγραφή του προβλήματος κι αυτό είναι το μεγάλο ζητούμενο. Τα αιτήματα στη συνέχεια θα προωθούνται από τους υπαλλήλους του Δήμου προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες και ο πολίτης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη», εξηγεί ο κ. Βασιλόπουλος.

Στην πράξη πρόκειται για τον τρόπο με τον οποίο ήδη λειτουργεί η πλατφόρμα «Βελτιώνω την Πόλη μου» όπου μέσω Διαδικτύου ο πολίτης μπορεί να «ανεβάζει» κάθε πρόβλημα που εντοπίζει. «Στην πλατφόρμα εκείνη, οι χρήστες είναι νεότερης ηλικίας που είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο. Ο πενταψήφιος τηλεφωνικός αριθμός έρχεται τώρα να εξυπηρετήσει και τους δήμοτες μας, οι οποίοι δεν έμπαιναν για οποιοδήποτε λόγο στη διαδικασία αυτή, τη διαδικτυακή», λέει ο αντιδήμαρχος.

Παράλληλα, ο νέος αυτός αριθμός βάζει τέλος και στην ταλαιπωρία των δημοτών που συχνά, στην προσπάθειά τους να βρουν την κατάλληλη υπηρεσία για το κάθε τους αίτημα, έπρεπε να καλέσουν πολλά διαφορετικά τηλεφωνικά νούμερα και υπηρεσίες.

Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά, Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 08.00 έως τις 17.00

Ραντεβού με τον αντιδήμαρχο Υπηρεσίας

Το ίδιο αυτό τηλεφωνικό νούμερο θα μπορεί να καλεί ο δημότης που ενδιαφέρεται να κλείσει και ραντεβού με τον αντιδήμαρχο Υπηρεσίας, τον νέο αυτό θεσμό που ξεκινά από σήμερα να λειτουργεί στον δήμο.

Ο αντιδήμαρχος Υπηρεσίας θα περιμένει τους πολίτες οι οποίοι έχουν κλείσει ραντεβού, μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής 15192, καθημερινά, από τη Δευτέρα έως και την Πέμπτη. Την επόμενη μέρα θα προωθει τα ζητήματα προ επίλυση στις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου και στη συνέχεια θα επικοινωνεί με τον πολίτη για τα περαιτέρω.

Οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται από τις 17.00 έως τις 20.00.