Τι ΔΕΝ ακούσαμε στην παρουσίαση του Flyover

Τρεις ώρες διήρκησε περίπου η εκδήλωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τον Flyover.

Τι ΔΕΝ ακούσαμε στην παρουσίαση του Flyover

Τρεις ώρες διήρκησε περίπου η εκδήλωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τον Flyover.

Είχε έναν ξεκάθαρο χαρακτήρα. Να ενημερωθει η πόλη για το έργο που έρχεται να αλλάξει την καθημερινότητα στους δρόμους για τα επόμενα τουλάχιστον τέσσερα χρόνια.

Ήταν η απάντηση του υπουργείου στο αίτημα για ενημέρωση. Και οι φορείς ήταν εκεί. Από δημάρχους, αντιδημάρχους, στελέχη της αυτοδιοίκησης, προέδρους και εκπροσώπους επιμελητηρίων, δημοσιογράφους μέχρι και εκπροσώπους σχολείων.

Οι τελευταίοι πρέπει να έφυγαν πολύ απογοητευμένοι από όσα άκουσαν. Καθώς το μέγα ζήτημα με τις μετακινήσεις των σχολικών λεωφορείων και τον υπαρκτό κίνδυνο που υπάρχει, να μπλοκάρονται καθημερινά – μαζί με τα παιδιά μας – στην κίνηση, μπορεί να αποτελέσει αρνητικό παράγοντα για τους γονείς.

Χθες το πρωί αριθμήσαμε στο TheOpinion τι περίμενε να μάθει η Θεσσαλονίκη από την χθεσινή εκδήλωση.

Για να τσεκάρουμε λοιπόν τι ακούσαμε και τι δεν ακούσαμε:

1. Πότε ακριβώς ξεκινούν οι εργασίες και ποιες είναι αυτές. – ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ

2. Ποιο είναι το ακριβές χρονοδιάγραμμα του έργου με τα αντίστοιχα στάδια (έστω και ενδεικτικά όπως έγινε στην ενημέρωση για το Παιδιατρικό Νοσοκομείο από το Νιάρχος) – ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ

3. Τι σημαίνουν οι πρώτες εργασίες στον Περιφερειακό, πόσες λωρίδες θα κλείσουν και που – ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ

4. Πόσοι τροχονόμοι βρίσκονται πλέον στο δυναμικό της Τροχαίας Θεσσαλονίκης – ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ

5. Τι ισχύει για τις οδικές αρτηρίες και την στάθμευση (θα απαγορευτεί στην Καραμανλή πχ;) – ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ

6. Τι θα γίνει με τον ποδηλατόδρομο στην Λεωφόρο Νίκης – ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ

7. Τι ισχύει για το κόψιμο των δέντρων. – ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ

8. Ποιο είναι το ωράριο φορτοεκφορτώσεων , από πότε εφαρμόζεται, ποιος το αστυνομεύει; – ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ

9. Τι αλλάζει με τα δρομολόγια αποκομιδής; ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ

10. Τι ισχύει με τις προσφυγές στο ΣτΕ – ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ

11. Πόσο έχει αυξηθεί το κόστος του έργου και αν υπάρχουν δεύτερες σκέψεις για διόδια – ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ

12. Πόσα λεωφορεία έχει η πόλη σήμερα; Πόσα είναι στους δρόμους και με τι δυναμική; ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

13. Πότε θα πιάσουν δουλειά οι καινούριοι οδηγοί; ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ

Η εκδήλωση ήταν άρτια οργανωμένη. Μίλησαν πέντε ομιλητές, ο συντονιστής υπουργός Στάθης Κωνσταντινίδης, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ο εκπρόσωπος του ανάδοχου.

Θα ήταν πολύ μεγάλο πρόβλημα να μιλήσει για πέντε λεπτά η διευθύντρια της Τροχαίας; Ήταν στο χώρο. Να μας πει τι δυναμικό έχει και ποιο είναι το δικό τους αρχικό σχέδιο. Θα πήγαινε τόσο πίσω την εκδήλωση;

Το μισό έργο είναι η κατασκευή του και το άλλο μισό είναι η διαχείριση του κυκλοφοριακού εμφράγματος. Και εδώ το υπουργείο έδειξε ότι θέλει να αποφύγει τις πολλές λεπτομέρειες που δεν αφορούν τις δικές του αρμοδιότητες.

Θα μπορούσαν να έχουν κληθεί να μιλήσουν οι έμποροι και ο κεντρικός δήμος για τα ωράρια φορτοεκφορτωσεων και τα δρομολόγια αποκομιδής. Ούτε αυτό έγινε.

Μάλιστα οι διοργανωτές, προεξάρχοντος του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ήταν ξεκάθαροι. “Εδώ μιλάμε για το έργο. Έχετε κάτι να ρωτήσετε για το έργο;” απαντούσε στους δημοσιογράφους και φορείς που ρωτούσαν για την αστυνόμευση – επόπτευση της πόλης.

Δυστυχώς, ακόμα και σε αυτό το έργο δεν υπήρχε ολοκληρωμένη ενημέρωση. Όλοι οι παράγοντες του έργου και των επιπτώσεών του σε μια κοινή παρουσίαση. Με μια κοινή ευθύνη. Κρίμα…