H απειλή του Flyover και τα αυτονόητα που έπρεπε ήδη να έχουν γίνει στη Θεσσαλονίκη

Τι από όλα όσα ανακοινώθηκαν δεν μπορούσε να γίνει νωρίτερα στην πόλη που μπλοκάρεται καθημερινά στους δρόμους;

H απειλή του Flyover και τα αυτονόητα που έπρεπε ήδη να έχουν γίνει στη Θεσσαλονίκη

Περισσότεροι τροχονόμοι στους δρόμους, περισσότερες λεωφορειακές γραμμές και οδηγοί, αυστηρός έλεγχος παράνομης στάθμευσης, τήρηση ωραρίου φορτοεκφορτώσεων, «καθαρές» λεωφορειολωρίδες…

Τι από όλα αυτά δεν μπορούσε να γίνει νωρίτερα στην πόλη, που μπλοκάρεται καθημερινά στους δρόμους;

Γιατί έπρεπε να έρθει ο «μπαμπούλας» του Flyover για να γίνουν τα… αυτονόητα στη Θεσσαλονίκη του ενός και μοναδικού μέσου μαζικής μεταφοράς;

Έπρεπε να μας… απειλήσει το Flyover, για να καθίσουν γύρω από ένα τραπέζι και να συνεννοηθούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς ώστε να γίνουν πιο ανθρώπινες οι μετακινήσεις μας;

Τι είδαμε αυτές τις μέρες να γίνεται στην πόλη υπό την απειλή του Flyover;

– περισσότερους τροχονόμους στους δρόμους

αυστηρός έλεγχος της παράνομης στάθμευσης

–  «καθαρές» λεωφορειακές γραμμές

Τι από όλα αυτά δεν μπορούσε να γίνει νωρίτερα;;;;

Τι μας είπε χτες στην εκδήλωση παρουσίασης του έργου ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σταϊκούρας; Πώς θα «ανακουφιστεί» το κυκλοφοριακό πρόβλημα που θα χειροτερέψει στην πόλη;

– με εσωτερικές μετακινήσεις οδηγών του ΟΑΣΘ,

– με την πρόβλεψη 150 νέων προσλήψεων οδηγών – ορισμένου χρόνου – στον ΟΑΣΘ,

– με την ενίσχυση δρομολογίων του ΟΣΕΘ, σε συνεργασία με τη Διοίκηση του Οργανισμού,

– και με την ενίσχυση του στόλου με 110 νέα, ηλεκτρικά λεωφορεία, μέχρι τέλος Απριλίου του 2024

Τι από όλα αυτά δεν μπορούσε να γίνει νωρίτερα;