Δεν προχωράει των Ντρέιφους στον ΟΛΘ του Ιβάν Σαββίδη
Μια ακόμη φορά που διαψεύστηκαν δημοσιεύματα και «ρεπορτάζ» για τον Ιβάν Σαββίδη και τις επενδύσεις του στην Θεσσαλονίκη.
Μια ακόμη φορά που διαψεύστηκαν δημοσιεύματα και «ρεπορτάζ» για τον Ιβάν Σαββίδη και τις επενδύσεις του στην Θεσσαλονίκη.
Τα «διθυραμβικά ρεπορτάζ» για το ποιόν της οικογένειας Dreyfus και του ρωσο-ελβετικού ομίλου που κινείται για το 21% των μετοχών του Λιμένα Θεσσαλονίκης, μέσω του χρηματιστηριακού ταμπλό, «πάγωσαν» μετά το πρώτο 48ωρο.
Η αγορά αγνόησε την προσφορά του ομίλου στα 27 ευρώ καθώς μόλις το 2,6% των επενδυτών πούλησαν τις μετοχές τους, με την μετοχή να κλείνει χθες στα 27,30 ευρώ, λίγο πάνω δηλαδή από την προτεινόμενη προσφορά.
Η αγορά περιμένει αν το ενδιαφέρον είναι σοβαρό καθώς σε τέτοια μόνο περίπτωση οι Ρωσοελβετοί θα επιστρέψουν με μεγαλύτερη προσφορά που μπορεί να δείξει δυναμική και να δελεάσει ακόμη και την πλευρά του μεγαλομετόχου του ΠΑΟΚ που κατέχει το 75% περίπου της εταιρίας.
Όπως γράφει το Mononews, o ΟΛΘ αποτελεί ένα λιμάνι φιλέτο, πύλη εισόδου της χώρας, αλλά και της περιοχής των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης. Είναι ζητούμενο το αν τα 27 ευρώ αποτυπώνουν μία χαμηλή αποτίμηση με την κεφαλαιοποίηση πλέον στα 275 εκατ. ευρώ, όταν το λιμάνι έχει μηδενικό δανεισμό και 95,5 εκατ. ευρώ ταμείο (στοιχεία εξαμήνου) και κάθε χρόνο δίνει μέρισμα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σημειώθηκε καθαρή αύξηση κερδοφορίας σε όλα τα επίπεδα στο ά 6μηνο του 2024: τα Μικτά Κέρδη αυξήθηκαν κατά 29,2%, στα 22,4 εκατ., τα Λειτουργικά Κέρδη (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 37,6% στα 20,8 εκατ. και τα Καθαρά Κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 62,3%, στα 13,6 εκατ. Η εταιρεία «πάτησε» στην αύξηση των τιμολογίων της για τις παρεχόμενες υπηρεσίες κίνηση στην οποία προέβη τον Ιανουάριο του 2024.
Εν αναμονή της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την απόκτηση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, ενώ η καλύτερη περίοδος για τα μεγέθη της είναι η τρέχουσα και μέχρι τέλος του χρόνου (2024), καθώς το καλοκαίρι οι βιομηχανίες υπολειτουργούν, που σημαίνει ότι μειώνονται και τα προϊόντα που διακινούνται μέσω του λιμανιού.