Ακρίβεια: Ένας στους δύο Έλληνες θα κάνει Χριστούγεννα με προσφορές του σούπερ μάρκετ
Το κύμα ακρίβειας αλλά και οι ανατιμήσεις σε είδη πρώτης ανάγκης περιορίζουν το εισόδημα των καταναλωτών.
Το κύμα ακρίβειας αλλά και οι ανατιμήσεις σε είδη πρώτης ανάγκης περιορίζουν το εισόδημα των καταναλωτών.
Οι καταναλωτές, συνήθως κυνηγούν τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ, προκειμένου να εξοικονομήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα, αλλά και να καλύψουν τις ανάγκες τους με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Ωστόσο σύμφωνα με την έρευνα της NielsenIQ, το χριστουγεννιάτικο τραπέζι φέτος για σχεδόν ένα στους δύο Έλληνες (46%) θα γίνει με προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με την έρευνα ακόμη δεν έχουν περάσει στις τιμές λιανικής αρκετές από τις αυξήσεις που περιλαμβάνουν οι τιμοκατάλογοι, οι οποίοι έχουν αποσταλεί από τους προμηθευτές στους λιανεμπόρους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό που συναντάται στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά την αγορά προϊόντων που βρίσκονται σε προσφορά για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι είναι το υψηλότερο που καταγράφεται στη σχετική έρευνα και αρκετά πάνω από το μέσο ποσοστό που είναι 32%.