Το Spotify έφτασε τους 205 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή το 2022

Ποιος ο ρόλος του podcasting.

Το Spotify έφτασε τους 205 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή το 2022
Εικόνα: Unsplash

Με καλύτερη από την αναμενόμενη ανάπτυξη χρηστών έκλεισε το 2022 το Spotify, αν και κάποιες απώλειες το τελευταίο τρίμηνο προκάλεσαν ανησυχία.

Η εταιρεία δήλωσε την Τρίτη ότι ολοκλήρωσε το τέταρτο τρίμηνο με 205 εκατομμύρια premium ή επί πληρωμή συνδρομητές, από 195 εκατομμύρια στο τέλος του τρίτου τριμήνου και μπροστά από τον δικό της στόχο.

Το Spotify είπε επίσης την Τρίτη ότι έφτασε τα 489 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες (MAU) στα τέλη Δεκεμβρίου, από 456 εκατομμύρια στα τέλη Σεπτεμβρίου. «Οι καθαρές προσθήκες 33 εκατομμυρίων αντιπροσώπευαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξή μας ποτέ το τέταρτο τρίμηνο», τόνισε η εταιρεία.

Η εταιρεία με έδρα τη Στοκχόλμη της Σουηδίας, με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο Daniel Ek,  προέβλεψε ότι θα τελειώσει το τρέχον πρώτο τρίμηνο με 207 εκατομμύρια premium subs και 500 εκατομμύρια MAU.

Η μετοχή του Spotify σημείωσε άνοδο περίπου 3% στις συναλλαγές πριν από την αγορά την Τρίτη μετά την ενημέρωση των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων, σύμφωνα με το hollywoodreporter.com.

Τα διαφημιστικά έσοδα του τέταρτου τριμήνου της εταιρείας συνέχισαν να αυξάνονται παρά την επιβράδυνση της δυναμικής των διαφημίσεων σε ορισμένους ψηφιακούς γίγαντες εν μέσω φόβων για ύφεση. Τα τριμηνιαία έσοδα του Spotify που υποστηρίζονται από διαφημίσεις αυξήθηκαν 14 τοις εκατό από έτος σε έτος, ή 4 τοις εκατό σε σταθερή βάση νομίσματος, στα 449 εκατομμύρια ευρώ (486 εκατομμύρια δολάρια), λόγω του podcasting.