Πως υποδέχτηκε το κοινό την τρίτη σεζόν του «Maestro»

Η θερμή υποδοχή από το κοινό στην τηλεόραση και στα social media για την σειρά του MEGA.

Πως υποδέχτηκε το κοινό την τρίτη σεζόν του «Maestro»

Χτες ( 2/12) έκανε πρεμιέρα η τρίτη και μάλλον τελευταία σεζόν της σειράς του  Χριστόφορου Παπακαλιάτη και λύθηκαν αρκετές απορίες στους θεατές. 

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, οι τηλεθεατές φαίνεται πως περίμεναν με αγωνία τα καινούργια επεισόδια του Maestro, αφού του χάρισαν την πρωτιά στην prime time με ποσοστό 19,6% στο δυναμικό κοινό (18-54). Ακολούθησε το «Έχω Παιδιά» με 16,7% ενισχύοντας το σερί για το MEGA, ενώ ο «Τιμωρός» στον Alpha σημείωσε 15%. Στο 13,9% η τηλεθέαση για το Grand Hotel του ΑΝΤ1, ενώ κάτω από τη βάση κινήθηκαν η «Διάφανη Αγάπη» (9,6%), η «Φάρμα» (8,6%) και η εκπομπή Prime Time του ΣΚΑΪ (6,1%). Στις τελευταίες θέσεις η «Μάγισσα» (5,8%), το Survivor (5,2%) και η «Παραλία» (4%).

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί προπορεύτηκε το Grand Hotel του ΑΝΤ1 με ποσοστό 18,5% και ακολούθησε το Maestro μία μονάδα πίσω. Στο 15,2% η τηλεθέαση για τον «Τιμωρό» και στο 11,6% για το «Έχω Παιδιά». Σε διψήφια νούμερα κρατήθηκε η «Διάφανη Αγάπη» (10,1%), ενώ σε μονοψήφια παρέμειναν το Survivor (9,1%), η εκπομπή Prime Time (9%), η «Φάρμα» (8%) αλλά και η «Μάγισσα» (6,6%). Ουραγός η «Παραλία» της ΕΡΤ με 4,8%.

Η κάλυψη ξεπέρασε τους 1,6 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σε επιμέρους κοινό η σειρά του MEGA έφτασε το 22,9%. Το #Maestro όπως και οι πρωταγωνιστές του βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις των X (Twitter) trends και διατηρούνται σε αυτές μέχρι και σήμερα, 12 ώρες μετά τη μεγάλη πρεμιέρα. Συνολικά το #Maestro έχει απήχηση άνω των 4 εκατομμυρίων χρηστών στα social media.

 

 

Η τρίτη σεζόν του «Maestro» έρχεται στο MEGA, back to back, με το δεύτερο επεισόδιο απόψε και τα υπόλοιπα να ακολουθούν Τετάρτη και Πέμπτη στις 22:00.