Ποια συνδρομητική πλατφόρμα έχασε 1,7 εκατ. συνδρομητές σε μια βδομάδα

Η κίνηση αυτή άναψε φωτιές.

Ποια συνδρομητική πλατφόρμα έχασε 1,7 εκατ. συνδρομητές σε μια βδομάδα
Unsplash

Η διαμάχη ανάμεσα στη Disney και τον δημοφιλή παρουσιαστή Τζίμι Κίμελ φαίνεται πως είχε σοβαρές συνέπειες για τον κολοσσό της ψυχαγωγίας.

Σύμφωνα με αποκάλυψη της δημοσιογράφου Μαρίσα Κάμπας στο «The Handbasket», η πολυήμερη απουσία του κωμικού από τον αέρα μεταφράστηκε σε απώλεια περισσότερων από 1,7 εκατομμυρίων συνδρομητών στις streaming υπηρεσίες Disney+, Hulu και ESPN, μέσα σε μόλις μία εβδομάδα.

Όλα ξεκίνησαν στις 16 Σεπτεμβρίου, όταν ο Τζίμι Κίμελ σχολίασε αιχμηρά τη δολοφονία του συντηρητικού influencer Τσάρλι Κερκ. Οι αναφορές του στον Ντόναλντ Τραμπ και το κίνημα MAGA προκάλεσαν σφοδρές αντιδράσεις. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Επικοινωνιών, Μπρένταν Καρ, κατηγόρησε τον παρουσιαστή για παραπληροφόρηση, οδηγώντας το ABC -θυγατρική της Disney- να «παγώσει» προσωρινά την εκπομπή του.

Η αναστολή του show, σε συνδυασμό με την προληπτική διακοπή μετάδοσης από τους ομίλους Nexstar και Sinclair, προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων για λογοκρισία. Αποτέλεσμα; Χιλιάδες ακυρώσεις συνδρομών που συσσωρεύτηκαν σε ένα εντυπωσιακό νούμερο: 1,7 εκατ. μέσα σε επτά μέρες.

Το μέγεθος της ζημιάς για τη Disney

Η Disney είχε καταγράψει 207,4 εκατ. συνδρομητές στο τελευταίο οικονομικό τρίμηνο. Μια απώλεια σχεδόν δύο εκατομμυρίων μπορεί να μοιάζει μικρή ποσοστιαία, όμως η ταχύτητα με την οποία συνέβη την καθιστά ιδιαίτερα ανησυχητική. Το πλήγμα, μάλιστα, ήρθε σε μια περίοδο που ο ανταγωνισμός στο streaming είναι ήδη σκληρός και κάθε πτώση μεταφράζεται σε απώλεια δισεκατομμυρίων μελλοντικών εσόδων.

Παρά την αναταραχή, ο Τζίμι Κίμελ βγήκε τελικά ενισχυμένος. Επέστρεψε στον αέρα στις 23 Σεπτεμβρίου και το comeback του εκτόξευσε την τηλεθέαση: 6,2 εκατομμύρια θεατές, σχεδόν τετραπλάσιο κοινό από τον μέσο όρο του. Μάλιστα, τα νούμερα αυτά ήρθαν παρά το γεγονός ότι πάνω από το 20% των σταθμών του ABC δεν μετέδωσαν το επεισόδιο.

Η υπόθεση ανέδειξε τις λεπτές ισορροπίες ανάμεσα στην επιχειρηματική στρατηγική, την πολιτική πίεση και την ελευθερία του λόγου στα media. Ενώ ο Κίμελ ενισχύει τη φήμη του ως αιχμηρός σχολιαστής, η Disney βρίσκεται αντιμέτωπη με τη μεγαλύτερη δοκιμασία στο streaming της τελευταίας διετίας: πώς να ανακτήσει χαμένους συνδρομητές σε ένα κοινό που δείχνει να μη συγχωρεί εύκολα την υποχώρηση σε λογοκριτικές πιέσεις…

Πηγή: dailymedia.gr

10+2 Από τις πιο εμβληματικές ταινίες μόδας όλων των εποχών (VIDEO)