Ποια εκπομπή του ΣΚΑΙ είναι λιγότερο διαφημισμένη και κάνει τηλεθέαση 30%

Οι πρωινές ενημερωτικές εκπομπές που ακολουθούν (Αταίριαστοι και Live You) κυμαίνονται σε ποσοστά γύρω στο 10%, πολύ πολύ χαμηλότερα, δηλαδή, από την Πρώτη Εικόνα.

Ποια εκπομπή του ΣΚΑΙ είναι λιγότερο διαφημισμένη και κάνει τηλεθέαση 30%

Εντυπωσιακά νούμερα σημείωσε για ακόμη μία φορά η εκπομπή “Πρώτη Εικόνα“ του ΣΚΑΪ, με τους Άκη Παυλόπουλο και Μάρω Καρούση. Σύμφωνα με τα χθεσινά στοιχεία τηλεθέασης, η εκπομπή άγγιξε το 25,8%, αφήνοντας πίσω κάθε ανταγωνιστή στη ζώνη νωρίς το πρωί.

Την ίδια ώρα, οι υπόλοιπες ενημερωτικές εκπομπές κινήθηκαν σε σαφώς χαμηλότερα ποσοστά: η “Κοινωνία Ώρα Mega” συγκέντρωσε 23,0%, το “Happy Day” του ALPHA 16,3%, ενώ το “Σήμερα” του ΣΚΑΪ περιορίστηκε στο 12,5%. Στα χαμηλότερα στρώματα βρέθηκαν το “Καλημέρα Ελλάδα” του ΑΝΤ1 με 6,4%, το “Ώρα Ελλάδος” του OPEN με 4,7%, και το “Νωρίς Νωρίς” της ΕΡΤ με μόλις 2,3%.

Η Πρώτη Εικόνα αποτελεί ένα σπάνιο τηλεοπτικό φαινόμενο: χωρίς φανταχτερές παραγωγές, χωρίς υπερβολική διαφήμιση και χωρίς lifestyle προσανατολισμό, έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην κορυφή. Κάτι που δεν είναι εύκολο αλλά ούτε και αποτελεί κανόνα για την πρωινή ενημέρωση του σταθμού. Οι πρωινές ενημερωτικές εκπομπές που ακολουθούν (Αταίριαστοι και Live You) κυμαίνονται σε ποσοστά γύρω στο 10%, πολύ πολύ χαμηλότερα, δηλαδή, από την Πρώτη Εικόνα.

Ραπ και Gen Z: Η φωνή μιας γενιάς σε έναν κόσμο αντιφάσεων