«Maestro»: Τι τηλεθέαση σημείωσε το τέλος της σειράς – Πως το δέχτηκε το κοινό

Οι ανάμεικτες αντιδράσεις του κοινού στο Χ.

«Maestro»: Τι τηλεθέαση σημείωσε το τέλος της σειράς – Πως το δέχτηκε το κοινό

Η δημοφιλής σειρά του MEGA, «Maestro», ένα ξεχωριστό και μεγάλο κεφάλαιο στην ελληνική τηλεόραση, έγραψε χθες τον συγκινητικό της επίλογο.

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης παρουσίασε στους τηλεθεατές το πολυαναμενόμενο φινάλε αυτού του ερωτικού δράματος, με φόντο το νησί των Παξών. Το MEGA μετέδωσε και τα 4 επεισόδια της τρίτης σεζόν, back to back, με την αυλαία να πέφτει το βράδυ της Πέμπτης. Οι τηλεθεατές συντονίστηκαν μαζικά για το τέλος του «Maestro» και του χάρισαν την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης με 17,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Η διαφορά από τον ανταγωνισμό κινήθηκε σε τουλάχιστον 6,5 μονάδες. Ήταν πρώτο και στο γενικό σύνολο με 15,9%. Σε επιμέρους κοινό σημείωσε 22,5%.

Χτες, βγήκε πρώτο στην κούρσα του ανταγωνισμού. Το σερί της πρωτιάς συνεχίστηκε για το MEGA με τη «Γη της Ελιάς» να ακολουθεί στο 15,3% και ο «Άγιος Έρωτας» για τον Alpha στο 13,2%. Πάνω από τη βάση διατηρήθηκαν Grand Hotel (11,5%) και Reunion (10,3%), ενώ ελάχιστα κάτω από αυτήν βρέθηκαν το First Dates (9,6%) κι ο Νίκος Μουτσινάς (9,2%). Ουραγοί για άλλη μια φορά το Survivor (4,9%) και η «Παραλία» (4,3%).

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί η «Γη της Ελιάς» ξεχώρισε ξανά με την τηλεθέαση να φτάνει στο 18,1%. Δύο μονάδες πίσω το Grand Hotel και ο «Άγιος Έρωτας» στο 15,4%. Στην τέταρτη θέση το Maestro, που «έκλεισε» με 15,1% και ακολούθησε το Reunion των Μαυρίδη-Τανιμανίδη στο 11,8%. Σε μονοψήφια ποσοστά και πάλι ο Νίκος Μουτσινάς (8,9%), με τα ριάλιτι Survivor (7,8%) και First Dates (7,5%) να ακολουθούν. Τέλος, στο 5,6% ήταν το ποσοστό για την «Παραλία» της ΕΡΤ.

Εντυπωσιακή υπήρξε όλη την εβδομάδα και η ανταπόκριση των χρηστών στα social media. Κάθε βράδυ το #Maestro, όπως και οι πρωταγωνιστές του, μονοπώλησαν τις πρώτες θέσεις των X (Twitter) trends. Συνολικά το #Maestro είχε όλη την εβδομάδα απήχηση άνω των 7 εκατομμυρίων χρηστών στα social media.

Τα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα, με πολλούς να απογοητεύονται και άλλους να εντυπωσιάζονται με το τέλος.