Θεσμός το ροζ για το Hard Rock Café κάθε Οκτώβριο!

Θεσμός το ροζ για το Hard Rock Café κάθε Οκτώβριο!

από την Εριφύλη Γαλλή

Το εμβληματικό café-εστιατόριο της Αθήνας, γνωστό για τη μοναδική του ατμόσφαιρα που παντρεύει τη μουσική με το καλό φαγητό και τη συλλεκτική κουλτούρα του brand, ντύθηκε και φέτος στα ροζ, συμμετέχοντας στην παγκόσμια εκστρατεία PINKTOBER® της Hard Rock International – και το The Opinion ήταν εκεί. Κάθε Οκτώβριο, ο θρυλικός αυτός θεσμός ενώνει τις φωνές των Hard Rock Cafes σε όλο τον κόσμο για έναν σκοπό που μας αγγίζει όλους: την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση γύρω από τον καρκίνο του μαστού.

Στο Hard Rock Cafe Athens, η ροζ ενέργεια κορυφώθηκε στις 7 Οκτωβρίου, όταν το Café υποδέχθηκε δημοσιογράφους, influencers και εκλεκτούς καλεσμένους σε μια βραδιά αφιερωμένη στη γυναικεία δύναμη, τη χαρά και τη ζωή. Οι καλεσμένες, με dress code  – τι άλλο; – ροζ, απόλαυσαν το ειδικό Pinktober menu, φωτογραφήθηκαν στον ροζ φωτισμένο χώρο, και ανακάλυψαν τη νέα συλλεκτική σειρά merchandise στο Rock Shop – τα γνωστά Hard Rock T-shirts, pins, βραχιόλια και αξεσουάρ, που κάθε χρόνο κυκλοφορούν αποκλειστικά για την περίσταση και αποτελούν πλέον αντικείμενα λατρείας για τους fans της μάρκας σε όλο τον κόσμο.

Η αλυσίδα Hard Rock International, με παρουσία σε περισσότερες από 70 χώρες, σε εμβληματικές τοποθεσίες όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη, το Τόκιο, το Παρίσι, η Βαρκελώνη και η Αθήνα, έχει δημιουργήσει μια ανεπανάληπτη μουσική κληρονομιά. Τα memorabilia που κοσμούν τους τοίχους των Cafes – από κιθάρες του Elvis Presley και ρούχα της Madonna έως χειρόγραφα των Beatles – αποκτώνται μέσα από ειδικές δημοπρασίες και συνεργασίες με καλλιτέχνες, αποτελώντας πλέον ζωντανό μουσείο της ποπ κουλτούρας.

Πίσω όμως από το lifestyle και το rock vibe, η Hard Rock συνεχίζει να επενδύει δυναμικά και επιχειρηματικά. Το επερχόμενο Hard Rock Hotel & Casino στο Ελληνικό, αναμένεται ότι θα είναι “το διαμάντι στο στέμμα” της διεθνούς αλυσίδας. Με αρχιτεκτονική υπογραφή που θα αλλάξει τον ορίζοντα της Αθήνας και ένα concept που συνδυάζει πολυτέλεια, εμπειρία και μουσική ταυτότητα, το project φιλοδοξεί να αναδείξει την ελληνική πρωτεύουσα σε διεθνή προορισμό ψυχαγωγίας.

Το PINKTOBER® είναι ίσως η πιο εμβληματική πτυχή αυτής της παγκόσμιας φιλοσοφίας: η ποπ κουλτούρα ενώνεται με τις τοπικές κοινότητες ανά τον κόσμο, σε μια εκστρατεία ελπίδας που έχει συγκεντρώσει έως σήμερα πάνω από 13 εκατομμύρια δολάρια για έρευνα και υποστήριξη των ατόμων που δίνουν τη δική τους μάχη με τον καρκίνο του στήθους.