Ωραιόκαστρο: Ποδηλατικές και πράσινες διαδρομές, δημοτική συγκοινωνία και ηλεκτροκίνητα οχήματα προβλέπει το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

Δημοτική συγκοινωνία με ηλεκτροκίνητα οχήματα, ενίσχυση μεταξινήσεων με ποδήλατα, πράσινες διαδρομές και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας προβλέπει το ΣΒΑΚ του δήμου Ωραιοκάστρου.

Ωραιόκαστρο: Ποδηλατικές και πράσινες διαδρομές, δημοτική συγκοινωνία και ηλεκτροκίνητα οχήματα προβλέπει το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

Δημοτική συγκοινωνία με ηλεκτροκίνητα οχήματα, ενίσχυση μετακινήσεων με ποδήλατα, πράσινες διαδρομές και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας προβλέπει το ΣΒΑΚ του δήμου Ωραιοκάστρου.

Χαρακτηρίστηκε το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Δήμου Ωραιοκάστρου, με σχετική Απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Ο Δήμος Ωραιοκάστρου, σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, μεταβαίνει πλέον στην επόμενη φάση της υλοποίησης του ΣΒΑΚ και των παρεμβάσεων που προβλέπονται στο σχεδιασμό του, με βάση το θεσμικό πλαίσιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, προκειμένου να βελτιωθεί το περιβάλλον κινητικότητας στην πόλη.

«Το Ωραιόκαστρο, μετά τη Θεσσαλονίκη και την Πέλλα, αποτελεί έναν ακόμη Δήμο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που αποκτά ΣΒΑΚ, γεγονός που σηματοδοτεί μια δυναμική που αναπτύσσεται για τον στρατηγικό σχεδιασμό της κινητικότητας στη συγκεκριμένη περιοχή. Τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας είναι το βασικό εργαλείο για την ολοκληρωμένη διαχείριση της κινητικότητας και την αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος και προς αυτή την κατεύθυνση, κάθε Δήμος έχει όφελος να καταρτίσει ΣΒΑΚ» δήλωσε ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Ποιες δράσεις προβλέπονται

Μεταξύ άλλων, στο ΣΒΑΚ του Δήμου Ωραιοκάστρου προβλέπονται δράσεις για:

– Βελτίωση συνθηκών κυκλοφορίας και ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας με δημιουργία περιοχών ήπιας κυκλοφορίας εντός των οικισμών και πεζοδρόμηση περιμετρικά των σχολικών εγκαταστάσεων, καθώς και μέτρα διαχείρισης της στάθμευσης.

– Ενίσχυση μετακινήσεων με περπάτημα και ποδήλατο, ανάπτυξη συστήματος κοινοχρήστων ποδηλάτων (bike-sharing) και αναβάθμιση του δημόσιου χώρου με δημιουργία πράσινων διαδρομών διασύνδεσης σχολείων και αθλητικών εγκαταστάσεων.

– Ενίσχυση συλλογικών μετακινήσεων με τη δημιουργία στόλου δημοτικής συγκοινωνίας με ηλεκτροκίνητα οχήματα.