Μ. Τασούλης: Λιγότερα οχήματα στις γραμμές του ΟΑΣΘ για Κορδελιό και Εύοσμο
Για αστικές συγκοινωνίες “στον αυτόματο πιλότο” κάνει λόγο ο υποψήφιος Δήμαρχος
Με το νούμερο ένα θέμα της καθημερινότητας των πολιτών, τις μετακινήσεις των πολιτών, ασχολήθηκε ο υποψήφιος Δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου, Μίλτος Τασούλης, επικεφαλής της παράταξης “Θεμέλιο στο μέλλον”.
Συγκεκριμένα, ο κ. Τασούλης είχε συνάντηση με τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ στις λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν τον Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου με στόχο τόσο να καταγραφούν τα προβλήματα που στην εξυπηρέτηση των επιβατών όσο και τα θέματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στην εκτέλεση του έργου τους.
“Τα παράπονα των κατοίκων και των επισκεπτών στον Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου από την ποιότητα της εξυπηρέτησης μέσω της αστικής συγκοινωνίας είναι πολλά. Ζητήματα, όπως τα ασφυκτικά γεμάτα λεωφορεία στις ώρες αιχμής, ο μειωμένος αριθμός δρομολογίων, οι καθυστερήσεις, η απαράδεκτη αναμονή στις στάσεις και τα προβλήματα στην κίνηση των αστικών του ΟΑΣΘ παραμένουν άλυτα εδώ και χρόνια, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό να γίνονται τα εξιλαστήρια θύματα της οργής όσων πολιτών χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς στην πόλη. Την ίδια ώρα οι οδηγοί και οι άλλοι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ δεν είναι σε θέση να εκτελέσουν σωστά το έργο τους, λόγω πολύ συγκεκριμένων ελλείψεων στον αριθμό των λεωφορείων, αλλά και στις οδικές υποδομές του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου και έχουν συγκεκριμένα αιτήματα, τα οποία και δεσμεύτηκα να μεταφέρω στους αρμόδιους. Γι’ αυτό και θα μεριμνήσω να συναντηθώ και με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, ώστε να ενημερώσω συνολικά για το θέμα, καταθέτοντας μάλιστα τις προτάσεις των εργαζομένων, που ζουν καθημερινά με τα προβλήματα”, επισημαίνει,μεταξύ άλλων, ο κ. Τασούλης.
Λιγότερα οχήματα στις γραμμές 32 και 21
Από την ενημέρωση που είχε ο κ. Τασούλης προέκυψε το θέμα της διάθεσης λιγότερων οχημάτων σις γραμμές 32 και 21 που εξυπηρετούν τον Δήμο. Συγκεκριμένα, δεν εκτελούνται όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων διότι δεν υπάρχουν σε διάθεση στην αφετηρία των γραμμών 32 και 21 όλα τα απαραίτητα οχήματα για να μπορέσουν να καλύψουν πλήρως το πρόγραμμα που προβλέπεται. Συνήθως τα οχήματα είναι από τέσσερα έως πέντε λιγότερα. Κανονικά πρέπει να υπάρχουν 15 κυρίως μεγάλα οχήματα για τη γραμμή 32 και οχτώ μικρά για τη γραμμή 21. Καθημερινά ο διαθέσιμος στόλος είναι από τρία έως πέντε μεγάλα οχήματα και επτά μικρά οχήματα.
Αυτό έχει ως συνέπεια μειωμένα δρομολόγια και επομένως μεγαλύτερη αναμονή στις στάσεις. “Είναι χαρακτηριστικό”, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο κ. Τασούλης, “ότι ενώ προβλέπεται στις ώρες αιχμής να περνά ένα αστικό λεωφορείο ανά δέκα λεπτά από τις στάσεις, τα δρομολόγια τελικά γίνονται ανά 25 – 30 λεπτά και ορισμένες μέρες σε συγκεκριμένες ώρες, ειδικά στη γραμμή 32, γίνονται ακόμη και ανά 45 λεπτά.
“Φορτωμένοι” οδικοί άξονες
Παράλληλα, όπως αναφέρει ο κ. Τασούλης, “δεν υπάρχει μέριμνα του Δήμου, ώστε οι οδικοί άξονες από τους οποίους διέρχονται τα αστικά λεωφορεία να είναι “ελεύθεροι”. Διπλοπαρκαρισμένα οχήματα εμποδίζουν τη διέλευση των λεωφορείων, με αποτέλεσμα επιπλέον καθυστερήσεις. Το πρόβλημα είναι εξαιρετικά έντονο στην οδό 28ης Οκτωβρίου και την Καραολή και Δημητρίου στην Δ.Ε. Ευόσμου. Επίσης, στην οδό Αντώνη Τρίτση, τα αστικά της γραμμής 32Α αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα διέλευσης στις ημέρες που τα καταστήματα της περιοχής έχουν έντονη κίνηση, λόγω της άναρχης στάθμευσης των οχημάτων (ιδιαίτερα από το απόγευμα της Παρασκευής ως το βράδυ του Σαββάτου).
“Οι αστικές συγκοινωνίες μπορούν να βελτιωθούν”, τονίζει χαρακτηριστικά ο υποψήφιος Δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου και συνεχίζει: “το ζητούμενο είναι η συνεργασία των εμπλεκομένων, η βούληση και βέβαια η διαρκής μέριμνα των τοπικών αρχόντων για την επίλυση των σημαντικών προβλημάτων του τόπου τους. Αν συνεχίσουμε να αφήνουμε τις αστικές συγκοινωνίες στον… αυτόματο πιλότο, το πρόβλημα θα επιδεινωθεί περαιτέρω και το λεωφορείο θα απαξιωθεί, με τις όποιες συνέπειες για τη συνολική λειτουργία του Δήμου και ειδικά για την κινητικότητα στην περιοχή”.