Μαρινάκης: Δεν αλλάζει ο σκοπός του σχεδίου της ανάπλασης ΔΕΘ – Η απάντηση για το Λιμάνι
ΔΕΘ, ΟΛΘ, ΑΠΘ και Στέλιος Αγγελούδης ξεχώρισαν στις απαντήσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη για τα θέματα της Θεσσαλονίκης.
ΔΕΘ, ΟΛΘ, ΑΠΘ και Στέλιος Αγγελούδης ξεχώρισαν στις απαντήσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη για τα θέματα της Θεσσαλονίκης.
Στην ερώτηση του TheOpinion και της Ευτυχίας Βατάλη για τα δημοσιεύματα που δείχνουν να υπάρχει μια πίεση για αλλαγή συσχετισμών στον ΟΛΘ και την στάση που κρατά η κυβέρνηση, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ζήτησε να μην νομοποιηθούν οι φήμες που υπάρχουν. «Είναι σε επίπεδο δημοσιευμάτων. Δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο, ούτε γνωρίζω κάτι από το αρμόδιο υπουργείο. Καλό είναι να μην μπούμε σε αυτή τη διαδικασία γιατι θα νομιμοποιήσουμε κάποιες φήμες που δεν προκύπτουν από το αρμόδιο υπουργείο» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Παύλος Μαρινάκης.
Για την ανάπλαση της ΔΕΘ και αν θα υπάρξει συνεργασία με διεθνή εκθεσιακό φορέα, είτε στο μάνατζμεντ είτε στο μετοχικό σχήμα, ο κ. Μαρινάκης τόνισε πως παραμένει η πολιτική βούληση να ολοκληρωθεί το έργο. «Το έργο βρίσκεται σε τελική φάση ωρίμανσης ωστε να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατό. Γίνονται σημειακές παραμετροποιήσεις στο σχέδιο για την προσαρμογή του κόστους. Για να προχωρήσει όπως έχει εξαγγελθεί χωρίς αλλαγή του σκοπού και του τρόπου που θα λειτουργήσει. Είναι εμβληματικό έργο και υπάρχει και η βούληση και το σχέδιο και είμαστε κοντά στο να ξεκινήσει το έργο να υλοποιείται» σημείωσε χαρακτηριστικά.
Για το δημοψήφισμα και την έλλειψη πρασίνου στη Θεσσαλονίκη σχολίασε «υπάρχει πολιτική βούληση να ξεκινήσει και ολοκληρωθεί το έργο, όπως ακριβώς έχει εξαγγελθεί. Ηταν στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης. Έχει περιβαλλοντική διάσταση μεγάλη και σημαντική άρα θεωρούμε ότι εκπληρώνει και αυτό το σκοπό».
Για το ΑΠΘ και την απόφαση του ΣτΕ που ακύρωσε την εκλογή του πρύτανη Β. Φειδά ανέφερε πως είναι σεβαστές οι αποφάσεις της δικαιοσύνης επισημαίνοντας πως δεν αφορά όλο το νόμο και τη διαδικασία αλλά για μια συγκεκριμένη εκλογική διαδικασία.
Στην ερώτηση αν υπάρχει ενδεχόμενο να στηρίξει η ΝΔ τον Στέλιο Αγγελούδη στις δημοτικές εκλογές του 2028 ανέφερε «Όλοι οι αυτοδιοικητικοί είναι οι πιο σημαντικοί σύμμαχοι της κυβέρνησης . Είμαστε στην ίδια σελίδα με τον κ. Αγγελούδη. Και συνολικά με τους αυτοδιοικητικούς για να προχωρήσουν όσα έχει ανάγκη ο τόπος. Οι Θεσσαλονικείς και οι κάτοικοι της Βορείου Ελλάδος έχουν υπάρξει πάρα πολλές φορές θύματα ανατροπής των υποσχέσεων σε σχέση με αυτά που εχουν δει στην πράξη. Θέλουμε να ανατρέψουμε αυτή την άποψη. Υπάρχει ακόμη καχυποψία. Με τα έργα που παραδίδονται μειώνεται. Δεν θα μπορέσουμε να μην έχουμε εκ των κορυφαίων συμμάχων και τον δήμο και την ΠΚΜ.
Τα περί χρισμάτων είναι μια εξαιρετικά πρόωρη συνάντηση. Δεν είναι δουλειά του κυβερνητικού εκπροσώπου και της κυβέρνησης. Εχουμε πολύ καιρό μέχρι τότε να κάνουμε αυτές τις συζητήσεις, καλά να είμαστε».
Στο εισαγωγικό του σημείωμα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφέρθηκε στα σχολεία και τον Flyover. «Μια σειρά από σημαντικά έργα υποδομής υλοποιούνται με συνέπεια στην Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία, με στόχο την αναβάθμιση της περιοχής, την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού που έχει ήδη αναβαθμιστεί λόγω της λειτουργίας του μετρό στην πόλη της Θεσσαλονίκης και τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.
17 νέες σχολικές μονάδες κατασκευάζονται στην Κεντρική Μακεδονία από τις Κτιριακές Υποδομές, μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα. Η διάρκεια της Σύμβασης Σύμπραξης ορίζεται σε 27 έτη και προβλέπει:
- την ανέγερση των διδακτηρίων σε χρονικό διάστημα 24 μηνών, και
- την τεχνική διαχείριση των σχολικών μονάδων για τα επόμενα 25 έτη.
Εκτιμάται ότι το έργο αυτό θα καλύψει τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 Δήμους (Νεάπολης Συκεών, Παύλου Μελά, Λαγκαδά, Ωραιοκάστρου, Θέρμης, Αμπελοκήπων Μενεμένης, Καλαμαριάς, Πυλαίας Χορτιάτη και Κατερίνης).
Η πρόοδος κατασκευής του Flyover έχει ήδη ξεπεράσει το 20%. Ολόκληρο το έργο προβλέπεται να περατωθεί σε δύο χρόνια από τώρα, δηλαδή τον Μάιο του 2027. Η υπερυψωμένη οδός ταχείας κυκλοφορίας συνολικού μήκους 13 χιλιομέτρων, αποτελεί το μεγαλύτερο οδικό έργο στην πόλη κατά τις τελευταίες δεκαετίες.
Με την ολοκλήρωση του έργου, ο Περιφερειακός υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί 10.000 οχήματα ανά ώρα -διπλάσια ικανότητα δηλαδή, σε σχέση με τη σημερινή, που αγγίζει τα 5.000 οχήματα».