Η νέα πραγματικότητα στο πολιτικό τοπίο – Τα παραδοσιακά brands, ο αντισυστημισμός και η άρνηση

Σε έναν βάλτο μιας γενικευμένης άρνησης βρίσκονται αντιμέτωπα τα πολιτικά κόμματα 18 μήνες (ή και λιγότερο) μέχρι τις εκλογές. Οι ιδεολογίες εκφράζουν πλέον όλο και μικρότερο εκλογικό κοινό, η οργή τροφοδοτεί την αντισυστημική ψήφο, ενώ στις δημοσκοπήσεις ξεχωρίζει το διαφορετικό σκεπτικό ανάλογα με την ηλικία ή το μέρος που ζει ο ερωτώμενος. Οι αναποφάσιστοι και … Συνεχίστε να διαβάζετε το Η νέα πραγματικότητα στο πολιτικό τοπίο – Τα παραδοσιακά brands, ο αντισυστημισμός και η άρνηση.