Τον γύρο του διαδικτύου κάνει η λίστα των ΜΜΕ που διαφημίστηκε με δεκάδες χιλιάδες ευρώ η ΕΥΔΑΠ.
Το ρεπορτάζ των Data Journalists δημοσιεύτηκε τις μέρες που συζητήθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος για την μετατροπή της Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας περιλαμβάνοντας πλέον και τα ύδατα, με την αντιπολίτευση και τους φορείς να μιλούν για από το παράθυρο ιδιωτικοποίηση του νερού και την κυβέρνηση να το αρνείται κατηγορηματικά.
Από την 1η Ιανουαρίου 2021 του έως την τις 9 Νοεμβρίου του 2022 η ΕΥΔΑΠ δαπάνησε για τη διαφημιστική καμπάνια της 1 εκατ. ευρώ σε ιστοσελίδες και από 1η Ιανουαρίου 2022 έως και 11 Νοεμβρίου 2022 πάνω από 530.000 ευρώ σε εφημερίδες.
Η λίστα με ιστοσελίδες και εφημερίδες που έλαβαν διαφημιστική δαπάνη
Ιστοσελίδες
– Mononews (45.000 ευρώ)
– Όμιλος DPG (newsbomb, CNN κ.α.) 43.000 ευρώ.
– Political 39.000 ευρώ
– Liberal 39.000 ευρώ
– bnbdaily.gr 28.200 ευρώ
– anatropinews.gr 27.200 ευρώ
– newsit.gr 20.000 ευρώ
– news247.gr13.000 ευρώ
– protothema.gr 12.000 ευρώ
– zougla.gr 8.500 ευρώ
– anattica.gr 3.710 ευρώ
– ethnos.gr 2.500 ευρώ
– ieidiseis.gr 1.000 ευρώ
Εφημερίδες
– Όμιλος Κουρτάκη (Παραπολιτικά κ.α. ) 111.000 ευρώ
– ΔΟΜ (Τα Νέα, Βήμα κ.ά.) 55.500 ευρώ
– Όμιλος Καθημερινής 43.500 ευρώ
– Πρώτο Θέμα 32.000 ευρώ
– Παρασκήνιο 19.800 ευρώ
– Real 18.000 ευρώ
– One Voice 12.000 ευρώ,
– εφημερίδα Μπαμ 10.000 ευρώ
– Καρφί 5.000 ευρώ
– LIFO 4000 ευρώ
– Εφημερίδα των Συντακτών 4.000 ευρώ
– Ριζοσπάστης 2500 ευρώ
– KontraNews 2500 ευρώ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ