Volkswagen: Η επιθυμία του κοινού της, γίνεται πραγματικότητα!
Τα αφής κουμπιά δεν ικανοποίησαν ιδιαίτερα το κοινό της εταιρίας, γεγονός που έρχεται να αλλάξει
Η κίνηση της Volkswagen να εξοπλίσει τα Golf και ID.3 με πολλά πλήκτρα αφής, δεν ενθουσίασε ιδιαίτερα τους πελάτες της. Ως αποτέλεσμα, η εταιρία προέβη σε στροφή πορείας 180 μοιρών, προκειμένου να πραγματοποιήσει την επιθυμία των αγοραστών.
Ο υπεύθυνος για τον εσωτερικό σχεδιασμό των μοντέλων της Volkswagen, Darius Watola, ανέφερε στο πρόσφατο παρελθόν, πως το ID. 2all Concept – το οποίο παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο – θα αποτελέσει έμπνευση για τα επόμενα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, υποδεικνύοντας μια «νέα προσέγγιση», η οποία έρχεται ως «απάντηση στα πρόσφατα σχόλια των καταναλωτών».
Σύμφωνα με τις εικόνες που δημοσίευσε το βρετανικού Autocar, η καμπίνα του έχει υλοποιήσει τη σχετική «δέσμευση». Στις παρακάτω φωτογραφίες του πρωτοτύπου που εντόπισαν οι Βρετανοί, διακρίνεται πως το εσωτερικό έχει λάβει μια σειρά φυσικών διακοπτών για το χειρισμό του συστήματος κλιματισμού καθώς και έναν περιστροφικό επιλογέα, στην κεντρική κονσόλα για τον έλεγχο της οθόνης.
We’ve just been up close and personal with the interior of the brand new Volkswagen ID 2all! What do you think? 🤔 pic.twitter.com/4rUOWIaCZc
— Autocar (@autocar) December 14, 2023
Ο Watola εξήγησε:
«Οι Ευρωπαίοι πελάτες είχαν μια διαφορετική ματιά, σε σχέση με τις υπόλοιπες αγορές και ζητούσαν περισσότερους φυσικούς διακόπτες».
Συνεχίζοντας, τόνισε ότι οι περισσότερες λειτουργίες, υλικά και χαρακτηριστικά του ID. 2all θα περάσουν και στο μοντέλο παραγωγής που θα καταφτάσει το 2025, με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ. Εκτός αυτού, αποκάλυψε ότι ο στόχος είναι η Volkswagen να πετύχει «καλύτερη ποιότητα και ομορφότερο σχεδιασμό, για τους πελάτες που θεωρούν ότι μια οθόνη αφής δεν είναι αρκετή και περιμένουν το αυτοκίνητό τους να έχει φυσικούς διακόπτες και πλήκτρα για τις σημαντικές λειτουργίες».
Το μοντέλο αναμένεται να βρίσκεται ένα «σκαλοπάτι» κάτω από το ID.3 στην γκάμα της εταιρείας, με την ίδια να το περιγράφει ως «compact σαν το Polo και ευρύχωρο όπως το Golf».